Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. AdventurErwin

    Gezocht, set regenwielen voor TM SMX 250FI

    Ik zoek een set regenwielen voor een TM SMX 250FI met as maat 22mm. 17" achter, bij voorkeur 16,5" voor maar 16" of 17" mag ook. Naafbreedte voor 100mm, achter 150mm. Remschijf voor 320mm, achter 230mm zou nog mooier zijn. Prijs in overleg.
  2. AdventurErwin

    Clymer BMW F650 Werkplaatshandboek

    Clymer werkplaatshandboek voor de BMW F650. Boek is nooit gebruikt want de F650 was al verkocht voor ik er iets aan moest doen, als nieuw dus. Voor €20,- (+ verzendkosten of gewoon ophalen) mag hij weg.
  3. AdventurErwin

    Heerlijk toeren op de NSS300

    Vanmiddag 150km gereden ihkv het inrijd proces. Heerlijk gereden door België, Brabant en Zeeland. Tijdens een stop nog even een fotootje gemaakt want ik blijf het een plaatje vinden :]
  4. AdventurErwin

    Yamaha Majesty 400 ABS gekocht

    Dag mensen, heb me al voorgesteld in het "voorsteltopic" maar zal hier even openen. Heb deze week een nieuwe (overjarige) Yamaha Majesty aangeschaft. Prijs vond ik in orde en na een testrit vorige week van 3,5 uur op een andere Majesty deze maar direct apart laten zetten na het zien van een...
  5. AdventurErwin

    Even voorstellen

    Dag mensen Zit al een tijd te lezen op het forum, met name bij de motorscooters, en heb besloten om nu maar eens te registreren. Ik heet Erwin, ben 43 jaar en kom uit Roosendaal, getrouwd en heb een zoontje van 4. Rijd al ongeveer 20 jaar en heb zo een beetje alle merken wel tussen de...
Terug
Bovenaan Onderaan