Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bmoolenaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bmoolenaar

    Te koop: Honda CB 600 F Hornet (ABS) 2007

    Beste motorrijders, Bij deze wil mijn Honda CB 600 F Hornet (ABS) uit 2007 te koop aanbieden. Merk: Honda Type: CB 600 F Hornet (ABS) Jaar: 2007 KM stand: 29.623 Kleur: Rood Foto's: Staat van onderhoud: Goed onderhouden, altijd binnen gestaan. De...
  2. bmoolenaar

    Microtrillingen - Honda CB 600 F Hornet (2008)

    Hoi allemaal, wederom zit ik met een technische vraag: Bij ±5250 toeren krijg ik te maken met hoge frequente trillingen in het stuur waardoor mijn handen en onderarmen na een half uur en langer erg lang tintellen na een willekeurige rit. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? De motor...
  3. bmoolenaar

    Welke motor?

    Hoi allemaal! Ik rijd al een tijdje (3 jaar) een Honda Hornet (ABS) uit 2007. Het is een hele fijne motor, stuurt lekker, is sportief en ziet er ook straks uit (vind ik). Maar de motor heeft ook minpunten, zo is het op de snelweg met windkracht 3+ tegen erg vermoeiend rijden en ook heb ik bij...
  4. bmoolenaar

    Honda Hornet 2008 probleem (klikkend geluid)

    Hoi allemaal, Allereerst even kort voorstellen: Ik ben Borre en dit is mijn eerste post op het MF. Ben een fanatieke motorrijder die altijd in is voor een leuke tour :] . Helaas heb ik vandaag een beetje pech met de motor. Kwam in een klein ongelukje terecht waardoor m'n spatbord een...
Terug
Bovenaan Onderaan