Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CrowbaR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    TK: Laser demper voor een R1

    Te koop (bij een vriend van me.) Ovale carbon slip-on demper van Laser voor een R1 '98-'01 Inclusief bevestigingsbeugel. De demper is in zeer goede staat,en heeft een Super mooi diep geluid. De bovenste uitlaat op de foto's is dus te koop ;) Vraagprijs EUR 200,00. Meer info? stuur me...
  2. C

    V65 nokkenas problematiek

    De Honda V65 (Sabre) blokken schijnen een vrij regelmatig voorkomend probleem te hebben met voortijdige slijtage van de nokkenassen. Weet iemand wat de symptomen zijn van deze slijtage en wat de eventuele preventieve maatregelen/ oplossingen zijn?
  3. C

    Koppelingsleiding voor m'n ZXR fighter

    Ik moet nog een langere koppelingsleiding aanschaffen voor mijn ZXR fighter. Het is me toch wat te krap zoals het er nu bij staat..... :P Stomme vraag: Iemand tips of adresjes waar ik die zooi kan bestellen? Ik heb al even wat op rondgebeld maar schijnbaar moeilijk, moeilijk, moelijk :?
  4. C

    Welke muziek in de streetfighter werkplaats?

    Even een nutteloos topic :+ Wat voor muziek wordt er door de fighterbouwer geluisterd tijdens het verbouwen? Het hele oeuvre van Wibi Soeridinges enz? :+ Ik moet en zal tijdens de noeste arbeid muziek hebben. Aftrapje: Peter Pan Speedrock Bullseye A.F. Incubus Slapshot Madball Band...
  5. C

    Airbox weg, filters direct op de carbs ?

    Kan ik mijn airbox vervangen door losse filters rechtstreeks op de carburateurs? Mijn ZXR heeft geen ram-air systeem dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Als het nieuwe subframe gemonteerd is dan zit hij behoorlijk in de weg. Voor de extra power hoef je het bij dit blok blijkbaar niet te...
  6. C

    ZXR streetfighter project

    Ik had eigenlijk al besloten om mijn ZXR te verkopen omdat ik er qua zithouding niet goed op zat, maar ja daar zijn ook andere oplossingen voor..... Streetfighters heb ik altijd al schitterend gevonden, maar ik heb het zelf nooit aangedurfd om radicaal te gaan verbouwen aan mijn ZXR...
  7. C

    Welke naked bike voor lange mensen?

    Ik wil in het voorjaar mijn ZXR inruilen voor een dikke naked bike. Ik ben al even rond wezen kijken en wezen "passen" omdat ik zelf 1.99mtr groot ben en behoorlijk lange benen heb, Ik wil dan ook graag vanuit jullie ervaringen horen wat de beste opties zijn voor mijn lengte. Ik ga hem...
  8. C

    Welke demper op een ZXR750?

    Ik wil een andere demper op mijn ZXR750 ('91) gaan monteren, ik heb er momenteel een Laser Pro D'Or op hangen maar ik wil weer eens wat anders.... Welke zijn voor deze motor het meest geschikt, mooist enz.?? :9~ CrowbaR denkt dat dit wel weer een polletje waard is.
  9. C

    GSXR750 lager en krukas problemen

    Vreemd verhaal. Collega van me rijdt een GSXR750 SRAD uit 97. Tijdens het rijden constateerde hij een ratelend geluid. Ding afgezet en er mee daar de dealer gegaan. Er schijnt het eea mis te zijn met de krukas en een/het big-end? lager. De kosten hiervoor zouden aan materiaal alleen al zouden...
  10. C

    Wie rijden er in Veghel, Uden, Oss?

    Welke MFérs wonen in Veghel, Uden, Oss en omstreken? Zie hier weinig MF stickers rondrijden iig.... :+ Mischien een goed idee om een keer met een stel te gaan rijden :] Nieuwe stukken asfalt genoeg zou ik zeggen }) Crowbar
  11. C

    ZXR750 wi niet starten

    Shit, mijn ZXR750 wil niet starten. Ik had al wat meer problemen dat het langer duurde voordat hij wilde starten. Al van alles geprobeerd met de choke enz. enz. Nu wil hij helemaal niet meer aanslaan... :( De startmotor is o.k., accu is o.k.,benzine genoeg :+ Tips hints O-) ? P.S...
  12. C

    Viccie, SuperKris in Promotor....of toch niet?

    Kreeg vandaag de Promotor in de bus, even doorbladeren. Zit ik bij de foto's van de tanktas toertocht te kijken..... Staat daar: Foto 13 Motor-forum SuperKris, Viccie, Ackira, Investigator, Early UC, Lynkx, Yuri, Fastlady en Ed Bracame. Nou, foto 13 maar eens opzoeken......sjit man en...
  13. C

    Kietelen van m'n ZXR750

    Ik wil mijn ZXR750 (J) voorzien van een aantal PK's en of NM's extra. *D Hij moet mijn, toch al niet kleine, gewicht van 115 kg (in vol ornaat) meesleuren. Dus hij verdient wel wat extra's O-) En nee: afvallen is geen optie :+ :+ Ik wil een Dynojet kit en K&N filter laten monteren en...
  14. C

    Undertray voor een ZXR750

    Ik wil graag een undertray onder mijn ZXR750 (J1) monteren. :9~ Na een beetje rondkijken op internet bleek dat een undertray voor dit type motor niet zo makkelijk is aan te komen.... Weet iemand waar ik zo'n undertray aan kan komen of heeft iemand een tip wat voor undertray ik kan...
  15. C

    Even voorstellen

    Even voorstellen: Ik ben(Pfff alweer)30 Jaar oud, getrouwd en ik rij rond op een 91er Kawa ZXR750. Ik woon in het "pittoreske" Uden (Nb). Groeten, Crowbar P.S. thanks Viccie ik had 't al gezien :)
  16. C

    Testje

    'ns kijken of het werkt...
Terug
Bovenaan Onderaan