Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wolfsflames
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Gezocht: Hayabusa

    Ik zoek een Hayabusa tot 6000 euro. Ik woon omg Den Bosch Alvast bedankt. Groetjes
  2. W

    Te Koop: Honda XL600v Transalp

    Ik verkoop mijn in zeer goede conditie transalp. Hij komt uit '99 en heeft 44000 km op de teller. 2000 km geleden heeft hij een grote beurt gehad. Incl. topkoffer Rijd zeer fijn, licht gewicht dus wendbaar en verbruikt ongeveer 1:22/1:23 dus een zuinige motor. Richtprijs is 2600 euro en...
  3. W

    Stickers Transalp '99 - waar bestellen?

    Ik heb sinds kort een Transalp uit '99 maar bij aankoop zater er kleine krasjes op de linkerkuipstickers, nu wil ik deze stickers vervangen. Waar kan ik deze stickers kopen? groetjes :]
  4. W

    Suzuki GSX-R 750 UNIEK MF prijs 2200

    Deze motor uit '93 ziet er perfect uit. Geen schade. Unieke kleuren samenstelling. 38.551 km gelopen. Dynojetkit erop zodoende 134PK. Achterband zo goed als nieuw. 3000 km geleden een beurt gehad (nieuwe bougies, kleppen gesteld olie ververs en filters vernieuwd) Het afdekkapje...
  5. W

    Zuinigste betaalbare motor

    Hallo, ik ben benieuwd wat de zuinigste motor in de prijsklasse tot 4000 euro is. Ik zie wel topics met zuinigste auto maar nooit motor, vandaar. Groetjes :]
  6. W

    Suzuki GSX-R 750 uniek prijs 2100

    Deze motor uit '93 ziet er perfect uit. Geen schade. Unieke kleuren samenstelling. 38.551 km gelopen. Dynojetkit erop zodoende 134PK. Achterband zo goed als nieuw. 3000 km geleden een beurt gehad (nieuwe bougies, kleppen gesteld olie ververs en filters vernieuwd) Het afdekkapje...
  7. W

    Zoek een All-road

    Hallo, Ik rijd momenteel een GSXR750 uit 1993. Maar nu ben ik opzoek naar een mooie (dakar) all-roader. Model wat ik erg mooi vindt is de BMW F650GS Dakar uitvoering. Mijn budget ligt rond de 4000 euro. Ik hoop dat jullie suggesties hebben voor dit model of andere modelen zodat ik me...
  8. W

    Kuipruit ZWART Gsx-R 750 W '93

    Ik zoek dus de topictitel :+
  9. W

    Voor de knutselaars: Zwart kuipruitje

    Hier heb een een zwart kuipruitje liggen voor de knutselaars. De rechterkant is afgebroken, maar is wel te lijmen, of een mooie "finishing" sticker oroverheen plakken. Of waar ikzelf meer aan zat te denken, zelf ontworpen kuipruit eruit zagen? Nou kom maar met een aannemelijk bod. Groetjes De...
  10. W

    Gezocht! Zwarte kuipruit voor een GSXR 750 W '93!

    Heeft iemand een kuipruitje? Of weet je er ergens 1 voor mooie prijs? Ik hoor het graag heel erg bedankt! OF is het verstandig om er een uit Duitsland van Ebay.de af te halen? Groetjes
  11. W

    GSXR '93 wie weet wat.

    Nou mijn vraag, ik heb een mooie gsxr op het oog.. Maar nu zegt de verkoper dat hij een luchtgekoelde is, en in '93 zijn die lucht gekoelde voor oliegekoelde omgewisseld. Hij zegt dat als je onderdelen moet hebben het erbij moet zeggen dat het een luchtgekoeld blok betreft. Is dat erg? of maakt...
  12. W

    Gezocht! Kawasaki ZXR 750!

    Ik ben er uit! Ik wil een zxr 750 met de welbekende stofzuigerslangen. Kom maar op met mooie motoren rond de 2000-2500 euro. Ik heb mooie gezien op internet voor 2500 euro, 40.000 op de teller en uit '94, maar misschien hebben jullie ook nog mooie in gedachte, of thuis staan :+ ? Ik hoor het...
  13. W

    Wil een FZR 1000 kopen

    Ik heb mijn oog laten vallen op een FZR 1000 (tot noch toe). Alles is in orde, olieverbruik is niet hoog, zegt de verkoper, maar hij heeft 70.000-75.000 km gelopen. Is dat veel voor een FZR 1000? Of hoef ik me geen zorgen te maken? Groetjes en heel erg bedankt!
  14. W

    "Wolfjes SF "vragen"-topic"

    Nou ik ben dus van plan om een streetfighter te kopen, of gewoon een normale motor of te bouwen TOT een SF :) Mijn eerste vraag: 1) Als ik een FZR 1000 koop kan ik dan ook een R1 kontje + subframe (of iets) erop laten lassen?
  15. W

    Koning Willem 1 Colege

    Ik zag vandaag op mijn school een motor met de MF sticker, de enige motor in de buurt een zwarte, welk merk weet ik niet :P Maar wie was de berucht HIJ/ZIJ :]
  16. W

    2 Daagse Motor Cursus

    Hoeveel kost dat eigenlijk? Want ik wil in januari motorrijden of in februari, maar een 2 daagse curusus is wel leuk dan :) En ook omdat ik (zelf) denk dat ik niet veel lessen nodig heb... altijd schakkelbrommer gereden, en op m'n huidige motor rijd ik ook zo weg :] Dus vertel het maar :)
  17. W

    Zuiger vervangen van een..

    Suzuki RG 125: Dit ben ik met m'n motor. Maar er staat nu 11000 km op de teller, en bij de 14000 a 15000 km moet ik de zuiger vervangen. Maar hoe kan ik dat doen? Of wie zou er mij mee willen helpen als het zover is. Ik woon in de buurt van s'Hertogenbosch, dus als iemand er vlakbij woont, en...
  18. W

    Informatie over de Suzuki RG125

    Wie kan mij meer over de motor vertellen? Want ik heb eigenlijk ook nog een werkplaats handboek nodig :) Ik hoop dat iemand me kan helpen :)
  19. W

    HELP! Hoe heet..

    zo'n hard kuststof knop die je aan de zijkant van je motorkap schroeft, voor als je eronderuit gaat. Dat zie knop afschaaft inplaats van je kap... Plz.. help me!! :)
  20. W

    Eindelijk foto's van mij + motor + motorpak :P

    Nou Dit is m'n MQP pak, en een Suzuki RG 125 })
  21. W

    25kW groep +meetings +..

    Nou lijkt jullie het wat om een 25 kW groep te starten? PLUS een site die ik wel kan maken, want sites maken doe ik al jaren :) Gewoon een site met meeting erop enzo, zodat we een leuke groep 25 kWers krijgen... Nee geen SPAM :] Die site dient dan als HQ 8-)
  22. W

    Paar vragen over de Suzuki RG125

    Nou ik ga een motor kopen, bouwjaar 1996 en 11000 km op de teller. Maar worden die motoren nog gemaakt, of zijn er wel genoeg onderdelen te koop? En wie heeft er ervaring mee?
Terug
Bovenaan Onderaan