Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: piet7
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. piet7

    Verslaafd aan de zonnebril/alias geen lasogen meer

    Quote: Op zaterdag 16 juli 2005 23:57 schreef Deadeye het volgende: [...] k mag toch lijden dat je een iets vrolijker gezicht bij te spiegelen trekt Ik heb onderstaand stukje uit dit Top(maar niet heus)-Topic van iemand anders gejat! Welke motorspiegeltje heeft je voorkeur? Ik...
  2. piet7

    Welke motorspiegeltje heeft je voorkeur?

    Zomaar een simpele vraag waar je misschien net als ik een keer over gestruikeld bent? :Y _O- :) Rijdend op je motorfiets kun je zie je je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten,maar nu komt mijn vraag hoe je dat nu het slimst doet? _O-
  3. piet7

    Ond.hkosten oude Xs1100sport bet. door ex werkg!!

    Ja julie lezen het goed,als het lukt ga ik vandaag misschien regelen 8-) dat mijn zich uit de naad werkende exwerkgever mijn oude Xs1100 voortaan zijn broodnodige onderhoudspulletjes gaat geven,julie kunnen hem een aardige sponsor noemen van ons kultureel motorfietserfgoed op Nederlands...
  4. piet7

    Tering lelijke branstofcelmotorfietsen kome eraan!

    Totaal gewicht 80kg! Rijd dankzij een brandstofcel die stroom levert+4 in serie gekoppelde loodaccu's die ook nog eens bijgeladen worden wanneer je uitrold(gas effe dicht draaid). Het coole design zal niet/nauwelijks worden gewijzigd enkel onderhuidse veranderingen om hem simpeler te...
  5. piet7

    Primeur ,Cbx1000prolink bj.83 op Lpg in de maak!

    Het prille begin is vanmiddag gemaakt,in navolging van mijn geslaagde Lpg-conversie van een Xs1100 nu een Kit in de maak voor mijn Cbx waarvan ik eigenlijk een soort byzondere chopper van wil maken,de gehele witte outfit had ik daarom al reeds verkocht. Op de foto hieronder het spruitstuk...
  6. piet7

    De Xs1100club dreigt terzielen tegaan! Help(ze)!!

    Ik heb pas vernomen van een Xsclublid dat de club terzielen dreigt tegaan aan niet betalende/verschijnende/in tezenden stukjes schrijvende a maar geen b zeggende plezierlamme leden! Wat een verschrikkelijke toestand terwijl een Xs1100 alleen maar benzine nodig heeft om te kunnen vlammen en...
  7. piet7

    Hogenood,mag ik hier even een (olie)plasje doen!

    Onderschat nooit een knikje in een carterontluchtingsslang :X ,gevolg een plugje op de kettingspanner eruitgeperst,op de snelweg had het blok misschien ongemerkt eventjes in de soep gedraaid door oliegebrek!
  8. piet7

    Mijn nieuwe aanwinst helaas de bijl ertussen!

    Wat moet ik ook met twee combinaties,ik ben eruit,deze blijft gesplitst! Ziet ook mijn advertentie bij gzocht&gvonden,de Xs1100 Martini is namenlijk een uitgelezen sportieve motor om liefst zonder sleurbak van bovengemiddelde snelheden te genieten. Mijn eerste Martini en tevens mijn eerste...
  9. piet7

    wie rijd hier met de breedste benzinetank

    Ben benieuwd of ik met mijn 44cm voor mijn scrotum al een van de grootste heb en ben eigenlijk al weer opzoek naar iets breders voor een chopper project van mijn tweede cbx1000prolink,de tank daarvan is namenlijk door roest inwendig totalrosst.
  10. piet7

    motorblok met Karcher van verf ontdoen maar hoe?

    Gaat zoiets nou ook lukken met water IPV lucht,iemand ervaring ermee opgedaan? Als enkel maar een oppervlak op het blok onstaat waar de nieuwe verf mooi op aangebracht kan worden zonder dat ik de hele buurt in stofwolken zet.
  11. piet7

    motorliften voor 55euro,betaal niet meer dan dat!

    In de aanbieding momenteel bij http://www.vancranenbroek.nl Op marktplaats hopen 8-) partikuklieren er het dubbele voor te vangen. ;)
  12. piet7

    Vietnamezen maken zich hard voor lpg motorfietsen!

    Dit gaat de goeie kant op mensen kijk eens wat er in het onderstaande artikeltje staat :) Men wil de vele solo motorfietsen aldaar die het milieu danig verzieken uitrusten met LPG :} Alleen moet op hoog niveau nog een goedkeuring loskomen. Hier in Nederland met zijn ook al danig smerig...
  13. piet7

    gastank vast sjorren met simpele gespies,maar hoe?

    erg simpel klusje eigenlijk als je met een voorbeeld kunt werken,heb ik hier niet,in mijn auto zitten net weer banden met gaatjes erin om de lpgtank. heefd iemand een fotootje voor mij hoe het door die gleuven gaat,het moet namenlijk in een keer goed zonder kreukels te krijgen ;) ben bezig met...
  14. piet7

    Primeur!er rijd een XS1100 op Lpg door Nederland!!

