Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZXRené
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Kawasaki ZX-6R 2005, Groen, zeer nette staat

    Verkocht....!!
  2. Z

    Puig valdoppen voor ZX6R 2005-2006

    ...verkocht....
  3. Z

    Bridgestone BT014 voorband, 120/70 ZR17, gebruikt

    Te koop: Bridgestone Battlax BT014 voorband, 120/70, nog heel netjes. Gaat wegens wisselen naar Supercorsa's in de verkoop. 13-9-2007 VERKOCHT!
  4. Z

    Installeren GPT Gearindicator op ZX6R 2005

    Ik heb vandaag de gearindicator van GPT op mijn ZX6R van 2005 gebouwd, maar ik heb toch even een vraag. Als ik het contact uit zet, dan blijft in de display van de gearindicator "-" branden. Dit zou dus betekenen dat er continu stroom op de display staat. Aangezien de handleiding in zo...
  5. Z

    PT radiale rempomp 19mm, incl. druksensor remlicht

    Ik heb nog een in goede staat verkerende radiale rempomp van het merk PT, 19mm. Aangezien er standaard 1 op mijn ZX6R van 2005 zit, vind ik het niet noodzakelijk deze rempomp te monteren. De druksensor om het remlicht op je straatmotor te activeren zit er ook bij en functioneert natuurlijk...
  6. Z

    TK: Circuitdag Assen maandag 9 juli 2007, vrij rijden

    Wegens aankoop van een nieuwe motor ben ik niet van plan om maandag te gaan rijden. Het is in de groep MINDER SNEL. Deze dag kost bij www.motorsportschool.nl 170euro, maar de dag mag weg voor 150euro. Stuur me maar een email: kawasaki _ zxr750 @ hotmail . com (zonder spaties) Of bel...
  7. Z

    ZXR 750 L 1993, rijklare circuitracer

    Eventueel is bij deze motor een circuitdag over te nemen. Het gaat om een dagje vrij rijden in de minder snelle groep met www.motorsportschool.nl op 13 augustus 2007, circuit ZOLDER!!! Dus bij interesse in deze motor, kan hier over worden onderhandeld. Te koop aangeboden: Kawasaki ZXR...
  8. Z

    TK: Circuitdag Assen maandag 9 juli 2007, vrij rijden

    Wegens aankoop van een nieuwe motor ben ik niet van plan om maandag te gaan rijden. Het is in de groep MINDER SNEL. Deze dag kost bij www.motorsportschool.nl 170euro, maar de dag mag weg voor 150euro. Stuur me maar een email: kawasaki _ zxr750 @ hotmail . com (zonder spaties) Of bel...
  9. Z

    ZXR 750 L 1993, rijklare circuitracer

    Eventueel is bij deze motor een circuitdag over te nemen. Het gaat om een dagje vrij rijden in de minder snelle groep met www.motorsportschool.nl op 13 augustus 2007, circuit ZOLDER!!! Dus bij interesse in deze motor, kan hier over worden onderhandeld. Kawasaki ZXR 750 L, bouwjaar 1993...
  10. Z

    Setje Pirelli Supercorsa's SC2 120/70 en 180/55

    Ik heb op het moment genoeg bandjes liggen en doe er daarom even 1 van de hand. Een setje Pirelli Supercorsa's SC2 in de maten 120/70 en 180/55. Zelf dus niet mee gereden, zo gekocht via de reguliere personen die snel van hun rubber afwillen.... 8-) Zie foto's, er zit wel wat opgepikt...
  11. Z

    Nieuwe Ferodo remblokken voor ZX-7RR, €50,-

    Ik heb nog 2 nieuwe setjes (1 set is dus 4 remblokken!) Ferodo remblokken die ik eigenlijk had gekocht in de veronderstelling dat ze passen in de ZX7R en GSXR1000 met 6-zuiger remklauwen van Tokico. Nu blijkt dat alleen passen in de 6-zuiger remklauwen van Nissin van de ZX-7RR. Dus mocht...
  12. Z

    ZXR750 topic [4]

    Zo....dan doe ik het maar!! Deel 4 van het ZXR750 topic!! :} :} :}
  13. Z

    Zilveren voorspatbord R6 2003/2004 Z.G.A.N

    Ik heb nog een zilverkleurig voorspatbord liggen van de R6 van 2003/2004 in smetteloze toestand. Echt als nieuw. Zie foto, vraagprijs: 65 euro Opsturen is uiteraard ook mogelijk (verzendkosten zijn voor de koper ;)).
  14. Z

    Ik heb nog een voorwiel van een Kawasaki GPZ 500 S

    Ik heb nog een voorwiel van een Kawasaki GPZ 500 S van 1987 - 1992. Hij is in goede staat, maar wel erg vuil (Zie foto's). Dus even schoonmaken, spuiten en gaan met die banaan. Mag weg voor het luttele bedrag van 20euro!! Opsturen is ook mogelijk.
  15. Z

