Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ivanhoe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ivanhoe

    Action Cam - SJ4000 + Accus + SD kaartjes

    Ik heb 2 maanden geleden een SJ4000 aangeschaft wegens mijn vakantie. Mijn vakantie zit er inmiddels weer op en heb een leuke film gemaakt als herinnering. Mijn ritjes hier in NL zal ik niet zo snel gaan filmen dus vandaar dat mijn SJ4000 weg mag. Ik heb hem 1 weekje gebruikt. Het gaat...
  2. Ivanhoe

    Bevestigingsmogelijkheden Ducati Sport Classic 1000

    Mannen (en vrouwen) van het goede leven, Zou graag een navigatie op de motor willen bevestigen. Alleen ik heb geen ruitje en vind het ook niet mooi wanneer je navigatie ongeveer een halve meter boven je motor uit komt. Dus ik vroeg me af of jullie wellicht een idee hebben wat de beste manier...
  3. Ivanhoe

    Helmet down

    Helmet down, opvolger van de knee down. }) KLIK
  4. Ivanhoe

    Het bewijs! Rood is sneller

    Het is weliswaar geen vrijdag, maar het is bewezen. Rood is sneller! http://www.nu.nl/gezondheid/2539430/rood-leidt-meer-kracht-en-snelheid.html
  5. Ivanhoe

    Controle gas bij hobbelige wegen en stijve vering

    Mede-forummers, heb een vraag of jullie met een stijf geveerde motor ook last hebben om het gas juist te doseren wanneer je over een hobbelige weg rijdt? Heb zelf een motor met een sportieve rijhouding en merk dat ik op hobbelige wegen meer met m`n koppeling moet spelen om de motor zonder...
Terug
Bovenaan Onderaan