    Ik heb er vanmiddag lucht van gekregen! :9 en dat net nadat ik juist alle hoop op ombouw naar LPG had opgegeven! Het gaat om een stukje RDW goedgekeurd huisvlijt dat op een xs1100 zonder zijspan ofzo achterop is geplaats(veel bekijks op de weg ook van politie!),al gezien? misschien? Ik moet het...
  15. piet7

    meer van hetzelfde! waar vind ik judgemendday3>

    het is in mijn bol geslagen na het zien van http://www.linienmc.dk/mc-uheld/2003mar/JD2%20trailer.wmv er komt weer een xr500r in mijn motorenpark om het saaie woonwerkverkeer met weelies op te fleuren! ik heb al een stuk of 15 van dergelijke off ther roadjes versleten omdat ik er destijds ook...
  16. piet7

    afgeklove afdankertjes lusten ze dat op de sloop?

    ik kan/ga een gsx750 met kapotblok opkopen en ik ben vanplan het kale frame met kenteken plaat en de papieren in te leveren op de sloop,zouden ze daar nog wel trek in hebben het is enkel oud ijzer voor hen en administratieve rompslomp,maak ik grote kans dat ze het weigeren of moet ik een...
  17. piet7

    frame met papieren enzo inleveren sloop lukt dat?

    ik kan een gsx750 met kapotblok opkopen en ik ben vanplan het kale frame met kenteken plaat en de papieren in te leveren op de sloop,zouden ze daar nog wel trek in hebben het is enkel :r oud ijzer voor hen en :r administratieve rompslomp,maak ik grote kans dat ze het weigeren of moet ik een...
  18. piet7

    xjr1200/1300 carbs in xs/xj 1100motor 95>>&g

    als ik er niet te duur aan kan komen moest ik ze maar op de kop tikken,van 95 naar 108 pk,zie dit duitse tips en trickxs artikeltje. Tipps und TrickXS 1.0) zur Verbrauchsreduzierung rate ich zum Einbau des Vergasers der XJR1200/1300. 2.0) Der Einbau des XJR Vergasers ist recht einfach...
  19. piet7

    goedkope nieuwe momentsleutel waar??

    de aanbieding van lidll met momensleutels voor 13,60 is voorbij,zoiets moest ik hebben dus,ik ging nog bij hornbach kijken gister 80 euro voor een simpel klik dingetje waar geen verpakking of beschrijving bijzat |( en gamma praxis en de rest verkopen dit spul niet :?
  20. piet7

    nu bij Action mini fm met 2 minipenbatt. 1,25eu

    in mijn auto met contactpuntjes had ik prima ontvangst op mijn motor met transistor ontsteking zal het dan wel niet minder zijn,vandaag probeer ik het even uit voor julie op mijn xs1100 bij +100km/h. met een eenvoudig drukje op een toets zoekt ie een zender op,er brand een rood ledje als ie...
  21. piet7

    tweedekeus oliefilters

    :r hebben julie ook zoiets in de vingers gehad? Kocht bij een shop een oliefilter die bij nadere inspectie thuis op een plek tekort aan lijm had tussen het filter en aangrensend plaatje blik,wanneer je zoiets monteerd lekt er ongefilterde olie naar de smeerpunten :( Ik ermee trug naar de shop...
  22. piet7

    wijzer km teller blijft af en toe hangen

    is mijn km teller nog teredden,ik wil m liever niet open breken dat blijf je zien,zou een gaatje boren en wat kruipolie de truuk doen,of moet ik achter een ander exemplaar aan?
  23. piet7

    cbx1000prolinkveer olie bijvullen

    wie weet er meer van ,ik heb een gebruikte schokdemper gekocht die er wat olie uitgegooid heefd via het luchtvul slangetje tijdens het opdruk brengen,wat voor olie moet ik er voor kopen,hoeveel hoord erin,en hoe vul ik hem weer bij ? Om hem te testen heb ik bij de pomp er 5 bar ingeperst en m...
  24. piet7

    verstopte carburateur cbx1000

    een cilinder doet niet meer mee,compressie is goed,bougie vonkt,vlotter ruimte is gevult met benzine(als ik de aftap schroef uitdraai loopt er benzine uit het slangetje),op de choke word de betreffende uitlaatbocht van de cilinder niet warm, de carburateur lijkt alle dienst te weigeren,als ik...
  25. piet7

    verstopte carburateur cbx1000

    een cilinder doet niet meer mee,compressie is goed,bougie vonkt,vlotter ruimte is gevult met benzine(als ik de aftap schroef uitdraai loopt er benzine uit het slangetje),op de choke word de betreffende uitlaatbocht van de cilinder niet warm, de carburateur lijkt alle dienst te weigeren,als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan