Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ruudvh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ruudvh

    *** VERKOCHT **** Supermooie aluminium spiegels Fenrir (imitatie Rizoma Tomok) z.g.a.n.

    Te koop een paar zo goed als nieuwe spiegels van het merk Fenrir. Betreft imitaties van Rizoma Tomok van goede kwaliteit. Volledig van aluminium met blauw getind glas. Nauwelijks mee gereden, absoluut geen beschadigingen. Ze zien er super uit maar ik ga toch weer terug naar mijn vertrouwde bar...
  2. ruudvh

    *** VERKOCHT **** Kawasaki verstelbare rem- en koppelingshendel € 18

    Verstelbare rem- en koppelingshendel. Kenmerken: - CNC gefreesd - 6-voudig verstelbaar (ook tijdens het rijden) - 'Lange' uitvoering (maar wel iets korter dan origineel) - Met breuk inkeping - Zeer licht - Mooi design en goede afwerking Zaten korte tijd gemonteerd op mijn Kawasaki Z1000 uit...
  3. ruudvh

    *** VERKOCHT **** Renthal motorfiets stuur fatbar 28 mm. zwart geanodiseerd € 28

    Renthal motorfiets stuur ('fat bar') in erg nette staat. Zo goed als nieuw. Verlaagde vraagprijs: € 28. Universeel, te monteren op iedere motor indien deze stuurklemmen heeft van 28 mm. heeft of in combinatie met (verloop) risers 22-28 mm. Maar zeer kort gebruikt op mijn Kawasaki Z1000 2012...
  4. ruudvh

    Zwarte progressieve Hyperpro veer voor Kawasaki Z1000 10-13 (ZRT00D)

    Traploos progressieve Hyperpro veer voor een Kawasaki Z1000, bouwjaren 2010 t/m 2013 (ZRT00D). Progressieve Hyperpro veren geven een enorme verbetering t.o.v. de standaard vering. Ook zeer geschikt voor het rijden met een passagier en/of bagage. Als nieuw! Vraagprijs € 60.
  5. ruudvh

    Bar-end spiegels Rizoma Spy-R 80 imitatie.

    Bar-end spiegels Rizoma Spy-R 80 imitatie. Gekocht omdat ik ze super mooi vind. Maar ik heb een breder stuur op mijn Kawasaki Z1000 en met deze spiegels wordt hij bij nader inzien toch echt te breed. Alleen gemonteerd, maar al weer verwijderd zonder er 1 meter mee gereden te hebben...
  6. ruudvh

    Z1000 (ZRT00D) schokbreker met zwarte progressieve Hyperpro veer

    I.v.m. de aanschaf van een volledig nieuwe, volledig instelbare Wilbers schokbreker voor mijn Kawasaki Z1000 2010 t/m 2013 (ZRT00D), bied ik te koop aan de originele schokbreker. Deze is voorzien van een zo goed als nieuwe progressie, zwarte Hyperpro veer. Deze veer is geschikt voor een...
  7. ruudvh

    Radiale remklauwen Kawasaki Z1000

    Wegens overstap naar monoblocks te koop een prima set radiale remklauwen (merk Tokico) afkomstig van mijn Kawasaki Z1000 modeljaar 2010 t/m 2013. Past zeker weten ook op de nieuwere modeljaren Z1000 en waarschijnlijk ook op de oudere modeljaren en andere Japanse merken/modellen. Hartafstand...
  8. ruudvh

    Bar end mirrors / spiegels, splinternieuw

    Te koop splinternieuwe Bar end mirrors. Aluminium met blauw getint glas. Geschikt voor normaal stuur met buitendiameter 22 mm. en binnendiameter 18 mm. Ik heb er afgelopen weekend 2 korte ritjes mee gereden, maar ik denk dat ik er niet aan kan wennen. De looks zijn super, maar ik vind dat ik er...
  9. ruudvh

    Splinternieuwe seatcover Kawasaki Z1000 2010- zwart metallic

    Splinternieuwe seatcover voor de Kawasaki Z1000 2010-2013 in de kleur zwart metallic. Ik heb deze vorige week nieuw gekocht, maar in de praktijk vind ik het bij nader inzien toch minder fraai ogen dan het originele passagierszadel. Maar goed....smaken verschillen gelukkig. Daarom nu weer...
  10. ruudvh

    Seat cover / duozadelcover Kawasaki Z1000SX origineel part

    Seat cover voor de Kawasaki Z1000SX. Origineel Kawasaki onderdeel (onderdeelnummer 53065-0019-660) Kleur: (660/15Z) Metallic Spark Black. Nieuwprijs € 273,95 (zie laatste foto screenprint van de Kawasaki website) Reden verkoop: Ik heb deze seatcover gekocht voor mijn Kawasaki Z1000 uit...
  11. ruudvh

    Motorbok / paddockstand voor en achter

    Wegens overcompleet te koop: 2 x motorbok / paddockstand Voor en achter. Beide in zeer nette staat. Los te koop voor € 25,00 per stuk. In 1 koop samen voor € 40,-.
  12. ruudvh

    Korte remhendel en koppelingshendel voor Kawasaki Z1000

    Korte remhendel en koppelingshendel voor Kawasaki Z1000 2007 t/m 2015. Passen wellicht ook op andere modellen. Zaten gemonteerd op mijn Z1000 uit 2012 maar ik heb er helaas te grote handen voor en heb daarom de originele hendels weer teruggeplaatst. Kwaliteitsmerk: Evotech Performance. Dus...
  13. ruudvh

    Accessoires voor Kawasaki Z1000 2010-2013

    Spiegels Chaft zwart retro MX VERKOCHT Zeer mooie en goede spiegels van het merk Chaft. Volledig aluminium, spiegels zijn blauw getint. Zaten gemonteerd op mijn Kawasaki Z1000, echter ik heb daar nu bar-end spiegels op gemonteerd. Het zijn universele spiegels dus ze kunnen op veel meer merken...
  14. ruudvh

    Leren combi motorpak van IXS, maat 56

    Leren motor combi pak, grijs/zwart/zilver. Merk IXS, een Zwitzers kwaliteitsmerk. Herenmaat 56. Te koop wegens te klein gekocht (of zelf te veel gegroeid…zo kun je het ook zien). Daarom bijna nooit gedragen en dus zo goed als nieuw. Op de foto’s heb ik de combi aan. Ik ben zelf 1,84 m...
Terug
Bovenaan Onderaan