Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Drei
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Drei

    kawazx6-R 2004

    de beste motor van dit moment, ik kan geen redenen bedenken waarom ie minder is dan een ander..................... overtuig me dan maar!!!!!!!!!!!
  2. Drei

    kawasaki zx-6r 2003/2004 afbeeldingen

    plaats hier je zx-6r foto's en zeg even wat je hebt verandert aan je fiets. Ik rij zonder kentekenplaat, kijken hoelang het duurt voordat ik word aangehouden.
  3. Drei

    seatcover voor ZX6-R 2004

    Wat kost een seatcover voor een ZX6-R 2004?
  4. Drei

    verschil tussen kawa zx6-R 2003 en kawazx6-R 2004

    Zijn er verschillen tussen een kawa zx6-R 2003 en kawazx6-R 2004? Behalve de kleuren dan. :}
  5. Drei

    3000 km bochten!!!

    Ook dit jaar organiseren wij een sportieve toertocht door Duitsland. Speciaal voor de sportievere motorrijders. 3000km bochten!!! Voor de prijs van 1 circuitdag ben je nu een week aan het sturen door de mooiste gedeeltes van Duitsland. Nieuwsgierig? Ga naar de website en kijk eens bij...
  6. Drei

    Arno Slabbenkoorn verongelukt

    Gelezen in de krant: Arno Slabbenkoorn (34) is op het circuit van Zolder verongelukt. Arno S. raakte tijdens de race in de Suerstock klasse de macht over het stuur kwijt en kwam daarna hard in aanraking met een bandenstapel. Hij overleed op weg naar het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
  7. Drei

    forse snelheidsovertreding

    Ik ben vorige maand geflitst en reed 40 km te hard ( mocht maar 80 ). Ik ben dit jaar al eerder geflitst voor hetzelfde en kreeg nu een brief Centraal Justiteel Incasso Bureau, dat de zaak is overgedragen aan de officier van Justitie om het voor te leggen aan de rechter. Mijn vraag is...
  8. Drei

    LAST-MINUTE AANBIEDING 2870KM BOCHTEN €........

    http://home.quicknet.nl/qn/prive/mayocity/index.htm Kijk bij OPKIKTOER 2003.
  9. Drei

    last-minute aanbieding! 2870km bochten voor €

    http://home.quicknet.nl/qn/prive/mayocity/index.htm kijk bij OPKIKTOER 2003.
  10. Drei

    Eind April lekker sturen in Duitsland

    Eind April lekker sturen in Duitsland !!! Kijk hier eens. :] :] :] :] http://home.quicknet.nl/qn/prive/mayocity/index.htm
  11. Drei

    Ben ik de eerste met de R6 2003?

    Hier een foto van mijn nieuwe fiets voor 2003. Vorige week opgehaald en staat nu mooi te zijn in de woonkamer. Met smacht te wachten op het mooie weer. Zijn er meer mensen die hun R6 al hebben? Zo ja, effe een berichtje plaatsen. ( met foto evt.)
  12. Drei

    helmetdown

    Aardigheidje!
  13. Drei

    geen zin in sex na een dag motorrijden

    Hebben jullie dat nu ook? Zo voldaan zijn naar een dag motorrijden dat je nergens zin meer in hebt?
  14. Drei

    is motorrijden erfelijk??

    Ik vraag met af of motorrijden erfelijk is. Waarom rijden wij motor? Omdat Pa of Ma al motor reden? Hebben we voorouders die ook al besmet waren met het motorvirus? Of ben jij de eerste van de familie die er mee begint? En waarom dan? Vragen die op een antwoord wachten. Ik zou willen zeggen...
  15. Drei

    vaderdag

    Iemand een orgineel idee voor vaderdag? Ben wel redelijk op tijd met de vraag dus ik verwacht ook serieuze antwoorden of suggesties :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
  16. Drei

    kleding van MJK

    Zijn er mensen die ervaring hebben met MJK. IK wil binnenkort een aantal leren pakken laten maken en denk erover om naar MJK te gaan. Verstandig??????? of niet verstandig????????? alvast :} :} :} :} :} voor jullie reactie
  17. Drei

    2850 km bochten voor weinig euro's

    Geweldig zeg, vorige week meegeweest met de OPKIKTOER. een weekje in Duitsland, alleen maar bochten gezien, nu weet ik weer waarom ik motor rijd. overdag lekker sturen en des avonds lekker aanzitten met mannen en natuurlijk vrouwen en nagenieten van de dag. een aanrader voor iedere...
  18. Drei

    langslapers

    Ik zit al sinds 5 uur vanochtend te wachten op mede Forummensen niemand is nog wakker en het is nu al 7 uur. Ja, 2 uren verder! Ben ik dan een uitzondering of hebben jullie zoveel slaap nodig? :z :z :z :z :z
  19. Drei

    ICQ

    zoek de verschillen! Er is nu de 2002 versie maar zie nog niet goed wat er beter aan is. Jullie wel?
  20. Drei

    kleding

    Wie heeft er ervaring met het dragen van een zeemlerenbroek (wielrennersbroek) onder je motorbroek. Zou doorzitten moeten of kunnen voorkomen. :?
  21. Drei

    bochtensnelheid en zo

    waarom schat je vaak de bocht verkeerd in? IS dat een stukje onzekerheid of veiligheid van jezelf? Vaak kan je harder achteraf, maar dan is het te laat.
  22. Drei

    zondagmiddag en niets te doen

    ik zie dat er wel veel mensen zijn maar op dit moment weinig actuele onderwerpen. Wil ik eens een vraag plaatsen? Waarom zijn de meeste mannelijke motorrijders kaal of kortharig?
  23. Drei

    banden met gasvulling

    Weet iemand mij te vertellen wat het voordeel is van gas als vulling in je motorbanden i.p.v. lucht? En nadelen? :}
  24. Drei

    lachgas

    wie kan mij wat vertellen over lachgas injectiesysteem? wil alles weten.
  25. Drei

    Beloofd! (miss Drei)

    Dit is het einde, ik mag geen contact meer hebben van manlief. Bijlage: chris.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan