Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Morg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Aprilia tuono coil covers

    Goedendag, Ik ben opzoek naar coil covers voor de aprilia rsv 1000 tuono 2003 model. Ivm ombouw van mille naar tuono. Op het internet vind ik alleen maar carbon kappen die best prijzig zijn dus dacht misschien heb ik hier meer geluk. Dus als iemand nog een setje heeft liggen voor niet...
  2. M

    Vraag mbt honda cbx 750 f

    Goedendag, nadat ik mijn projekt cbxje bijna af had kreeg hij problemen met starten. Startmotor draaide zonder iets vast te grijpen zeg maar. Na veel moeite blok eruit gehaald en open gemaakt en nu blijkt de ketting gebroken te zijn die van de startmotor of dynamo ofzo afkomt. nu zit...
  3. M

    WPH honda cbx750 f 1984

    Goedendag, Ik heb online gezocht naar een digitale kopie van een werkplaats handboek voor mijn motor maar heb niks kunnen vinden ( misschien toch niet zo goed met google ;) ) en was benieuwd of iemand misschien een digitale kopie op zijn harde schijf heeft staan nog. Vriendelijke groet...
  4. M

    Vraag accu cbx 750

    Hallo, Ik ben bezig met het ombouwen van een cbx 750 en vroeg me af of het mogelijk is om een accu van 12 ampere ipv een accu van 14 ampere te gebruiken. Dit ivm het formaat van de accu. vriendelijke groet, Morg
  5. M

    Te Koop setje Laser Stealth Carbon dempers

    Bij deze bied ik een setje Laser Stealth Carbon dempers. Ik had deze set gekocht om te monteren onder mijn rsv mille maar op aanraden van mr. Pajic toch maar voor een setje Laser Stealth in rvs gegaan dus heb ik deze over. Ze komen vanonder een Suzuki gsxr 1000 vandaan als ik me niet...
  6. M

    Problemen met RSV mille

    Goedenavond, Toen ik gisteren aan het rijden was begon ik op een gegeven moment een soort van fluiten te horen. Ik dus vandaag even de tank omhog gehaald en gaan zoeken waar dit vandaan zou kunnen komen ( ik ben een leek wat betreft motoren dus het kan zomaar iets heel simpels zijn) en kwam...
  7. M

    Glow in the dark bestickering

    Ey oi, Ik ben een tijdje aan het spelen met het bestickeren van mijn motor en dan gebruik te maken van glow in the dark stickers. ( niet die sterretjes ed. ;) ) Nou was ik eigenlijk wel benieuwd of het wel toegestaan is, gezien neon en dergelijken niet mogen, en of iemand van jullie dat...
  8. M

    Even Voorstellen

    Goedendag mensen, Kijk al een tijdje op het forum mee en dacht laat ik eens beleefd zijn en me eens voorstellen. Ik ben Evandro, 27 jaar en rij pas 3 jaar motor. Heb het ooit geleerd toen ik 13 was op een Moto Guzzi v35 maar dat was in het zonnige Italie en op prive terrein ;). Sinds vorige...
Terug
Bovenaan Onderaan