Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Iska
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Vraag voor Honda CB/carb motor kenners

    Hi mensen, De motor van mijn vriendin (CB600, '99) start niet/nauwelijks sinds de winter. De keren dat ze kon rijden zei ze dat hij alleen met choke redelijk bleef rijden. Gisteren kreeg ik hem aan de praat, maar viel die uit na 2 minuten waarna ik hem niet meer aan de praat krijg. We hebben...
  2. I

    Tank blijvend ontroesten

    Hi allemaal, Ik zit hier met een tank van een Suzuki GS500 die last heeft van roest in de tank. Enige tijd geleden had ik hem een ruime dag gevuld met schoonmaakazijn en dit daarna goed weggespoeld met water. Dit heb ik afgesloten met gekookt water om zoveel mogelijk alles te laten verdampen...
  3. I

    Suzuki GS500 tikken bovenkant kleppendeksel

    Hey, Ik zit met een vervelend probleem. Koud loopt mijn gs500 prima, start direct en heeft geen rare geluiden. Zodra de motor echter warm is klinkt een hard tikken van de bovenkant van de motor (deksel) en heeft ze soms moeite met stationair lopen (uitvallen stoplicht e.d.). Na een stukje...
  4. I

    [Honda VF 500c] Tips en tricks voor oplossen onsteking

    Hallo allemaal, Na veel topics verder wil ik ondertussen erg graag kilometers maken op mijn Honda Magna V30 (VF500). Echter, 1 cilinder is nog steeds helemaal dood en het lukt mij nog steeds niet om dit zelf op te lossen. Ik kan niet vinden waar het probleem zit, dus ik wil jullie vragen...
  5. I

    [Honda VF 500c] Uitvallen stationair / trillen hoog rpm

    Hi allemaal, Eind vorig jaar heb ik met enig rotgevoel mijn motor in de winterstalling gezet. Na een paar maanden sleutelen draaide alles nog steeds niet naar behoren. Ondertussen schijnt de zon weer en zijn ook mijn handen weer gaan jeuken. Nu zit ik nog met de volgende verschijnselen...
  6. I

    Sterke vibraties en uitvallen stationair

    Hi allemaal, Even leek ze zo goed te lopen! Dus ik vandaag naar het 'schoolreisje 2012' om een mooie rit te gaan maken. Snel ging het al mis: ik merkte dat de motor heel sterk vibreerde na een aantal tientallen kilometers snelweg. Later was het op de 50 km/u wegen alleen comfortabel rijden in...
  7. I

    Grote benzineslang verkrijgen

    Hi lieve mf-ers, Ik ben ondertussen al bij een motorzaak (Bolman), een autozaak (AutoParts) en de honda dealer geweest (allemaal omgeving Den Haag), maar nergens kan ik een benzineslang van 15mm dikte vinden! Ik heb deze nodig voor tussen de twee tanks op mijn magna, maar alleen de honda...
  8. I

    Brandstofpomp, hoe werkt dat ding :P

    Hi allemaal, Nadat mijn brandstofpomp minder dan 0,2 Ohm had tussen de 2 polen, heb ik besloten, gezien een nieuwe zo duur is, het ding maar eens open te maken. Het goede nieuws is dat hij mechanisch niet geblokkeerd is. Ik kan de cilinder op de bewegen waarna een pompgeluid volgt. Het viel...
  9. I

    Alle lampen aan bij contact aan

    Hi allemaal, Ik zit nu al 2 dagen met een probleem rond de elektrische kant van mn magna v30. Zodra ik het contact op aan zet gaan alle lampen branden! Wanneer ik de ECU en knipperlichtrelais verwijder gaan de voorste knipperlichten nog steeds branden zodra ik het contact aanzet. Daarnaasr...
  10. I

    Ten einde raad: klemmen vastgeroest

    Hi allemaal, Ik ben bezig een oude Magna weer tot leven te brengen. Nu is dit voor een heel groot deel al gelukt, alleen moet de uitlaat nog worden gelast. Ik dacht die vandaag wel 'even' los te halen. Het ging goed (voorkant al los), totdat ik deze 2 klemmen tegenkwam: De bouten zijn te...
  11. I

    Verwijderen Poll

    Hi mf-ers, Is het mogelijk een poll te verwijderen nadat ik deze aan een topic heb gekoppeld? Ik zie deze optie namelijk nergens staan. Het gaat om dit topic Motorrit ex-lessers
  12. I

    Schoolreisje najaar 2012

    Schoolreisje najaar 2012 Het idee is duidelijk. Een motorrit voor iedereen die redelijk recent zijn papiertje heeft mogen ophalen! Een leuke gelegenheid om de gezichten achter de nicknames eens te zien en de Nederlandse wegen onveilig te maken. Weersverwachting Route - de Utrechtse...
  13. I

    Honda VF500 Magna ontkoppelt niet

    Beste MF-ers, Ondanks een dagje proberen en veel internet afspeuren blijf ik het volgende probleem hebben. Kleine inleiding: Honda VF500 '85, niet in beste staat en momenteel in renovatie. De koppeling werkte niet helemaal lekker en daarom besloot ik de vloeistof te vervangen. Het...
  14. I

    Paar vraagjes herstellen Honda Magna VF500

    Hi allemaal, Als de arme student die ik ben, heb ik goedkoop een Honda Magna VF500 kunnen scoren. Afgezien van wat externe roest lijkt de motor nog in prima staat te zijn. Onlangs heb ik de carbs gecontroleerd en wilde ik gaan kijken hoe de motor liep (voornamelijk koppeling) alvorens ik...
  15. I

    Weer zo'n vervelende nieuwe gebruiker meld zich ;)

    Hi allemaal, Ik ben Iska (Jasper), over 5 daagjes 20 lentjes jong en ik woon in Den Haag. Verder studeer in Natuurkunde @ TU Delft, heb ik een klein webdesign bedrijfje en zit ik meer bij de fitness dan in college (loop wel zo goed als op schema met studie hoor ;) ) Anyway, een half uurtje...
Terug
Bovenaan Onderaan