Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: koendd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. koendd

    Rescycles, mijn "collectie"

    Hoi, ik ben hier al lange tijd actief maar even een topic over mijn bedrijf en eigen motoren. Ooit begonnen als hobby met de restauratie van een opel Kadett C, daarna mijn eerst motorfiets gekocht (een CB750F2 staat heel ver wel ergens een topic van). Daarna in bijberoep begonnen met...
  2. koendd

    Kawasaki ZXR750H2

    Kreeg ik de vraag van een klant of ik iemand wist die hij kon blij maken met een de oude moto van zn broer die in de weg stond in de schuur van z'n ouders :W paar weken geleden gaan ophalen. niet de mooiste maar een gegeven paard.... Plan is om hem technisch in orde te zetten, wat mee te...
  3. koendd

    xr600r 1989

    eindelijk is het ervan gekomen en heb ik een enduro/éénpitter gekocht! na wat rongekeken te hebben bleek er niet bijster veel te koop in belgiê, of ik zoek verkeerd. Maar wel uitgekomen op een xr600. 17.000km van een man van 69 gekocht. jaren mee op vakantie geweest in marokko, griekenland...
  4. koendd

    aankooptips ural zijspan

    Ik ben heel rustig op zoek, en als mijn XS650 verkocht raakt zou ik een ural met zijspan willen kopen. Maar heel veel weet ik hier niet over. IS dit wel een goed plan? Zijn ze betrouwbaar? Betaalbaar in ieder geval wel, onder de 2K al wat te vinden. Welke verschillen zijn er motorisch...
  5. koendd

    zelf banden (de)monteren

    Aangezien ik de laatste tijd nogal veel banden moeten (laten) afhalen/wisselen ben ik aan het kijken om zelf wat te kopen om tijd en geld te besparen. Nu heb ik al veel goede dingen over dergelijke systemen: maar vroeg me af als dit ook nog zo goed werkt met een gewone dunne band...
  6. koendd

    Kawa GPZ900R 1984 - destination unknown

    hoi hoi, hier ben ik nog es met een nieuw project. Voor héél weinig (gratis) een GPZ900r overgenomen van een goede vriend. Anderhalf jaar geleden had hij deze gekocht om weer in orde te zetten, aan begonnen, 1 iets slaat tegen en je weet hoe dat gaat.... Stond daarna een jaar buiten zonder...
  7. koendd

    xs650 1977

    hoi Allemaal, na de verkoop van m'n cb750 caferacer ben ik sinds 2 weken eigenaar van een XS650 cb 750 voor: en na: nieuwe project: heel veel hoeft er optisch niet aan te veranderen, vind hem er prima uitzien! maar technisch kan het nog wel wat beter... na een...
  8. koendd

    1977 cb750 F2 klepspie gezocht!

    mijn F2 blok is bijna klaar om terug ineen te zetten maar nu ben ik blijkbaar een klepspie kwijt! heeft iemand die toevallig nog liggen? Ik heb er nog liggen maar die zijn allemaal voor een K model, bij de F2 zit er een kleine richel aan de binnenkant ivm de andere vorm van de klepstelen...
  9. koendd

    CB750 K2

    Eigenlijk was ik niet echt van plan om er onmiddelijk een fiets bij te kopen maar deze deal kon ik niet weerstaan... Deze morgen richting rotterdam gereden om daar volgende te gaan ophalen: in totaal dus 1 complete fiets, een F2 en een F1 frame. Alles met papieren en genoeg...
  10. koendd

    cb750 frame kit

    Te koop: Frame kit voor CB750 SOHC om in te lassen. Hiermee kan je de kop/kleppendeksel van de motor eraf halen zonder dat de motor uit het frame moet! Tijdsbesparend maar ook veel makkelijker om de motor in/uit het frame te halen mocht dat toch nodig zijn. Splinternieuw, met...
  11. koendd

    cb750 remklauwen vooraan (K7 of F1)

    Ben op zoek naar 2 voorste remklauwen voor een CB750 K7 of F1. heeft iemand nog wat liggen? Moeten wel kompleet zijn met houder om op de vork te bevestigen, remleiding hoeft er niet bij te zijn.
  12. koendd

    Honda CB750 four F2

    Dag allen! een hele tijd geleden heb ik me hier al aangemeld en voorgesteld maar eindelijk heb ik ook een 2 wieler om voor te stellen! eind vorig jaar behaalde ik mn motorrijbewijs en sinds gisteren staat er een 2wieler in mn garage! het is een honda CB750 geworden. Gekocht van iemand in...
  13. koendd

    koendd!

    dag allemaal, even korte voorstelling. ben Koen, 23 en uit West Vlaanderen (Belgie) en al héél lang verzot om moto's (op gemotoriseerde voertuigen in het algemeen eigenlijk. Sinds 4 jaar ben ik al bezig aan de restauratie van een Opel Kadett C uit 1977, die is nu bijna klaar dus ga ik...
Terug
Bovenaan Onderaan