Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ElSjiepo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Gebruikte Vanucci tassen, verstelbaar voor vele motoren (gratis)

    Ooit gekocht, een paar keer gebruikt op motorweekend, nu heb ik een motor met koffers en zijn deze tassen dus overbodig. Ze hebben de uitlaten helaas van net te dichtbij gezien (zie foto), maar zijn bruikbaar. Middels klittenband te monteren en passend op vele motoren. Ik gebruikte ze op een...
  2. E

    MotorX (Gamma?) winterjas met uitneembare voering maat L (gratis)

    Zoals de advertentietitel al zegt. Gratis af te halen in Heiloo. Ik heb de jas ooit bij de Gamma of Karwei gekocht geloof ik. Een keer of 15-20 gedragen bij lessen en een winters ritje en hangt sindsdien al jaren te niksen op zolder. Er zit wat beschermingsschuim op de rug, schouders en...
  3. E

    Zwarte Macna doorwaaijas XXL (gratis)

    Wat de advertentietitel al zegt. Gratis op te halen in Heiloo. Hij hangt hier al jaren ongebruikt op zolder, is zeker 15 jaar oud, maar de ritsen werken nog prima en er zit wat beschermingsschuim op de rug en op de schouders. Hij is vrij kort, dus alleen aan te raden in combi met een...
  4. E

    Gratis af te halen: Metzeler Tourance next 150/70/R17

    Een Metzeler Tourance next dus. 150/70R17, dot 1719. Prima band, loopvlak nog 2mm tot slijtnokje, de zijkanten (ruim) meer. Nog prima rond, gedemonteerd net voor een vakantie en inmiddels overgestapt naar ander merk. Gratis af te halen in Heiloo, kan indien gewenst gemonteerd worden...
  5. E

    CBR600RR PC40 onderdelen

    Wegens demontage van de fiets heb ik nog een stapel onderdelen te koop. Vraagprijzen staan erbij, bieden mag, alles moet weg! Voor foto's en/of meer info, stuur even een PB. Voorkeur voor afhalen (kan je meteen zien wat je koopt), maar het meeste kan ook verzonden worden op kosten van de koper...
  6. E

    2x 16-18 okt Alcarras met Racecracks, incl hotel en pitboxplekken

    Hoi! Aangezien vanwege de COVID-19 perikelen onze voorjaarstraining is verplaatst naar 16-18 oktober, maar wij dat helaas niet geregeld krijgen qua vrije dagen bij de baas, nu te koop: 2x inschrijving voor 3 dagen rijden (in groep 3, maar dat is te schuiven naar sneller/langzamer is ons...
  7. E

    CBR600RR frame/subframe/uitlaat/gaskleppen etc €300

    Honda CBR600RR PC37 '05 Nog te koop: - tank met een klein deukje en gevuld met explosafe, incl pomp €75 - standaard uitlaatdemper+bochtenset €50 - gasklephuis + 2e rij injectoren €125 - dashboard (functioneel maar met wat krassen) €125 - accu Motobatt €20 - frame zwart (gebruiksschade, maar...
  8. E

    Honda CBR600RR '05 (PC37) --> in onderdelen!

    Vanaf heden in onderdelen te koop. Zie je iets wat je hebben wil, stuur een PB! Staat de prijs je niet aan? Bieden mag! Honda CBR600RR PC37 '05 Nog te koop: - tank met een klein deukje en gevuld met explosafe, incl pomp €75 - GiPro gear indicator €40 - standaard uitlaatdemper+bochtenset €50 -...
  9. E

    ZX10R 2006/2007 radiale rempomp

    Ik had deze ('06/'07 ZX10R) rempomp gekocht voor een project als upgrade, maar helaas gaat het niet passen (aansluiting van de remleiding op de pomp moet waar de gaskabels zitten - uiteraard allemaal te fixen, maar niet binnen het budget dat ik voor ogen heb). Mag dus van eigenaar wisselen, incl...
  10. E

    Gebruikte Metzeler slicks 120/180

    Gebruikte banden te koop: rond en zwart, mooi afgesleten, geen rare sporen. Dotcodes en profieldieptes staan op de foto. Voorband is K1 120/70/17, de achterbanden zijn K2 180/60/17. Voorband €25, achterbanden €40 per stuk. Allemaal (dus 2x voor + 3x achter + semislick voor) samen €150. De...
  11. E

    '08-'11 CBR1000RR radiateur €125

    Hele nette radiateur voor een '08-'11 (dacht ik) CBR1000RR. Is slechts een dag of 4 gebruikt, dus bijna als nieuw en uiteraard lekvrij. Ik had deze radiateur als upgrade op mijn 600RR, maar helaas paste er geen oliekoeler meer bij, dus inmiddels overbodig. €125,-.
  12. E

    CBR600RR pc37 radiateur 2x, 1x fan

    Ik heb 2 radiateuren te koop voor een CBR600RR pc37 ('03-'06) vanwege ombouw naar raceradiateur met oliekoeler. Eentje lag als reserve en is een keer gelast na een inschattingsfout met het voorwiel... Beide zijn gebruikt maar in redelijke staat en lekvrij. Per stuk €100. Fan €20.
  13. E

