Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bestdealex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bestdealex

    Sport/Toer type bij veel kilometers?

    Goedemiddag allemaal! Sinds anderhalf jaar rij ik nu motor, en ik maak aardig wat kilometers (~25.000KM per jaar). Nu rij ik op dit moment op een XJ600 uit '96. Heerlijke motor, en hij is zo betrouwbaar als wat.. Maar het begint me een beetje te jeuken om meer vermogen te hebben. Nu is mijn...
  2. bestdealex

    XJ600 makeover

    Goedemorgen allen, Enige tijd geleden heb ik een schuiver gemaakt op de A9. Nu ben ik daar zelf mooi van afgekomen, maar mijn motor iets minder goed. Hierbij is mijn ruitje in tweeën gebroken, en is mijn koplamp aardig bijgeschuurd aan een kant. Gelukkig is er geen enkele schade aan de kappen...
  3. bestdealex

    Achterkuipdelen XJ600 S/N '96

    Goedemiddag allen! Sinds enige tijd in het bezit van een XJ600S (grotendeels omgebouwd naar een naked). De vorige eigenaar had echter een koffertje voor achterop. Zelf vind ik dit geen pan, en heb deze dan ook bij de vorige eigenaar laten staan. Alleen nu zitten er 4 gaten in het brugstuk...
  4. bestdealex

    Heated grips te kort?

    Goedemorgen allen! Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van mijn eerste fiets ( 8-) ). En aangezien ik nog even niet mag rijden, en het ENORM jeukt om er in ieder geval iets mee te doen.. Is het knutselen geblazen. Na transport waren de handvatten wat in elkaar getrokken, en liepen...
  5. bestdealex

    Veel vragen (vooral motor en kleding)

    Goeiedag, Over een week of 2-3 ben ik van plan een snelcursus te gaan nemen, en dan komt na 17 lange jaren eindelijk het heugelijke moment waarop ook ik toe mag treden tot de motorwereld! Dit levert natuurlijk de nodige hoeveelheid vragen op.. Ten eerste de kleding: Zijn combipakken goed...
Terug
Bovenaan Onderaan