Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dipsaus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    RST Tractech Evo III Sp CE motorlaarzen Maat 44 (nieuw)

    RST Tractech Evo III Sp CE motorlaarzen (nieuw) maat 44, te koop i.v.m. verkeerde maat, nooit meer gereden. € Verkocht Alleen even kort op gestaan. Het past mij toch niet lekker. Te lang in de doos (voor reserve) bewaard en daardoor helaas niet meer te ruilen. Voor mij de ideale laars...
  2. D

    SIDI Strada Stivali Rain maat 40 (39) laarzen (z.g.a.n.)

    Vanwege verkoop motor, ook de kleding in de verkoop. SIDI Strada Stivali Rain laarzen, zo goed als nieuw. Circa 5x gedragen, geen slijtage of schade. MT 40 / normaal postuur (valt iets kleiner) tour / sportieve, motorlaarzen comfortabel, ook naast het rijden waterdicht, winddicht, ademende...
  3. D

    HJC IS-17 maat XS, zonnevizier, pinlock (z.g.a.n.)

    Vanwege verkoop motor, ook de kleding in de verkoop. HJC IS-17 Terrigal integraal helm, zo goed als nieuw. Circa 5x gedragen, geen slijtage of schade. MT XS tour / sportieve lichtgewicht helm geïntegreerd zonnevizier anti-condens Pinlock vizier verschillende ventilatie standen was-/uitneembare...
  4. D

    Shoei XR-1100 Transmission TC-5 zwart/grijs (M)

    Shoei XR-1100 Transmission TC-5 zwart/grijs in maat M, mooi bescheiden-sportief design. Augustus 2015 nieuw gekocht (aantoonbaar) en zo'n 10 dagen gebruikt, in uitstekende conditie. (z.g.a.n.) Altijd in de helmzak en donker bewaard, geen beschadigingen en de binnen-voering is nog top...
  5. D

    Honda CBR1000RR SC59 incl. velgensets / spare parts

    Honda CBR 1000 RR type SC59 circuit motor inclusief papieren: al jaren met zorg onderhouden en in uitstekende conditie. Alles werkt zoals het hoort en rijdt/schakelt super. Het blok is altijd origineel gebleven, vorig jaar is de motor nog nagelopen en op de testbank geweest (uitdraai...
  6. D

    GPT infrarood laptimer, defect (gratis)

    GPT infrarood laptimer, compleet maar ik weet niet of alles nog 100% is. Vorig jaar nog mee gereden, maar af en toe bleef de timer door tellen. Zonde om zo weg te gooien dus gratis, of wat de gek ervoor geeft ;) Verzenden voor 10,-
  7. D

    Val de Vienne 2015

    Wie gaan er naar Val de Vienne? *D Ik ben er de eerste twee dagen: 30/31 maart. Wie heeft er nog een plaats vrij in de pitbox?
  8. D

    Honda VTR 1000 F circuitmotor €1500

    Honda’s underdog duc-killer :P een VTR 1000 F (Firestorm). Unieke en betrouwbare V-twin circuitmotor, cosmetisch niet écht interessant maar technisch in topconditie! Afhankelijk van de rijstijl, kunnen de slijtagedelen ook nog wel even mee. Het bouwjaar is 1998, inmiddels 5 jaar in mijn...
  9. D

    Gebruikte set Bridgestone BT003

    Gebruikte set circuitbanden Bridgestone Battlax BT003. 180/55/17 DOT 0910 120/70/17 DOT 2709 TEAB verkocht
  10. D

    Shoei XR1000 Camino TC-6 white/black (M)

    Shoei XR1000 Camino TC-6 white/black (M) De helm is goed gebruikt, maar in perfecte conditie: géén beschadigingen. De binnenvoering is ook nog fris :P Inclusief helder vizier en pinlock. T.E.A.B. Verkocht
  11. D

    Rev’it Spirit all-weather kleding en diversen (TEAB)

    Rev’it Spirit Standard all-weather motorjas, motorbroek en handschoenen. Ik heb eea gebruikt om ca. 2 jaar woon-/werkverkeer te rijden, maar hangt inmiddels alweer ca. 3 jaar ongebruikt in de kast. De kleding is goed gebruikt, maar in perfecte conditie. Behalve wat gebruikerssporen, géén...
  12. D

    Gezocht: Inrijwielklem / Tyre-down

    Wie heeft er toevallig een inrijwielklem (Datona, Powerplus etc.)...inmiddels voorzien van de inrijwielklem *D Nu nog op zoek naar de tyre-down / tyre-fix (Kya, Acebikes etc.), wie o wie? Alvast bedankt voor het aanbod :)
  13. D

    Nolan N61 Tattoo Grey integraalhelm (dames/heren)

    Nolan N61 Tattoo Grey helm: zo goed als nieuw. Kleur: zwart/grijs met goude accenten. Maat: XS - helder krasvrij vizier. - voorbereid voor anti-fog. - diverse ventilatie mogelijkheden. - schoon binnenwerk De helm is ca. 3x gedragen, dus zo goed als nieuw en géén beschadigingen...
  14. D

