Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ldz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    CRG Arrow bar-end spiegels (set) + stuuruiteinden te koop

    Spiegels zijn zeer weinig gebruikt en daardoor zga nieuw. Trillingsvrij en erg fijn en wijd beeld(convex). Het enige nadeel (voor mij) is dat deze spiegels niet naar binnen kunnen staan waardoor het stuur breder wordt. Foto ter illustratie: Graag bieden!
  2. L

    Magazi motorspiegels

    Aangeboden een set! Magazi spiegels in nieuwstaat, top kwaliteit. De vraagprijs: 80eu 66eu
  3. L

    Triumph Speed Triple (2008-2010) onderdelen

    De volgende onderdelen zijn voor mij overbodig daar ik mijn Speed Triple niet meer heb. Bij interesse, stuur een PB, dan komen we er vast wel samen uit! -Triumph Flyscreen (Zwart) -Triumph Bellypan (Zwart) Heeft wat krasjes als gevolg van haarspeldbochtjes onder hellingshoek -Triumph Seat...
  4. L

    Motortrip Auschwitz - tips terugweg: Slowakije, Tsjechie?

    Beste motorreizigers! Mijn pa en ik zijn van plan om volgende week zondag in 2 dagen richting Krakau te rijden om aldaar op dag 3 Auschwitz te bezoeken. Daarna hebben we nog 5 dagen (tot de volgende zondag) om weer terug in Nederland te zijn. Nu dacht ik er zelf aan om iets af te zakken...
  5. L

    Motogp.com Half Season VideoPass

    Zijn er hier mensen die al eerder een account hebben gedeeld op motogp.com? Zo ja, zijn er problemen met tegelijk een race live kijken bijvoorbeeld? Als dat niet het geval is zoek ik iemand die graag samen een Half Season VideoPass zou willen delen, scheelt toch weer O-) Dus laat even weten...
  6. L

    Op zoek naar een supermotard voor dagelijks gebruik

    Goedemorgen! Ik zit met het idee om voor alledaagse dingen zoals woon-werk, sportschool, stad een goedkope supermotard erbij aan te schaffen. Hoe de motor eruit zie maakt mij minder uit, het belangrijkste is dat hij goed loopt en nog wel even mee kan. Ook vind ik het goede lichten wel...
  7. L

    Vanucci estivo II motorjeans - mt 52

    Ik heb hier nog een Vanucci motorjeans liggen in maat 52, omdat ik een aantal kg ben afgevallen is deze broek nu te groot voor mij. De jeans heb ik max. 5keer aangehad en is dus zo goed als nieuw. Ik heb ook de optionele heupprotectie bij deze broek aangeschaft naast de standaard aanwezige...
  8. L

    Carbon Hugger (Honda CBR600RR 07-11)

    Ik heb hier een Hugger liggen voor een honda cbr600rr(03-04)(07-11). Helemaal nieuw en nooit bevestigd geweest. T.e.a.b.
Terug
Bovenaan Onderaan