Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robato28
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. robato28

    Gratis af te halen voor TDM850 (1996-2001)

    Heb mijn TDM850 al een tijdje verkocht maar vond dit nog bij een verhuizing. Weet het niet meer zeker maar is volgens mij een deel dat je nodig hebt bij plaatsing van een achterdrager. Is in staat van nieuw en gratis af te halen in Zwolle. Bij geen belangstelling is de vuilstort de volgende...
  2. robato28

    Vespa PX150 brandstofvraag

    Beste brikkers, ik rij al 33 jaar motor maar heb altijd al een keer een oude Vespa willen hebben. Nu is mijn oog op een volledig gerestaureerde gevallen en wel een P150X (of PX150) uit 1982. Mooi ding en ik zie me er al helemaal mee naar Italië rijden Echter, heel veel weet ik er nog niet...
  3. robato28

    Vespa PX150 benzinevraag.

    Beste scooteraars. Ik weet niet of ik de vraag hier moet stellen of op het ‘brikken en klassiekers’ forum maar eerst hier maar eens een gooi doen. Ik rij al 33 jaar motor maar heb altijd al een keer een oude Vespa willen hebben. Nu is mijn oog op een volledig gerestaureerde gevallen en wel een...
  4. robato28

    geen foto's, wel kruisjes

    In meerdere topics kan ik, sinds het vernieuwde uiterlijk van het forum, geen foto's meer zien. In sommige topics zie ik wel de foto's, in sommige alleen in oude berichten niet maar in heel veel topics zie ik niks, alleen maar kruisjes. Bijvoorbeeld in dit topic: Allroad in Frankrijk en Italie...
  5. robato28

    binnentent eerst opzetten

    Beste mede motorrijders/-kampeerders. Ik ben van plan om deze zomer met een vriend te gaan kamperen, daarvoor moet ik echter een tent hebben ;) Nu heeft mijn vriend een tent gekocht, de Coleman Monviso, waarbij eerst de buitenkant opgezet wordt en dan de binnentent erin bevestigd moet worden...
  6. robato28

    Schuberth C3 Pro, maat 60/61, in absolute nieuwstaat!

    Te koop, omdat de pasvorm voor mijn hoofd uiteindelijk toch niet goed bleek, een glanzend zwarte C3 Pro, in perfecte conditie. Maat 60/61. Heb er in totaal niet langer dan een week mee gereden. De helm oogt en voelt als gloednieuw! Vizier natuurlijk ook nog helemaal krasvrij. Inclusief de...
  7. robato28

    Rev'it Zenith dames handschoenen

    Te koop, eigenlijk gewoon nieuw omdat ze mijn vriendin niet echt lekker zitten (ze heeft ze een keer of tien tijdens het lessen aangehad). Maar ze zijn niet te onderscheiden van nieuwe handschoenen.
Terug
Bovenaan Onderaan