    IXON Pro Miss textiel handschoenen (dames)

    Ixon Pro Miss handschoenen: zo goed als nieuw. Kleur: wit/grijs/roze. Materiaal: polyester/textiel. Maat: S - wind-/waterdicht en ademend. - foam protectie. De handschoenen zijn circa. 3x gedragen dus zo goed als nieuw en géén beschadigingen. Ook de bijpassende IXON Nirvana...
  15. D

    IXON Nirvana textiel zomer-/winterjas (dames)

    Ixon Nirvana damesjas: zo goed als nieuw. Kleur: (donker)grijs met roze accenten. Materiaal: Spylex polyester/textiel. Maat: 5 (M) - wind-/waterdicht en ademend. - mooi getailleerd model. - CE-gekeurde protectors. - foam backprotector. - binnenvoering (winter). - de jas is aan de...
  16. D

    Gezocht: kleine race-caravan (max. breedte 2m.)

    Gezocht: kleine ‘race’ caravan, dus geschikt om een motor in te vervoeren. Het belangrijkste is de breedte: < 2,00 meter ivm de stalling. Het totaalpakket moet in redelijke tot goede staat zijn, voorzien van motorluik, een voortent/luifel en (vrijwel) direct klaar voor veilig gebruik...
  17. D

    Honda VF1000F Interceptor

    Honda VF1000F Interceptor Bouwjaar: 1985 Kleur: rood/wit/blauw Kilometerstand: 64.000 Aantal cilinder: V4 Cilinderinhoud: 1000cc (ca. 110Pk. / 90Nm.) Tankinhoud: 23 liter (ca. 350 km) De VF leent zich uitstekend voor zowel woon/werk-verkeer als de sportieve ritten, en is standaard...
  18. D

    Benzinekraan Honda VTR Firestorm >2001

    Ik ben zoekende naar een benzinekraan voor 'n Honda VTR1000 Firestorm, model 2001-2006. Dit is het nieuwe type; de benzinekraan van het oude type zit dmv 2 bouten gemonteerd, het nieuwe type zit vast dmv schroefdraad. Wie heeft er een dergelijke kraan liggen? :) Of misschien weet...
  19. D

    Honda VTR 1000 Firestorm circuitracer en aanhanger

    Honda VTR 1000 Firestorm circuitfiets en aanhanger Wegens het (helaas voorlopig) niet actief racen, ben ik nieuwsgierig naar de animo. Polyester race kuipwerk. Pirelli Dragon Supercorsa SC1/2 banden. Aangepaste uitlaatbochten, met Leovince uitlaatdempers incl. DB-killers. K&N...
  20. D

    Braking Wave Remschijven: oa Honda VTR-CBR

    Braking Wave Remschijven (voor), voor o.a. Honda CBR RR en VTR1000F Firestorm: Zeer goede staat (10.000km) Geen krassen en/of beschadingen 100% recht De remschijven passen op meerdere modellen: op de website van Braking kan gezocht worden naar overeenkomende codes) Disco Anteriore...
  21. D

    Laser RVS Duotech dempers VTR Firestorm

    Zgan Laser Duotech Dempers voor Honda VTR1000F Firestorm: Zeer goede staat (<1500km) Incl. alle accessoires/boekjes/bevestigingsmateriaal Inc. Legal DB-killers (e-keur) Incl. Sport DB-killers Lichte schade, minimaal en onopvallend Geen krassen, deuken, doffe plekken en/of andere...
  22. D

    Honda VTR1000F Firestorm

    Bij deze bied ik, met moeite, mijn VTR1000F aan: Merk: Honda Type: VTR 1000 Firestorm Kleur: Rood Bouwjaar: 1997 Kilometerstand: 49.500 km Aantal cilinders: V2 Cilinderinhoud: 1000cc Recent onderhoud: Nieuwe banden: Michelin Pilot Sport Nieuwe motorolie Nieuw oliefilter...
  23. D

    WP stuurdemper: 32-standen instelbaar

    WP stuurdemper in nette staat, functioneert prima, hele lichte gebruikerssporen 32-standen instelbaar slag: 90mm prijs: verkocht (enkel de stuurdemper)
  24. D

    Honda VF750F '83

    Blauw/wit/rode Honda VF750F uit 1983 (belastingvrij) Ik heb de VF als woon-/werk-/winter-fiets, waar ik er 1,5 jaar terug ook voor heb gekocht. De motor is door de vorige eigenaar ook altijd gebruikt voor woon-werkverkeer en is ingeruild bij de dealer, de km-stand staat op 113.000 (motorisch...
  25. D

    Dainese Suzuki '90 Raceoverall

    Dainese Suzuki Overall in de kleuren: blauw/rood/wit, in goede staat. Maat: 50
Terug
Bovenaan Onderaan