Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BjornHero
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Yamaha sr500 cafe racer project te koop

    deze bied ik mijn "projectmotor" aan. Helaas heb ik geen tijd meer om hem af te maken en na een tijd er iedere keer weer aan denken / omkijken heb ik dan toch besloten dat het tijd is om hem te verkopen, zoals hij is. Maar, ik zie alleen maar onderdelen, wat koop ik nu? Je koopt een Yamaha...
  2. B

    Heftafel onderstel Elektrisch ziekenhuisbed

    Een aantal weken heb ik een elektrisch ziekenhuisbed aangeschaft om er een motor heftafel van te maken. Helaas was niet iedereen er net zo blij mee als ik wat tot gevolg heeft dat hij NIET in de garage komt... Wellicht dat ik iemand anders er blij mee kan maken:) Je kunt er immers een...
  3. B

    Gezocht Zolder vrijdag 11 sept Vrij rijden of ART

    Hallo! Gezien ik (weer eens -O- ) te laat was met inschrijven vroeg ik mij af of er iemand geboekt heeft voor vrijdag as. (11 sept) in Zolder Ik ben eventueel geinteresseerd in de volgende opties: -Vrij rijden Snel -ART -Vrij rijden minder snel Mocht je een van de bovenstaande te...
  4. B

    Gezocht! 5 september ASSEN vrij rijden!

    Ben op zoek naar een paar sessies vrij rijden Assen op zaterdag 5 september. Mocht jij of iemand die je kent niet kunnen gaan laat het me dan even weten, ik neem graag je boeking over! Alvast bedankt! Bjorn
  5. B

    2 Rijgoten / Oprijplaten

    Hallo! 2 rijgoten/oprijplaten. Zijn overgebleven na ombouw aanhanger. Lengte:2,20m breedte 20cm hoogte randen:4cm materiaaldikte2mm Gegalvaniseerd, geen problemen met roest. Momenteel zitten en kleine gootjes gemonteerd zodat de wielen helemaal niet kunnen schuiven, deze...
  6. B

    Akrapovic uitlaatje voor R6 RJ11 en RJ15 (2006-heden)

    Bij deze bied ik mijn Akrapovic megaphone slip on aan. Verkocht!
  7. B

    GEZOCHT: circuitmaatje voor Ecuyers hemelvaartweekend

    Hallo allemaal! Zoals je titel het al zegt ben ik op zoek naar nog iemand die ook gaat rijden in het hemelvaartweekend (15&16 mei) op Ecuyers! Lang verhaal kort, mijn circuitmaatje kan in dat weekend niet mee gaan en alleen gaan voelt een beetje wrang(stel dat.. -O- ). Ik ben dus op...
  8. B

    Dynojet Autotune, LCD display/datalogger en Multifunction

    Hallo! Omdat ik de spullen al een tijdje niet gebruik bied ik het hier aan het gaat om de volgende spullen: Dynojet LCD 100/200, Display om je Powercommander III EN V uit te kunnen lezen, mappen te kunnen laden en data te kunnen loggen. wordt geleverd met zowel een kabel voor...
  9. B

    Rothewald balanceerbok, zelf wielen / banden balanceren!

    Hallo, De bok is verkocht, hier mag een slotje op (gele driehoekje is gedrukt). Verkocht!
  10. B

    Dainese Laguna seca 2 delig combipak maat 50 leer leder

    Hallo, Het pakje is verkocht, bedankt voor de ruimte! (gele driehoekje is gedrukt). Bjorn
  11. B

    Spanbanden specifiek voor motortransport vanaf 5€/st!

    Uitverkocht! Hallo dames en heren *O* , Na een tijdje met action-spanbandjes te hebben geworsteld heb ik een tijdje geleden voor gekozen om "degelijke, echte, fatsoenlijke, specifieke" motor-spanbanden aan te schaffen, toen ik op het moment stond een aantal bandjes te kopen stuitte ik op...
  12. B

    (bijna) nieuwe Heidenau super rain voorband 120/70/17 M C

    Twee jaar geleden lag deze nieuw gemonteerd op mijn motor toen ik hem kocht. Gezien ik zelf geen dagelijkse rijder ben heb ik er toen voor gekozen de banden nog dezelfde week te wisselen voor een setje sportbanden. de "pinnetjes" zijn er net af in het midden maar voor de rest nog aanwezig...
  13. B

    Dynojet Multifunktion HUB PC3-->PC5

    Gebruikte maar in goede staat en 100% werkende HUB van DYNOJET Met deze uitbreiding voor je PC3 maak jee en stuk meer mogelijk. je maakt als het ware een PC5 van je PC3. wat kun je ermee? -Een map switch eraan koppelen, wisselen tussen 2 maps (brandtofbesparend en maximaal vermogen?)...
  14. B

    Supermoto wielen goudkleurig excel incl remschijven tandw

    Setje goudkleurige excel velgen Ze zijn afkomstig van een yamaha XT660X uit 2008(de blauwe..) maar passen in meerdere motoren en zijn eventueel passend te maken dmv lagers wisselen of een bus (hierbij kan ik je wel helpen) zijn 100% in orde maar hebben een paar kleine optische puntjes, er...
  15. B

    KTM LC4 625 SMC supermoto nieuwstaat

    KTM LC4 625 SMC nieuwstaat supermoto Wegens overstap naar supersport bied ik deze te koop aan. KTM LC4 625 SMC Kilometerstand: 7.400 km Segment: supermoto Bouwjaar: 2005 Aantal cilinders: 1 Vermogen: 24 kW (door ktm wegens emissienormen begrenst op 24 kW, originele onderdelen voor...
Terug
Bovenaan Onderaan