Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Miss_N
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Miss_N

    GRATIS OPHALEN: Motodetail zijkoffers + bagagerol

    zijtassen + bagagerol, nooit gebruikt. mist alleen het bevestigingsplaatje, verder compleet met spanbandjes en regenhoezen. gratis ophalen in Gouda. pm svp, ik kom hier niet meer zoveel.
  2. Miss_N

    Draadbreuk bij Sena 20s - wat nu?

    Heb nu iets langer dan twee jaar een Sena 20s (u raadt het, dit verhaal valt buiten de garantie) en de laatste tijd komt het geluid door de oorstukken steeds slechter door, ik vermoed een draadbreuk.Het is niet te reproduceren maar soms heeft het dichtklappen van mn vizier er invloed op (in...
  3. Miss_N

    Motor parkeren Rotterdam Airport?

    Ik ga binnenkort een weekendje weg en vlieg vanaf Rotterdam. Ik heb de auto wel eens een paar dagen in die woonwijk ernaast gezet (mag niet, ik weet het *D ), maar kom deze keer met de motor. Kan die daar ook staan of is er ook plek voor motoren bij de luchthaven zelf (=dichterbij :+) ? Ik...
  4. Miss_N

    Chalon dans la Rue 2013

    Ik ga volgende week naar een straattheaterfestival in Midden-Frankrijk: Chalon dans la Rue http://www.chalondanslarue.com/ en aangezien mijn vriendinnetjes met de auto gaan en mn zooi meenemen, kan ik er lekker een mooie rit van maken. Iemand anders die toevallig ook met motor die kant uit...
  5. Miss_N

    Dames motorjack textiel

    Voor een vriendin van me: link naar mp.
  6. Miss_N

    Motorrijles: kletsen over lessen (en niets anders aub!)

    Het vorige lestopic is wegens vele off-topic posten gesloten, maar zo te zien in het dameslestopic is er toch veel behoefte aan een plek waar je je vragen kunt stellen over AVB, AVD en allerhande gerelateerde zaken. Dus ben je net aan het lessen en wil je weten hoe je die achtjes soepeler...
  7. Miss_N

    Alpinestars Laarzen mt 41. (Oud&Versleten&maar GRATIS)

    Deze schatjes hebben mij door de lessen geholpen. Maar nu heb ik mooie. Nieuwe. Deze een halfjaar geleden zelf ook van marktplaats gescoord, maat 41 maar ze vallen redelijk klein. Meer een 40,5 Je mag ze komen halen, in Den Haag of Zeist (werk) dus roept u maar. Oja, bij de linker...
  8. Miss_N

    ik stel mij voor!

    Hallo allemaal!
Terug
Bovenaan Onderaan