Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ricos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ricos

    Honda kuipdeel oldtimer

    Honda Kuip Deel, Jos Schurgers ?? TEAB 50€?
  2. ricos

    Motor boek met 210 verzamelplaatjes 1973

    Motor boek met 210 verzamelplaatjes van allerlei verschillende ouderwetse motoren,alle plaatjes compleet. Diversen pagina's gefotografeerd,voor een indruk van het boek hier op de site. Boek is op leeftijd/gebruikt,maar wel uniek collectors item! Gedrukt in 1973 Tegen elk aannemlijk bod...
  3. ricos

    voorspatbord KTM SM RC8 SMT SuperDuke SMR voorspatbord

    Voorspatbord passend voor de KTM SM SMR SMT SuperDuke en RC8. Imitatie versie,voor het "nette" zou hij een spuitbeurtje moeten hebben,maar hij ziet er knap uit ! Foto 2, 3 en 4 geven een ander beeld qua kleur door verkeerde belichting. Vrpr 50€
  4. ricos

    DB Killer ( maten in het topic )

    Db killer Maten : -buiten diameter 47,5mm -binnen diameter 32 mm -lengte 120 mm Waar hij uit komt weet ik niet,maar meten is weten ! VRPR 20 €
  5. ricos

    KTM tanktas

    In nieuwstaat verkerende tanktas inclusief oranje KTM regenhoes,slechts een paar keer gebruikt op mijn 990 SMR. Uitritsbaar voor meer volume. Prijs 100 € Zal naar verwachting ook op de 950 / 990 SM / SMT / ADV passen ...
  6. ricos

    NIEUW Ketting geleider Honda CR 125/250/500

    Nieuw in verpakking,overgehouden van m'n Cr250 bj1996 UFO H002662 Kleur 001 (zwart) Geschikt voor o.a. : CR 125 (1992-1998) CR 250 (1992-1998) CR 500 (1992-1998) http://www.ufoplast.com/en/product-deta ... de/HO02662 10€
  7. ricos

    Enduro 18 inch achterbandje

    Bij het opruimen kwam ik nog een enduro bandje tegen wat tegen een prikkie weg mag 15€ Michelin Enduro Competition 140/80-18
  8. ricos

    Icon Variant Helm

    Heeft er iemand ervaring met de Icon Variant Helm ? Helaas maar 1 dealer in het land ... Dus word ff op zoek bij de buren in Duitsland of Belgie. Maar ben toch vooral benieuwd naar de ervaringen. Na het zien van deze geweldige movie : Had ik een oogie gekregen op deze helm:
  9. ricos

    KTM Pazzo Titax Koppelingshendel KTM

    Ik had een setje verstelbare Hendels gekocht voor m´n KTM 990 SMR,in de hoop deze passend te kunnen maken (want ze worden niet geleverd voor mijn motor).Remhendel passend kunnen krijgen alleen de koppeling is niet te doen!Vandaar dat ik deze Hendel nu over heb.Leuk voorstel kan via PB...
  10. ricos

    Stuur Risers

    Stuur risers gezocht voor een KTM 990SMR fatbar
  11. ricos

    LED achterlicht,undertail,kentekenhouder,spatbord xt660

    VERKOCHT LED achterlicht + led kentekenverlichting,undertail,verstelbare kentekenhouder,nieuw type achterspatbord voor de Yamaha xt660 X of R. Maak hiermee je XT660 achterkant uniek! Voor de xt660 2004 tot heden. Plug en play,beugels + boutjes/moertjes inbegrepen. Het is een kwestie...
  12. ricos

    Titax rem & koppelings hendels xt660

    VERKOCHT,Slotje svp ;)
  13. ricos

    Powercommander USB 3 xt660

    VERKOCHT
  14. ricos

    KTM enduro demper 250cc 2takt

    Ben op zoek naar een enduro demper voor een ktm sx250,dus het lange model eind demper. Eventueel een crossdemper als inruil Heb je iets liggen hoor ik het graag!
  15. ricos

    Renthal fatbar stuur

    Renthal Fatbar stuur type 672 Komt van een Ktm af.Past op vrijwel alle motoren (dikte 28.6mm ) 100% recht Vraagprijs 45 euro,of doe een leuk bod
  16. ricos

    Jopa bodyprotector motorcross

    Mijn "oude" Jopa body protector te koop De/monteerbare bovenarmstukken Voor 30 euro af te halen in Haarlem
  17. ricos

    Airoh S4 enduro supermoto cross helm (NIEUW)

    Omdat ik zelf met een crosshelm rijd is deze helm overbodig geworden. Airoh S4 enduro offroad allroad helm Met extra losse onderdelen,zie foto's , om de helm zonder "crossklep" te laten functioneren. Het is ook mogelijk om de helm met crossbril te gebruiken! Te koop wegens...
  18. ricos

    Xt660x 2007 limited edition 25kw op kenteken

    Wegens geen animo verwijderd ...
Terug
Bovenaan Onderaan