Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flitspop
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flitspop

    Klantgegevens bike-design worden gebruikt door spammer

    Als ik een account maak bij een website maak ik in het algemeen een speciale e-mail alias aan voor dat bedrijf. Dat kan ik want ik heb mijn eigen domein. Als ik bijvoorbeeld op www.webshopabc.nl een account maak, maak ik een e-mail adres aan die website identificeert. Bijvoorbeeld...
  2. Flitspop

    Motorjas vastmaken aan kevlar jeans

    Ik heb een lederen jas gekocht. Daar zit zoals bij velen jassen een rits aan waarvan je een deel kunt vastnaaien aan een broek. Er zit ook een klein lusje van een centimer of 6 aan. Zie foto: De lus kan los met de drukknoop: In eerste instantie had ik gedacht om de rits te gebruiken...
  3. Flitspop

    Motorrijden zonder linker duim: de knipperlichtschakelaar

    Hoi allemaal, Binnenkort gaan ze mijn linkerduim voor 1 a 2 maanden vast zetten. Natuurlijk precies in het motorseizoen :(. Als idee had ik om tijdelijk mijn knipperlichtschakelaar om te bouwen naar de rechterkant. Heeft iemand ideeën hoe ik dit makkelijk voor elkaar kan krijgen? Mooi hoeft...
  4. Flitspop

    Op de vluchtstrook regenkleding aantrekken

    Gisteren was ik overvallen door regen. Geen afslagen in de buurt, regen binnenvoering niet in de textiele motor jas maar wel bij mij. Ik was erg geneigd om bij de eerste brug op de vluchtstrook te stoppen om te voorkomen dat ik zou verdrinken. Toch maar niet gedaan. Achteraf spijt van, want...
  5. Flitspop

    Tijd om mij voor te stellen

    Ik lees nu al een tijdje mee, maar sinds ik zojuist mijn eerste motor heb aangeschaft wordt het tijd om mij voor te stellen. Mijn naam is Jaap, 25 jaar en ik woon in omg. Eindhoven. Ik heb vandaag de prachtige CB900 Hornet van Dilbert overgekocht en hoop er veel leuke ritjes mee te kunnen...
Terug
Bovenaan Onderaan