Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pigmaat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pigmaat

    Juiste volgorde van ontluchten dual system Honda Varadero 2008 ABS

    Kan iemand mij vertellen wat de juiste volgorde van ontluchten van het remsysteem van een Honda Varadero 2008 ABS uitvoering. Betreft een dual systeem?
  2. pigmaat

    Gaan we weer Combe Laval

    Hallo forumleden, In eind juli hopen we naar een camping te gaan bij de Alp Dhuesz, nu wil ik vanaf daar graag naar de Vercors . Nu ben ik wezen zoeken op internet en heb route gedownload en aangepast naar mijn situatie. Graag wil ik bezoeken "Combe Laval " zoals deze is te zien hier op dit...
  3. pigmaat

    Itn routes op tom tom Android

    Hallo weet iemand de oplossing voor vooraf gemaakte routes met b.v. tyre om deze te plaatsen op een android telefoon ( samsung galaxy s1 ) en deze ook te kunnen´ inladen ` en dan te kunnen rijden De versie van tom tom die ik gebruik is versie 1.1.1 Op de site van tom tom kom ik de...
  4. pigmaat

    Hulp / info gevraagd

    Hallo forumleden, Wij, een groepje van 6 motor rijders willen in mei een 5 daags tripje maken vanuit Friesland na overnachting in België of Luxemburg naar de Vogezen. Hier willen we 2 overnachtingen "maken" en daarna via de Moezel waar we dan weer overnachting maken terug naar ons Friesland...
  5. pigmaat

    Kant en klare sygic motor routes

    Hallo forumleden Heb al een posting gedaan in bestaand topic maar hoop dat ik via deze weg op meer reacties. Heeft er iemand routes voor de sygic, of een pagina waar ik deze route`s kan downloaden. We gaan 8 juni naar de Eifel ( gasthaus-pinocchio.de -&nbspgasthaus-pinocchio Resources...
Terug
Bovenaan Onderaan