Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Driftertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Driftertje

    Mash family sidecar

    Mash family sidecar. Eigenlijk ben ik Driftertje af doordat ik het kawa drifterspan heb verruild voor een Mash zijspan. Momenteel heb ik door weersomstandigheden pas 250 kilometers kunnen rijden. Graag wil ik ervaring uitwisselen met andere Mash zijspanrijders.
  2. Driftertje

    Rijden met een aanhangwagentje in het buitenland

    Ik las vandaag dat volgens het ministerie Infrastructuur en Millieu dat je niet met een aanhanger achter je motor naar het buitenland mag rijden. Dit is door de ANWB bekent gemaakt. Nederlanders mogen wel binnen Nederland met een aanhanger rijden maar niet de grens oversteken. Deze regel geldt...
  3. Driftertje

    Wat vinden jullie van deze BMW

    Hallo forummers, Zoals bij sommige bekent toer ik al een paar jaartjes met m'n kawasaki Drifter VN800 rond. Nu ben ik opzoek naar een zijspan met iets meer vermogen. Op marktplaats heb ik deze BMW r1100 Gs gezien. Kennen jullie deze motor en is het een redelijke vraagprijs...
  4. Driftertje

    vering sjang zijspanbak

    Daar ben ik weer (alleen als ik vragen heb) :$ Aan mijn kawa vn800 zit een sjang zijspanbak. De onderstel wordt geveerd door een torsi-as aan het wiel en de bak zelf door twee bladveren. Een tijdje terug hebben jullie mij al geholpen met noe ik de torsi-as kon verstellen. Dit is ook gelukt...
  5. Driftertje

    Webcam op de motor

    Een paar weken terug heb ik een webcam (Sony AS15) gekocht. Ik heb een steun gemonteert op de valbeugel. Helaas ondanks de stabilisatie camerastand trilt het beeld behoorlijk. :? Kan je dit alleen voorkomen als de webcam op je helm monteerd of hebben jullie misschien andere oplossingen. Tips...
  6. Driftertje

    Kawa vn800 Drifter springt uit derde versnelling

    Help Tja, het is alweer een tijdje geleden dat ik actief op het forum was. Wel volg ik met een jalourse blik de zelfbouwprojecten. Helaas heb ik de ervaring en de mogelijkheden niet. Dus ben ik aangewezen op motorzaken. Het probleem is dat bij een relatief laag toerental de motor uit de...
  7. Driftertje

    Vering chang zijspan

    Hallo zijspanners, Graag wil ik jullie mening horen over wat ik het beste kan doen. Drie jaar geleden heb ik aan mijn Kawa Drifter VN800 een Chang bak laten aanbouwen. Inmiddels 17.000km verder, zijn mijn vrouw (bakkeniste) en ik nog steeds enthousiaste toerders. Het enige nadeel van onze...
  8. Driftertje

    Koppelbare remleiding

    Hallo mede zijspanners, Helaas komt er langzaam weer een einde aan deze prachtige zomer 8-) . voordat de winter weer komt wil ik mijn zijspan weer in mijn schuurtje stallen. Helaas is poortje naar mijn tuin te smal. Dus moet de bak er vanaf '( . Op het zijspanwiel zit een remschijf die...
  9. Driftertje

    Kawasaki Drifter vn800 springt uit versnelling

    Hallo, Ik ben pas een paar maanden lid van dit motor-forum en aan mijn Kawa Drifter is sinds kort uitgebreid met een zijspan. Na wat oefen tochtjes sprong de motor spontaan een paar keer uit de vijfde versnelling. Is dit euvel op te lossen door een instelling of is er serieus wat aan de hand...
  10. Driftertje

    Hoera mijn zijspan is klaar

    Hehe eindelijk na acht weken heb ik mijn zijspan voor de deur (Drifter 800 met Ural bak, boot). 2e pinksterdag constant uit het raam gekeken. Wat een kl*te weer. Tja voor een beginnende zijspan coureur wil je toch wel starten met een beetje droog weer. Van middag een paar uurtjes vrij genomen...
  11. Driftertje

    Even voorstellen

    Hallo forumleden, Mijn naam is Hans maar uiteraard moest ik ook een "nickname" hebben dus heb ik Drifterfreak gekozen. Je mot toch wat he. Ik was al een hele tijd aan het dubben om een zijspan aan mijn Kawasaki Drifter 750 te laten zetten. Zelf kan ik het niet en tevens heb ik daar de ruimte...
Terug
Bovenaan Onderaan