Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sawmire
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    NC750X 2014 net onderhoud gehad

    Honda NC750X uit 2014. Nieuwe banden, heeft net groot onderhoud gehad Vraagprijs 5000,- KM stand 50500 Met middenbok, carterplaat, versnellingsindicator, hoog windscherm, valbeugels en handkappen Net grote beurt gehad, nieuwe banden voor en achter, Michelin Pilot Road 4. Factuur aanwezig...
  2. S

    Supermotard rijders omgeving Tiel

    Vroeg me af of er ook SM rijders zijn in Tiel en omgeving. Misschien dat we dan aanstaand seizoen een keer met zijn allen over de dijken kunnen knallen (en natuurlijk BBQ'en, bier drinken, sleutelen, ouwehoeren, meeten e.d.). Ben benieuwd. Hieronder in ieder geval mijn fiets: Yamaha...
  3. S

    Honda CM450E 1983 te koop

    Hallo, Hierbij bied ik mijn oude projectje aan. Het gaat om een Honda CM450E uit '83. Hij ziet er voor zijn leeftijd zeer goed uit (vrijwel geen roest, chroom goede staat). Ik heb hem nu ongeveer 5 maanden in mijn bezit en helaas geen tijd meer om er mee verder te gaan. De motor loopt...
  4. S

    Kawasaki Z750S te koop; zeer goede staat

    verkocht
  5. S

    Rit Motorclub Tiel 9 oktober

    Hallo, Motorclub Tiel organiseert op zondag 9 oktober aanstaande een rit over de dijken. Dit is onze eerste rit als motorclub, en iedereen die zin heeft om te komen is van harte welkom. We hopen wat nieuwe leden aan te kunnen trekken, maar er is geen sprake van verplichting. Zolang het voor...
Terug
Bovenaan Onderaan