    Volledig raceuitlaat systeem Arrow by HRC voor CBR600RR '03/'04

    Zoals de titel vermeld, een heel mooi race uitlaatsysteem voor de CBR600RR PC37. Het is superlicht - de demper is titanium en de bochten dunwandig stainless steel. Naast een paar extra pk's, dus ook een paar minder kilo's (in vergelijking met originele uitlaat in ieder geval). Ik heb er een...
  14. E

    T.e.a.b. Michelin Pilot Street 80/90/17 + 110/80/17

    Nieuwe set Michelin Pilot Street in 80/90/17 en 110/80/17. Door mijn broertje in de verkeerde maat gekocht voor zijn motor. 1x gemonteerd - toen oppompen niet lukte hebben we ze weer van de velg afgehaald en op zolder gelegd en daar liggen ze al anderhalf jaar... 0km mee gereden dus, dotcode...
  15. E

    [GRATIS]Gebruikte Racetecs slick+profiel te koop

    Liggen in de weg, dus gratis af te halen: Zwart en rond, maar wel gebruikt: 1x Racetec 180/60 K2 profiel DOT 4114 (links 3mm, rechts op, loopvlak als nieuw), niet bruikbaar op circuit, prima voor burnouts? €gratis 1x Racetec RR 120/70 K1 profiel DOT 1315 (links 2mm, rechts 2,2mm, loopvlak als...
  16. E

    RSV1000R (2004) veel onderdelen! Alles voor €500!

    [VERKOCHT]: Alles! [NOG TE KOOP]: Niks meer!
  17. E

    [GEZOCHT]2x EYBIS Assen 8+9 augustus

    Nog 1 inschrijving gezocht voor 8 en 9 augustus buiten spelen op Assen met EYBIS. Groep A of B. Alvast bedankt!
  18. E

    Chinese remhendels, passend op Brembo&Accossato 19x18

    Hoi! Wegens een probleempje met mijn eerste bestelling (die per ongeluk 15 huizen verderop werd bezorgd bij mensen die 3 weken op vakantie waren), heb ik nu 4 vervangings remhendels liggen, waarvan er 2 (of eventueel 3, als je ze echt hard nodig hebt) weg mogen. Het zijn deze: MOTORBIKE...
  19. E

    [GEZOCHT] Voorvelg CBR600RR '07 of nieuwer

    Hoi! Voor mijn regenbanden ben ik nog op zoek naar een losse voorvelg voor een 600RR PC40 ('07 of nieuwer). Heb je er een liggen die van eigenaar mag wisselen? Let me know! Lak boeit niet, velg moet wel recht zijn. Het liefst zonder schijven en band, maar met mag ook. Prijs komen we...
  20. E

    [GEZOCHT]CBR600RR voorvelg en schokbreker

    Voor het nieuwe seizoen ben ik nog op zoek naar: - 1 voorvelg voor een PC40 600RR. Moet recht en bruikbaar zijn. Lak niet belangrijk. Mag compleet met schijven, mag zonder schijven, liefst wel incl lagers en bussen. Prijs nader overeen te komen. - 1 race shock voor een PC37 600RR. Geen...
  21. E

    Gebruikte Bridgestone BT021/BT023 120/180

    Te koop aangeboden, een setje gebruikte Bridgestone banden. Voorband: 120/70/17, Bridgestone BT023, dotcode 0414, 3,5mm profiel resterend (mooi rond afgesleten) Achterband: 180/55/17, Bridgestone BT021, dotcode 4013, 3,5mm profiel resterend (mooi rond afgesleten) Te koop wegens...
  22. E

    [GEZOCHT] 15 september Assen met MSL, groep 2

    De titel zegt eigenlijk alles. Heb je geboekt maar kan je niet, ben je ziek, is je motor stuk of wil je gewoon van je inschrijving af, laat even wat weten via mail of PB. Thnx!
  23. E

    GEZOCHT: Circuitdag Zandvoort met EYBIS, 24 juli, groep B

    Zoals de titel eigenlijk al verklapt: circuitdagje gezocht op Zandvoort op 24 juli in groep B bij organisatie EYBIS. Helaas niet eerder kunnen reserveren aangezien ik er niet zeker van was of m'n motor op tijd klaar zou zijn na blokrevisie, maar de dag is inmiddels volgeboekt. Mocht je dus...
  24. E

    Revisiebedrijf gezocht voor boren/honen van CBR600RR blok

    Hoi! Van mijn CBR600RR circuitfiets is het blok niet meer in zo'n beste staat. Na openhalen bleek er wat schade aan de cilinderwanden. Ik ben daarom op zoek naar een bedrijf dat dit blok kan boren/honen voor mij, zodat ik een overmaat zuiger kan installeren. Schijnbaar zijn de cilinders van...
Terug
Bovenaan Onderaan