Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: broemer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. broemer

    Motormarkt Hardenberg stopt

    Op 25 maart is de laatste motormarkt in Hardenberg. De markt stopt er na 45 jaar mee. Vooral door vergrijzing begrijp ik. Toch jammer. https://motormarkthardenberg.nl/mededelingen/
  2. broemer

    Gratis sloopblok gezocht

    Ik zoek een kapot motorblok of delen daarvan. Merk, type, leeftijd onbelangrijk. Liefst in Oost Nederland. Het is voor een project steampunk op een middelbare school. Ik sloop het in onderdelen, tandwielen en andere meuk uit elkaar. mogen ze er zelf wat moois van maken. Oud bromfietsblok of wat...
  3. broemer

    Koppelingskorf Honda CB500

    Ooit besteld, nooit gebruikt. Ligt al heel lang in de la. Doe maar een bod.
  4. broemer

    Startmotor Honda Innova 125

    Terug gevonden bij het opruimen, startmotor Honda ANF125 Innova. Nieuw, zit nog in geseald plastic en doos. Motortje heb ik al lang niet meer. Te snel besteld, bleek iets met een schakelaar. Doe maar een bod. <edit> Verkocht, aan een bezitter van zo'n wonderbrommertje.
  5. broemer

    Kalsbeek overgenomen

    Kalsbeek in Zwolle wordt overgenomen. Ben benieuwd over de uitgebreide kledingcollectie op niveau blijft. De zaak wordt overgenomen door plaatsgenoot Lowlands Biker Store. Uit de Stentor: ''Willem Kalsbeek maakte afgelopen jaar wereldkundig dat hij na bijna een halve eeuw stopt met zijn...
  6. broemer

    Verpleegbed voor een motorhefbrugje

    Ik heb een verpleegbed in de aanbieding. Elektrisch verstelbaar. Ik heb geen idee van de hefkracht, maar ik begrijp dat sommigen daar een low budget hefbrugje van maken. Er zit nu nog een houten bed op, maar dat kan er uiteraard af. Ophalen voor 75 euro een passende vergoeding. Dat ding staat...
  7. broemer

    Motor Oost verhuist naar Enter

    Ze pakken de Hondaatjes op en verkassen naar Enter. Van de site: '' Motor Oost gaat verhuizen ! Namelijk volgend voorjaar en wel naar Enter. Er komt een nieuw pand op industrie terrein De Elsmoat.''
  8. broemer

    Inrijklem voor heftafel

    <Edit> Verkocht. Voor wie hem kan gebruiken. Ik heb de klem dubbel. Komt van een heftafel. Prijs? Twee tientjes? Afhalen in Almelo.
  9. broemer

    Transalpspul pd06

    Ik heb nog wat spul liggen van een Transalp pd06. - een zadel, dekje is kapot - een impulsgever, de dubbele uitvoering - setje bobines - een steekas achter met kettingspanners en moer Volgens mij ligt er nog meer spul, ik zal zo eens kijken. Ik rij inmiddels een recente Duitser en mijn...
  10. broemer

    Transalp pd06 zadel, steekas, pulsgever

    Wegens overstap naar een ander merk te koop voor een Transalp uit 1995 of vergelijkbare bouwjaren: Een zadel, scheur, moet nieuw dekje op, 10 euro. Steekas achter met moer en kettingspanners, 15 euro. Pulsgever, voor model 1995 (die dubbele, was reserve, nooit gebruikt) 20 euro. Setje...
  11. broemer

    Heftafel

    <update: Is verkocht.> Mijn geliefde motorheftafel is te koop. Werkblad 2 mrt lang, 63 cm breed, alu traanplaat. Minimaal 13 cm hoog, tilt 90 cm hoog. Basis is een zeer degelijke heftafel voor pallets. Volgens mij kan hij een halve ton tillen. Dat lukt door die verlenging natuurlijk...
  12. broemer

    veiling

    Ach dan heb je wat te kijken Kavellijst - Motorhuis Napoleon te Haelen - BVA Auctions - online veilingen
  13. broemer

    spiegels en knippers

    Opruimspul. Spiegels zijn nooit gebruikt. Zijn voor Honda CB500 maar passen vast ook wel elders op. Van de knippers weet ik niet meer waar ze afkomen. Die bolletjes zijn voor een oud type cb Honda, voor zover ik weet. Allemaal van projecten lang geleden. De hele meuk voor 15 eurie ex verzenden...
  14. broemer