    Dubbel bubbel ruitje ZXR 750 L 1993 / 1995 (blank)

    Voor mijn circuitmotor zou ik graag een dubbel bubbel ruitje willen hebben. Het is een ZXR 750 L van 1993 / 1995. Mocht iemand iets hebben liggen dan mag je dat aanbieden. Alvast bedankt!
  16. Z

    Zilveren voorspatbord R6 2003/2004 Z.G.A.N

    Ik heb nog een nagenoeg hagelnieuw voorspatbord liggen van de R6 van 2003/2004 liggen. In de kleur zilver. Er zitten GEEN beschadigingen op! 8-) Zie foto's, prijs: 65 euro Verzenden is uiteraard mogelijk, graag contact met me opnemen via: kawasaki _ zxr 750 @ hotmail . com
  17. Z

    Circuitdag Zandvoort, racing for OSCAR 10 juli

    Is hier iemand die nog een LAST MINUTE kans wil om maandag met heerlijk weer op Zandvoort te knallen in GROEP 3??? Ik wil mijn dag namelijk wel ter overname aanbieden. Je kunt me bellen op: 06-18513511 Je kunt me emailen op: kawasaki_zxr750 @ hotmail.com Groeten, René PS: reden is dat mijn...
  18. Z

    Ervaring met Alpinestars SMX-Plus VENTED laarzen?

    Ik wil nieuwe Alpinestars SMX-plus laarzen gaan aanschaffen en zag op een online shop dat er in de zwarte kleur ook een versie bestaat met geperforeerd leer. Ze noemen deze versie "Black Vented". Op zich lijkt me dat wel wat aangezien ik toch bijna alleen met goed weer rijd en niet bij lage...
  19. Z

    Koplampframe ZXR750 1991/1992

    Mensen.... Ik ben afgelopen dinsdag helaas ten val gekomen op het circuit van Assen omdat er een of andere eikel mij nog even moest inhalen op een punt waar het totaal nergens op slaat als je gewoon aan het vrij rijden bent. Daardoor heb ik wat schade, waaronder mijn koplampframe. Ik bedoel dus...
  20. Z

    Bochtenset ZX-9R 1994-1997

    Hallo luitjes, Ik ben voor een familielid op zoek naar een goede bochtenset voor een ZX-9R van het eerste model, dus van 1994-1997. De zijne is doorgerot en dus aan vervanging toe. Wie heeft er nog 1 liggen die nog helemaal dicht is? Ik hoor graag van jullie....alvast bedankt. :} Groeten...
  21. Z

    Gezocht met spoed: Striping wit 4mm, 10m lengte

    Hallo, Ik zoek met spoed witte striping van maximaal 4/5mm breed. Deze wil ik gebruiken op mijn kuipdelen, deze worden komende zaterdag gespoten. Is er iemand die in de autowereld zit en mijn dit kan toesturen zodat ik het uiterlijk vrijdag heb? Dat zou heel fijn zijn en uiteraard komt de...
  22. Z

    Binnenkuipdeeltje naast radiateur ZXR750 91/92

    Ik ben op zoek naar een zwart kuipdeeltje dat aan binnenkant van de zijkuipen gemonteerd zit op een ZXR 750 van 1991 / 1992. Zie foto (dit is de rechter...) Ik zoek het LINKER KUIPDEELTJE. Heb je deze liggen dan hoor ik dat graag.
  23. Z

    Streetfighter stuurkuipje met dubbele koplampen!

    Heren en dames streetfighter bouwers... Ik heb nog een ongebruikt polyester stuurkuipje liggen met bijpassende dubbele koplampen. In de koplampen gaan gewoon 2 H4 lampen en er kunnen 2 stadslichtjes in...met andere woorden, alles werkt dubbel. (H4 lampen zitten er niet meer bij...) Aangezien...
  24. Z

    Rubber slang gezocht, inwendig 4mm wie heeft wat?

    Ik ben met spoed op zoek naar ongeveer 1 a 2 meter rubber slang met een inwendige diameter van 4mm, niet groter! Wie heeft iets liggen en wil mij er aan helpen? Aan 1 meter zou ik al wel voldoende hebben, maar mocht je meer hebben ook geen probleem. Alvast bedankt!! :} (...hoeft uiteraard...
  25. Z

    Beugeltjes voor zijkuipen ZXR750 1991 - 1992

    Hallo mensen, Ik zoek voor mijn ZXR 750 van 1991 - 1992 een paar beugeltjes waarmee de zijkuipdelen worden vast gehouden. Het gaat om de beugeltjes die onderaan het frame gemonteerd zitten. Hieronder zie je ze op de foto's zitten. Mocht je deze hebben liggen en ze zijn onbeschadigd/vervormd...
Terug
Bovenaan Onderaan