Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjefke32
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha R6 Schokbreker

    Aangezien mijn R6 al een aantal jaar verkocht is, mogen de reserve onderdelen ook de deur uit. Ik heb nog een originele schokbreker van een YZF-R6 2010 liggen met standaard veer. Hart op Hart afstand is circa 29CM, prijs notk.
  2. S

    JT 48 Tandwiel R6 2006-2015

    Zoals titel al aangeeft, ik heb nog een 48 tands tandwiel van JT liggen welke weg mag. Tandwiel is nooit gebruikt. Wat de gek ervoor geeft. Verzenden of ophalen in Bergen op Zoom
  3. S

    TK: Datona Oprijplaat

    Aangezien ik geen motor meer heb biedt ik mijn Oprijplaat aan.. De oprijplaat is voor 50 euro op te halen in Bergen op Zoom. Afmetingen: 225 x 28 x 8 cm Afmetingen ingeklapt: 115 x 28 x 10,5 cm Max draagvermogen: 300KG Nieuwprijs momenteel: 89 euro.
  4. S

    Yamaha R6 2006-2015 Onderdelen opruiming

    Bij het opruimen kom ik de volgende onderdelen van een RJ11/RJ15 nog tegen. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod. 1x Koppelingsdeksel in goede staat (geen krassen of valschade) 1x Waterpomp volledig. (werkend gedemonteerd) 1x JT Achtertandwiel (47 Tands) 1 Dag gebruikt. 1x JT...
  5. S

    R6 RJ11/RJ15 Onderdelen

    Bij het opruimen kom ik de volgende onderdelen van een RJ11/RJ15 nog tegen. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod. 1x Originele Voorbochten RJ11/RJ15 1x Originele Koelslangenset 1x YEC Data Kabel, geen originele maar 100% garantie dat hij werkt! 1x JT Achtertandwiel (48 Tands) NIEUW...
  6. S

    Gezocht: Honda Fireblade SC59

    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een Fireblade (Model SC59). Bij voorkeur met aangepaste vering e.d.. Mocht je iets te koop hebben, laat het me weten.
  7. S

    Capit Sport Bandenwarmers

    Ik heb nog een setje Capit Sport Bandenwarmers liggen in de kleur Blauw. Set is weinig gebruikt en in goede staat. Foto's kan ik op verzoek maken. De set wordt geleverd inclusief de opbergtas. Set zou moeten passen op banden: 120/17 t/m 195/17. Foto even van Internet Geplukt...
  8. S

    Nieuwe Ohlins 90NM veer TTX36

    Omdat ik geen motor meer heb, heb ik nog een splinternieuwe 90 veer voor een TTX36. Deze veer kwam van de nieuw aangeschafte schokbreker, die meteen vervangen is voor een zwaardere veer. Volgens mij stond er op de factuur: Öhlins Spring 51/150/90 Mag weg voor 50 euro. Indien gewenst...
  9. S

    Yamaha R6 2006-2013 Onderdelen

    Na de verkoop van mijn R6 heb ik toch nog wat onderdelen over welke weg mogen. Foto's kan ik maken op verzoek! Mocht ik nog spullen tegenkomen, voeg ik deze weer toe. - Yamaha Koppelingsdeksel (onbeschadigd): 50 Euro Past op Yamaha R6 2006 - 2014 - Yamaha Originele Waterpomp: 50...
  10. S

    Starlane Athon GPS-RW

    Wegens beëindiging hobby te koop. Starlane Athon GPS-RW. - Werkt op 9V batterij. - Werkt op 12V accu spanning (zo gebruikte ik hem). - Voorzien van de laatste firmware. - Assen, Zandvoort, Spa en Zolder staan er volgens mij in, er is ruimte voor 20 circuits. - Intermediates kunnen...
  11. S

    Brembo HPK T-Drive Remschijven (R6 2006-heden)

    Wegens de verkoop van mijn motor heb ik een set Brembo HPK T-Drive remschijven over. Deze schijven zijn sinds de aanschaf 4 circuitdagen gebruikt en z.g.a.n. Adviesverkoopprijs van deze dingen is: 700 Euro. De T-drives zijn net weer een stap hoger als de reguliere HPK schijven met het...
  12. S

    Nette Adria Race Caravan

    Wegens beëindigen van hobby, gaat mijn caravan ook de deur uit. De caravan heb ik anderhalf jaar geleden gekocht en wat aangepast. De binnenkant is helemaal opnieuw geschilderd en er liggen vloertegels in. De caravan is voorzien van: - Vloertegels. - Nieuwe gasslang. - Opening...
  13. S

    Dunlop D211GP Racer Slicks (NIEUW)

