Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tonchi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Motor transport naar Faro Portugal

    Hallo, Heeft iemand ervaring of weet hij iemand die zijn motor naar Faro in Portugal heeft getransporteerd ?? Dit ivm met een reis vanuit Portugal terug naar NL in 2018. Ton.
  2. T

    Woensdag 18 Decemeber Reisverslagen avond

    Op Woensdagavond is er bij Dakar rijder Arjan Brouwer in Putten een gezellige avond met de reisverhalen/motorpraat van Motor Avonturiers !!! zie website, www.arjanbrouwer.nl http://www.arjanbrouwer.nl/activiteiten/woensdagavond-18-december-motoravonturen-avond/
  3. T

    Beach on Wheels

    Ik gaat er zeker ff kijken want het is mijn achtertuin..een hoop spektakel op 14 & 15 september!! www.beachonwheels.nl
  4. T

    Reiservaring betreft grens overgang Marokko > Mauritanie

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de grens overgang van Marokko naar Mauritanie?? Ik heb namelijk gehoord dat die maar 2X per week open is. Dit ivm het voorbereiden van een reis. Vast Bedankt.
  5. T

    Informatie avond over avontuurlijke motor vakantie Marokko

    Op vrijdag 04 november is er bij Dakar legende Arjan Brouwer uit Putten een informatie avond over Avontuurlijke motor vakantie's naar Marokko met tips & advies over "Marokko Adventure " aanvang 19.30 uur op Hoge Eng west 21. 3882 TP Putten.
  6. T

    Motor vriendelijk hotel zoeken

    Hoi, Ik ben op zoek naar een super vriendelijk motor hotel dat gelegen is in de regio van het meren gebied van noord Italie. Wie weet......
  7. T

    Motor Avontuur naar Marokko

    Wie heeft er nooit is aan gedacht...een motor avontuur op je eigen motor!!! Een waar gebeurd verhaal!! Gr Tonchi-Tenere.
Terug
Bovenaan Onderaan