Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark mense
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    ftt3-freebike..

    Ik ga dit jaar een ftt3 cursus doen via freebike op het circuit van lelystad.. (kado van mijn vriendin) nu wil mijn vriendin graag deze dag komen kijken op het circuit.. wie weet of dat mogelijk is?
  2. M

    levensduur kettingset?

    wat is een beetje een normale levensduur voor een kettingset? merk dat mijn ketting weer slechter wordt na 20.000 km en dan voornamelijk woonwerk dus lekker door de pekel en andere prutzooi... smeer hem regelmatig en hou ook de spanning goed bij is trouwens een o-ring ketting van DID op een...
  3. M

    Eerste keer klaverblad gereden...

    vandaag voor het eerst klaverblad gereden... jezus wat is dat gaaf :} vanmorgen bij hoevelaken kwam ik nog iemand van het motor-forum tegen(ene dropkik ofzo) en daarna even doorgereden naar beekbergen en daar weer een motor-forumer ontmoet(clay) jezus wat ging die clay met zijn fireblade...
  4. M

    stationair te laag?

    ik heb van het weekend mijn cbr 600 f2 uit 91 opgehaald bij de dealer (heeft eeng rote beurt gehad, kleppen controlle co afstellen carbs afstellen etc..) nu merkte ik vanmorgen dat hij zodra ik bij een stoplicht sta en de koppeling in knijp hij afslaat... zou dit kunnen komen doordat het...
  5. M

    sidi vertebra 2 doorgesleten..

    heb een paar maanden terug een paar sidi\'s gekocht(waterdichte uitvoering) nu zie ik net dat op het punt aan de binnenkant van de hak waar dat hardeplastic overelkaar schuift een gaatje in het leer gesleten.... is dit garantie? of gewoon een geval van pech en maar eens kijken of de...
  6. M

    remlicht cbr 600 doet het niet.

    kwam er vanmorgen achter dat mijn remlicht het niet meer doet zowel met de voor als achterrem... heb alle zekeringen gecheckt lamjes nagekeken schakerlaartjes ingespoten met wd40... wat zou het kunnen zijn? remlichtschakelaar stuk? en zitten er voor je achter en voor rem 2 in? is trouwens...
  7. M

    moeilijk starten cbr 600

    Mijn cbr 600 f2 uit '91 heeft de laatste tijd moeite met starten... Hij start vaak niet de eerste keer en moet dan flink doorstarten voordat ie aanslaat(volgens mij zit het probleem in de accu) Heb er in maart een nieuwe accu ingezet omdat toen ik hem kocht de oude accu door het lange stilstaan...
  8. M

    sidi laarzen

    Ik ben toe aan een paar nieuwe motorlaarzen... gezien ik het hele jaar op de motor door tuf moeten het dus waterdichte laarzen zijn. Ik heb mijn oog laten vallen op zwarte sidi laarzen vertebra 2 en dan de waterdichte uitvoering. Heb ze bij motoport in almere gepast en moet maatje 46 hebben...
  9. M

    onderhoud

    Ik weet niet of dit al vaker besproken is maar ik vroeg me het volgende af: aangezien er hier genoeg mensen zitten met een uitstekende kennis van motoren en die het misschien leuk vinden om aan een motor te 'prutsen'..... is er iemand bij wie ik evt mijn motor in onderhoud zou kunnen hebben...
  10. M

    vervangen olie

    even een vraag over het vervangen van de olie in mijn cbr 600 uit 91. ik heb dus de spullen al thuis (olie, filter, ringetje voor de aftapplug) nu heb ik een kleine vraag het olie filter kan ik dat met de hand eraf draaien en de nieuwe erop draaien? of heb je daar net zoals bij een auto zo'n...
  11. M

    ketting probleem :-(

    de ketting op mijn cbr 600 uit 91 heeft een probleem... tijdens het stapvoetsrijden voelde en hoorde ik een klonkgeluidje ik dus op zoek naar het probleem en heb het gevonden het schakeltje waar de ketting aan elkaar is gezet(een visje heet zoiets toch?) valt niet meer goed in de tanden van...
  12. M

    geflits! en een transactievoorstel dat niet klopt!

    Wie kan mij helpen met het volgende: Ik ben op de motor geflits in almere op een ringweg waar de toegestane snelheid 80 km is(was altijd 100 en precies de dag dat ik gefitst werd is het veranderd naar 80) Ik heb dus gemerkt dat ik geflits was door dat busje aan de rand van de weg ik reed...
  13. M

    radardetector op motor

    ik heb nog een radardetector 'over'en vroeg me af of deze op mijn motor te monteren is. het is zo'n quintezz die je op je voorruit plakt iemand ervaring hiermee? ik zat te denken om hem gewoon op mijn kuipraampje te monteren maar zit met het probleem dat ie op een sigaretten aansteker...
  14. M

    stuur cbr 600f2

    misschien een stomme vraag maar stel hem toch is het mogelijk om het stuur van mijn cbr en dan bedoel ik zeg maar de 'handvaten'dus waar je je handen op hebt te verstellen? ik bedoel er zitten een paar bouten op en ik vroeg me af of het mogelijk is om deze wat meer naar voren te zetten zodat...
  15. M

    helpt een hoog kuipruitje?

    op mijn honda cbr 600 f2 bj 1991 zit nog een standaard kuipruitje aangezien ik 1.90 ben en ik het gevoel krijg dat ik er bij hoge snelheid bijna afwaai als ik niet plat achter het ruitje kruip, vraag ik me af of zo'n jet stream ruitje nut heeft of maakt ook dat niet zoveel uit en moet ik maar...
  16. M

    handgreep cbr 600f2 bj 91

    ik heb eindelijk mijn vriendin zover gekregen om mee te gaan achterop de motor.. nu vraag ik me alleen af of het mogelijk is om op mijn cbr 600 f2 bj 91 zo'n handgreep achterop te monteren.. iemand ervaringen hiermee?
  17. M

    kut spijkers !!

    dit had ik weer :-( lekker me motor schoonmaken vanmiddag toen zag ik in mijn achterband iets uitsteken en ja jullie raden het al..... een vette spijker en die band was net nieuw ik naar de motorzaak gereden en daar hebben ze er naar gekeken en die band was dus echt niet meer te redden...
  18. M

    banden cbr 600 f2 bj 91

    op mijn honda cbr 600f2 bj 91 zit voor een band met maat 120/70/17 en achter maat 160/60/17 nu moet ik een nieuwe voorband en vraag me af of ik dezelfde maat moet monteren of dat er een wat plattere of bredere onder kan.... wie heeft er ervaring mee?
  19. M

    specificaties honda cbr 600 f2 bj. 1991

    ik ben als nieweling van plan om een handa cbr 600 f2 uit 1991 te kopen, heeft iemand hier de specificaties van of ervaringen met deze motor?
Terug
Bovenaan Onderaan