    Ik heb nog een setje Dunlop D211 GP Racer slicks over. Maten: 120/70 en 190/55. Dotcodes: Week 43 2012 (vorig jaar gekocht bij Race-Shop) Compound: Voorkant; Medium, Achterkant: Endurance Prijs: 250 euro voor het setje!
  14. S

    Yamaha R6 2010

    Omdat ik niet veel meer rijd en ook niet meer zal gaan rijden heb ik besloten mijn R6 te verkopen. Vering is 4 circuitdagen geleden geheel aangepast. Opties: - Geblueprint Motorblok (122 AW PK) - Akrapovic Volledig Systeem met Titanium Demper en DB-Killer - YEC Kabelboom - YEC ECU...
  15. S

    Powercommander 5 Yamaha R6 2006-2013

    Wegens overcompleet heb ik nog een nieuwe powercommander 5 liggen. Wordt verkocht met originele doos en alle originele accessoires die erbij geleverd worden. Prijs: 175 euro.
  16. S

    AMB Tranx 260 DP Transponder

    Zoals de topictitel al zegt, ik heb nog een transponder liggen welke direct op de spanning aan te sluiten is. Nooit meer gedoe met opladen etc. Transponder wordt geleverd met een standaard honda connector eraan, de contrastekker kan ik er wel bij doen zodat je zelf een geschikte aansluiting...
  17. S

    Yamaha R6 06-13 - Diverse Onderdelen

    Wegens opruiming heb ik diverse onderdelen over voor een Yamaha R6 06-13. Het gaat hier om: Yamaha Dynamo Deksel + Dynamo - Geen beschadigingen. - Prijs: 100 Euro Yamaha Koppelingsdeksel - Geen beschadigingen. - Prijs: 100 Euro Yamaha Achterwiel voor R6 2006 t/m 2013 -...
  18. S

    Pirelli Dragon Supercorsa SC2

    Ik heb nog een set Pirelli Dragon Supercorsa SC2 die weg mogen. Set is niet gebruikt en ligt goed opgeslagen. Achterband 180/55 DOT ..12 Voorband 120/70 DOT ..10 Exacte dotcodes zal ik nog even nakijken. Prijs: 200 Euro
  19. S

    Circuitbanden-Topic

    Hier gaan we weer, weer een topic over banden..... Aangezien ik geen recent topic meer kon vinden leek het me wel een goed idee om de ervaringen met circuitbanden van het afgelopen jaar te delen. Ik lees nogal dat sommige banden per jaar nogal verschillen dus vandaar. Is er iemand die...
  20. S

    Rizoma Remschakelset (R6 2006-2012)

    Wegens overcompleet heb ik een Rizoma verstelbare Rem/Schakelset over. Set pas sowieso op de RJ11 en RJ15 modellen. Set is ongeveer een jaar oud. Nieuwprijs van een dergelijke set is 450 euro. Ik heb er tevens opklapbare voetsteunen bij t.w.v. 80 euro en een setje hielplaten t.w.v. 30...
  21. S

    GEZOCHT: Pirelli Supercorsa 120-180/55/17

    Ik ben nog op zoek naar een nieuwe set pirelli dragon supercorsa sc2 in de 120 en 180 maten. Mag eventueel ook diablo supercorsa zijn. Iemand nog een nieuwe set liggen met een recente dotcode?
  22. S

    Rizoma Rem/Schakelset (R6 2006-2012)

    Wegens overcompleet heb ik een Rizoma verstelbare Rem/Schakelset over. Set pas sowieso op de RJ11 en RJ15 modellen. Set is ongeveer een jaar oud. Nieuwprijs van een dergelijke set is 450 euro. Ik heb er tevens opklapbare voetsteunen bij t.w.v. 80 euro en een setje hielplaten t.w.v. 30...
  23. S

    Cartagena Voorjaarstraining 2013

    Wie gaan er komende Januari naar Cartagena? Of wie is er alleens geweest en heeft nog tips over wat mee te nemen etc.
  24. S

    Dunlop D211 GP Racer (Medium) 120/180 Gebruikt

    Ik heb nog een setje Dunlop D211 GP Racers liggen welke 2 Circuitdagen gebruikt zijn. Banden kunnen nog makkelijk geruime tijd mee op straat. Echt een top band! Erg snel warm en super veel grip. Op dit moment alleen een foto van de achterband beschikbaar. Vraagprijs voor de set is...
  25. S

    Carbon Kontje R6 2008-2012

    Ik heb nog een Carbon Kontje liggen voor een R6 van 2008 of hoger. Kontje heeft aan de rechterzijde een klein beetje schade maar is verder niet gescheurd. Zitje zit er nog steeds op en laat ik erop zitten. Undertail zit er uiteraard ook bij. Vraagprijs is 150 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan