Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Icephase
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Icephase

    Dainese Avro D1 leren combi mt 56

    Sinds ik een nieuwe motor heb, heb ik dit pak niet meer gedragen en ik zal het waarschijnlijk ook niet meer gaan dragen. Ik heb hem de laatste jaren vooral gebruikt voor eens af en toe een circuitdagje of wanneer het heel mooi weer was, maar voor dat laatste heb ik tegenwoordig een textielen...
  2. Icephase

    verkocht

    Te koop wegens overstap naar een Multistrada 950: Ducati ST4s ABS uit 2002 Recent grote beurt incl banden (pirelli angel gt), ketting etc. 72000 km Nog in zéér goede conditie! Vraagprijs: € 3.499,- Bieden mag Incl: • Marchesini velgen • Carbon achterspatbord • Tail tidy • Ducati Performance...
  3. Icephase

    Vragen om te stemmen?

    Hallo, Wij doen met ons motorvriendenclubje mee aan een prijsvraag van Motoplus Magazine, waarbij we een jaar lang gratis Yamaha's MT-07 mogen rijden - als we winnen natuurlijk. We zijn al door de 'voorronde' en nu komt het aan op het verzamelen van zoveel mogelijk stemmen. Stemmen kan door...
  4. Icephase

    Richa tanktas incl toebehoren

    Te koop wegens overbodig: Nette gebruikte Richa tanktas. Ik heb hem vooral gebruik op mijn vorige motor, een Yamaha Thundercat. Daar paste ie perfect vanwege de relatief grote en platte tank. Tanktas heeft 6 magneten waarmee hij vastklemt op de tank, maar voor kunststof tanks zitten er ook...
  5. Icephase

    Toegangskaartje Motorbeurs (2014 uiteraard)

    Hallo, Ik heb een toegangskaartje aangeschaft maar ga nu toch voor de combi met een treinkaartje van de NS. Daarom verkoop ik dit toegangskaartje. Volgens mij is het niet daggebonden. Het is via email dus levering is makkelijk, ik kan hem zó forwarden. Uiteraard verwijder ik de email...
  6. Icephase

    Halvarssons Converter L2 backprotector

    Omdat ik uiteindelijk tóch voor een Dainese Wave ben gegaan in mijn Dainese textieljas, biedt ik de backprotector die ik er in had zitten nu te koop aan. Gekocht in 2012 bij Ten Kate Motoren, uiteraard nooit mee gevallen oid dus echt zo goed als nieuw. Op de eerste foto staat het labeltje, daar...
  7. Icephase

    Hulp gevraagd bij uitdeuken kleine deuk in tank

    Bij terugkomst op de KNMV motorparkeerplaats na mijn bezoekje aan de motorbeurs afgelopen vrijdag constateerde ik een deuk(je) in mijn tank. Wat bleek? De motor was van de jiffy gevallen (per ongeluk geduwd neem ik dan aan) tegen een lantaarnpaal aan. Daarom niet helemaal tegen de vlakte gegaan...
  8. Icephase

    Opknapbeurt Thundercat

    De afgelopen maanden druk bezig geweest met het helemaal strak maken van mijn motor. Was met name achterstallig onderhoud en wat roestvorming op de achterbrug. Hij heeft ooit eens op de grond gelegen en is wel netjes hersteld, maar je kunt her en der de sporen nog wel zien... Ik zal...
  9. Icephase

    Maxxis Supermaxx 160/60 r17, gebruikt, goede staat

    Wegens het aanschaffen van eenzelfde achter- als voorband heb ik een gebruikte maar nog netjes uitziende Maxxis Supermaxx achterband te koop. Maat: 160/60 r17 Profiel: nog 4 à 5 mm Beetje afgevlakt, maar ik merkte dat niet tijdens het rijden Dotcode weet ik zo niet, moet ik nakijken Oa...
  10. Icephase

    Hulp gevraagd bij prepareren van wielen voor stralen+coaten

    Hoi allemaal, Ik laat mijn velgen van mijn Thundercat zandstralen en poedercoaten. Alleen het bedrijf dat dit doet, wil er geen werk aan hebben om de velgen nog te 'prepareren', dus banden eraf/remschijven eraf/tandwiel eraf en naven afplakken of -doppen. Omdat me dit niet alleen lukt (zó...
  11. Icephase

    Zadel Yamaha YZF 600 Thundercat (evt ruil tegen verlaagd ex

    Ik kom vandaag tot de ontdekking dat ik een verlaagd zadel heb op mijn Thunderat. Geen ramp, maar dat heb ik niet nodig aangezien ik 1m85 lang ben. Ik denk dat ik op een origineel zadel lekkerder zit. Wie heeft voor mij dus nog een origineel zadel liggen? Staat maakt in principe niet uit, ik...
  12. Icephase

    Nieuwe HJC FS-max systeemhelm €115

    Hallo allen, Ondanks dat dit (één van) mijn eerste post(s) is, 'lurk' ik nu al een poosje op het forum. Omdat ik nog aan het lessen ben, ben ik ondertussen het e.e.a. aan uitrusting aan het verzamelen. Nu kocht ik op een veiling een helm van HJC (mijn eerste bod bleek het hoogste) maar ik heb...
Terug
Bovenaan Onderaan