Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mokka
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mokka

    HJC Scratch Maat M

    Beste , Hier bied ik een goede helm van het merk HJC aan ! Model : Scratch Maat : M Info : Binnevoering is uitwasbaar en er zit gewoon een onbeschadigt doorzichtig vizier op ! Inc draagtas 1 Seizoen mee gereden en is nooit gevallen of geen beschadeging . Verkoop wegens...
  2. mokka

    Mooi Berik combi pak maat 52

    Berik combi pak maat 52 1 seizoen oud, Prijs E380 Gaat weg wegens aanschaf overall Niet beschadigt..... Ik ben 184 en weeg 74 kilo ...
  3. mokka

    Te koop : Berik 2 delig pak + mqp handschoenen + sidi laarze

    Te koop : Berik 2 delig pak ! 1 seizoen oud , maat 52 > Zo goed als nieuwe zwart wit MQP Handschoenen : 1 seizoen oud ! maat : L zwart wit Sidi laarzen : Maat 43 : zwart wit Alles bij elkaar 500
  4. mokka

    Gezocht !!! Powercommander 3 voor Yamaha r1 2006 ..

    Ik ben op zoek naar een powercommander 3 voor een yamaha r1 uit 2006.. Iemand ???
  5. mokka

    Gestolen Vlijmen Yamaha r1 2007 MZ-TB-31

    Yamaha r1 2007 gestolen ! Te vlijmen dinsdag uurtje of 22:00 parkeerplaats Hoger heiden tennis club ! Kenteken MZ-TB-31 Punten < Gouden velgen voorvork en achter veer ! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  6. mokka

    Yamaha R1 2007 11600 kmstand ,

    Te koop, mooie R1 INRUIL : Ducati 996 mogelijk !!!! Hier wat gegevens van de motor: Bouwjaar: 2007 Kmstand: 11600 Vermogen: 136kw/185pk Vraagprijs: €7700 Er liggen nieuwe banden onder van Continental Race Attack. Deze banden hebben nu ongeveer 100 km afgelegt. INRUIL ...
  7. mokka

    Gsx-r750 yoshimura

    Mooie gsx-r750 k6 te koop Hij gaat weg wegens aanschaf van een andere motorfiets , Bj 2006 kilometerstand 21500 Yoshimura GP EVO 2 uitlaat systeem Pazzo remhendels kort model . pilot power 2 ct bandjes Nl kenteken Motor is schade vrij , Nooit schade gehad en motorische 100...
  8. mokka

    tandwiel verhouding gsxr750 bj 06 , 07

    wie weet wat de standaart tandwiel verhouding is van een Suzuki gsxr750 bj 06 , 07 :]
  9. mokka

    Gsx-r bj 06/07 passagiers zadel en voetsteunen

    Ben op zoek naar iemand die nog een passagiers zadel of tewel duo zadel heeft liggen en de voetsteunen voor een Suzuki Gsxr bj 06 07 ... :}
  10. mokka

    Gezocht : Akrapovic shorty

    Goede avond allenmaal , Ik ben op zoek naar een akrapovic shorty carbon / hexagonal voor een Gsx-r750 bj 07... Kan iemand mijn hier misschien mee helpen.. :Y
Terug
Bovenaan Onderaan