    Twee blokken: cb500 pc26

    Twee motorblokken van honda cb500/pc26. Geen startmotor, geen carbs. Van beiden ligt de kop eraf. Een kop is er bij. Mij is verteld dat een van de twee blokken compleet is en ook gelopen heeft. Ik kan het niet controleren, de onderdelen liggen nog in dezelfde kist waarin ik ze kocht. Ik heb...
  15. broemer

    motorbladen

    Gratis en dus voor niks: Motorbladen. Van alles wat. Laatste twee jaar. Gaan volgende week de vuilnisbak in. Om vragen voor te zijn: ik ga ze niet uitzoeken, nakijken of opsturen. Stapel van circa 40 cm hoog. Motorplus, Moto73, Noppennieuws, dat soort spul. Afhalen in Almelo. gr Hans
  16. broemer

    Voetsteun cb500 (pc26)

    Ik zoek twee of drie voetsteunen voor Honda CB500, 1994. Eentje voor, twee achter. Het model is pc26, maar volgens mij zijn er meer modellen en jaartallen waar dezelfde op zitten. Zeker, ik kan ze nieuw kopen, weet ik. Ze kosten de hele wereld niet, weet ik ook, maar misschien heeft iemand er...
  17. broemer

    cb750 f2 opknapper

    Het was een mooi plan, maar het wordt niks met opknappen. Van een forumlid overgenomen, een honda cb750f2 uit 1978. Het Nederlandse kenteken is erbij, maar de motor is voor export geschorst en moet dus nieuw worden aangemeld. Deste beter, kun je zonder dat de rdw meekijkt lekker in je schuurtje...
  18. broemer

    Rust in Twente

    Voor wie nog niet op de motor zit en een leuk rijgebied zoekt. Probeer vanmiddag Twente. De voetbalmongolen van Heracles en Twente moeten beide vanmiddag voetballen. Tegen Ajax en Faienoord. Schijnt ergens om te gaan. De straten zijn dus leeg vanaf een uur of drie. Grijp de kans! hans
  19. broemer

    TK Dylan SES 150, 2005

    <<<<<<<<<< edit 20 maart: scooter is verkocht, via mp >>>>>>>>>>>
  20. broemer

    Pekelfietsen, waar zijn ze dan?

    Het is al vele weken pekeltijd. Tot nu toe heb ik echter geen motorfiets gezien op de openbare weg. Moeten we dat woord niet gewoon schrappen uit de Van Dale?
  21. broemer

    Belasting per 1-1 ?

    De bpm schijnt voor auto's te veranderen per 1 januari. Verandert er voor motoren nog wat? Ik wil er eentje invoeren, maar vraag me af of ik financieel beter af ben, als ik nog anderhalve maand wacht. gr hans
  22. broemer

    Velgen met crossbanden Transalp

    Over: setje Transalp velgen met crossbanden (voor nieuw), achter trackmaster (60 procent). Voor modellen met trommelrem. Schijf en remtrommel krijg je erbij. Forumprijsje 275 euro. Ooit voor bij mijn Alp gekocht, maar amper gebruikt. De weg bevalt beter. En eh, nee, ik stuur ze niet op...
  23. broemer

    Banden transalp 3 tientjes

    Ik heb ze over maar ze zijn nog goed. Setje banden voor een Transalp. Voor 90-90-21 Achter 130-80-17 Avon Distanzia Kunnen nog duizenden km's mee. gr hans https://www.motor-forum.nl/media/649556/full
  24. broemer

    Spiegel Transalp

    Ik zoek een linker spiegel voor een Transalp (1988). Die steun waar de spiegel ingedraaid moet worden heb ik wel. Mag ook een ander model zijn, als het er maar een beetje (veel) op lijkt. En past. gr hans
  25. broemer

    crossen in Holten

    Zaterdag en zondag motorcrossen in Holten op parcours De Zuurberg. Zaterdag de jongens uit de regio, zondag de nationale grootheden. Bovendien een zijspancross, als warming up voor het NK van volgend jaar. Beide dagen training vanaf 9.30 uur, wedstrijden vanaf 11.30. Zaterdag gratis, zondag 5...
Terug
Bovenaan Onderaan