Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. nighthawk9100

    Vreemd probleem bij afstellen FZR1000

    Beste MF'ers, Na de carburateurs van mijn FZR1000 te hebben schoongemaakt, heb ik het volgende probleem. Bij het rijden op de motor en het terugschakelen voor een bocht etc. valt de motor soms uit doordat het toerental te ver terugvalt. Nu heb ik dit probleem proberen te verhelpen door...
  2. nighthawk9100

    Olielekkage slangetje onder de motor

    Als ik een flink stuk met mijn motor (fzr1000) gereden ligt er soms een plasje olie?? onder. Dit lijkt me niet echt de bedoeling. Waarvoor dient dat losse slangetje en is het erg als er vloeistof uit lekt?
  3. nighthawk9100

    Backprotector voor leren combi

    Beste MF's, sinds kort ben ik op zoek naar een goede backprotector die past in een Arlen Ness 8312 leren combi. In de leren jas zit een soort van gaas waar een backprotector in geschoven kan worden. Is het mogelijk om hier een universele protector in te schuiven of verschilt zo'n protector van...
  4. nighthawk9100

    Stalen frame vs Aluminium frame

    Beste MF'ers, veel motoren hebben tegenwoordig een aluminium frame maar ook zijn er nog genoeg motoren te vinden met een stalen frame. Dat laatste verbaast me eigenlijk aangezien staal een stuk zwaarder is dan aluminium en ook minder duurzaam is (roesten bij beschadiging beschermende verf). Wat...
  5. nighthawk9100

    Remlicht FZR 1000 werkt niet meer

    Sinds kort ben ik de eigenaar van een Yamaha FZR 1000 '91. Toen ik de motor kocht werkte de verlichting prima en werkte het remlicht ook goed. Gisteren merkte ik bij toeval dat mijn remlicht niet meer werkt. Vanochtend heb ik geprobeerd het probleem te achterhalen door de lampen te testen en de...
Terug
Bovenaan Onderaan