Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peter H
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peter H

    Schilderij Jonathan Rea

    Te koop Schilderij Jonathan Rea 60x80cm. op doek zelf gemaakt kost €95,00 incl. verzending binnen Nederland via email: skilderke54@gmail.com
  2. Peter H

    Jaap TTimmer overleden

    Helaas is Mr. TT Jaap Timmer op 77 jarige leeftijd overleden Familie en nabestaanden Gecondoleerd en sterkte (Foto Racesport.nl)
  3. Peter H

    DVD reviews MotoGP

    Ik ben op zoek naar diverse DVD's van MOTOGP reviews :] Wie heeft er een adres waar ik meerdere kan vinden ( Bol.com heeft slechts enkele) Bvd :} Peter H
  4. Peter H

    Moederdag 13 mei

    Mss een ideetje voor (schoon)moederdag O-)
  5. Peter H

    Privé berichten

    Tot 3 keer toe een bericht willen verzenden onder privé berichten,maar er gebeurt helaas nix. Het is een bestaand bericht waar ik enkele malen wel op gereageerd heb en de ander ook. maar sinds een paar dagen lukt het niet meer. Wat kan er mis zijn???? M.v.g. Peter H
  6. Peter H

    Shirt Molenaar team XL

    Nieuw Molenaar shirt niet gedragen ( XL) Zie foto € 30,= Wie eeerst komt wie eerst maalt reacties via de mail svp pallet54@hotmail.com
  7. Peter H

    Molenaar off. overhemd

    Molenaar off. overhemd Maat XL € 30,=
  8. Peter H

    Link

    Sinds enkele weken ben ik "lid"van dit geweldige Forum, ik heb zelf een weblog met mijn tekeningen en schilderijen http://halby.hobbykunst.nl/profile/works en ik wilde vragen of het goed is dat ik een link van het Motor Forum op mijn weblog plaats? Mvg. Peter
  9. Peter H

    Mag ik me even voorstellen..

    Hi Motor vrienden, Mijn naam is Peter H Ik kwam op dit forum ivm de prijsvraag voor Superbike kaarten. Fantastisch leuk Forum. Ik ben al jaren een enorme fan van de motorsport en met name de wegrace. Sinds mijn eerste TT in 1968 heb ik er geen gemist! Zelf rij ik geen motor (hoop niet dat...
  10. Peter H

    GRATIS TT kaarten bij PLUS????

    Ik d8 hoor ik het goed en ja hoor :? Krat of Twist off krat à 12 flesjes of Fridgepack à 8 blikken 2 stuks naar keuze Normaal 9.36-12.98 Maximaal 6 kratten per klant 2e kaartje TT Assen gratis t.w.v. € 40,- bij aankoop van 2 Bavaria actieproducten Suc6 mvg. Peter
Terug
Bovenaan Onderaan