Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Gezocht circuitmotor Kawasaki zx10r 2016/17/18

    Ben dus op zoek naar een zo compleet mogelijke Kawasaki circuitmotor. Reacties mogen hier of via de app op nul zes 55831200. vrgrt Johan
  2. M

    Gezocht. 6 spaaks aluminium Oz of Pvm achtervelg zx10r

    Ben dus op zoek naar een achtervelg voor mn zx10r uit 2015. Als je een setje te koop hebt ook graag aanbieden. Mag zonder remschijven.
  3. M

    2 plekken over in pitbox op 3 september

    Wij hebben nog 2 plekken over in de box op 3 september. Bij interesse graag even een pm
  4. M

    gezocht: originele remschijven zx10r 11/14

    Ben voor mn regensetje op zoek naar remschijven voor het voorwiel. Wie heeft er wat liggen Grt johan
  5. M

    te koop gevraagt setje velgen zx10r 2014

    Ben dus op zoek naar een setje velgen voor mn kawa. Het liefst incl schijven, tandwieldrager en tc ringen
  6. M

    pvm velgen yspaak + brembo remklauwen incl bracket r1 07-14

    Te koop mooie set pvm wielen y spaak aluminium, met wave schijven v+a. En zo goed als nieuwe brembo remklauwen incl bracket en een nieuw setje remblokken. Alles voor de r1 2007 tot 2014. Velgen passen ook onder de r1 04-06 maar dan moet je de remschijven voor wisselen. Prijs velgen 1000 euro...
  7. M

    Gezocht pvm tandwieldrager

    Heb zaterdag een setje pvm velgen gekocht zonder tandwieldrager, heb nl al een setje pvm en dacht dat de tandwieldrager wel zou passen. Nou kom ik erachter dat de tandwieldrager die ik heb 6 pennetjes heeft op de achterkant en ik er 1 nodig heb met 5 pennetjes. Dus wie oh wie heeft er 1 liggen...
  8. M

    gezocht pvm yspaak achtervelg r1

    Ben dus op zoek naar een pvm yspaak achtervelg voor de r1 2010. Zonder tandwieldrager of remschijf is geen probleem.
  9. M

    pitbox owcup 6juni

    Wij hebben voor komende zaterdag nog 1 plekje over in de pitbox. Reacties graag via pb
  10. M

    pitbox 23 mei owcup

    Wij hebben op zaterdag 23 mei nog 2 plekken over in de pitbox. Als je belangstelling hebt, reactie graag via pb
  11. M

    r1 2004 circuitmotor

    Te koop r1 2004 circuitmotor met de volgende opties ohlins achterschokbreker voorvork ohlins aangepast ohlins stuurdemper pp remschakelset rme tankdop volledig acrapovic met db killers powercommander quickshifter lucas waveschijven voor gpt gearindicator gpt laptimer titax...
  12. M

    pitbox 4 april

    Wij hebben zaterdag 4 april nog ruimte in de pitbox voor 2 personen. Bij interesse graag pb
  13. M

    gezocht carbon hugger r1 2010

    Ben dus op zoek naar een carbon hugger voor de r1. Het liefst zonder kettingbeschermer eraan
  14. M

    gezocht motoholders subframe yamaha rn22

    Wegens schade aan mn originele subframe ben ik op zoek naar een motoholders. Wie o wie heeft er 1 liggen
  15. M

    te koop gevraagd dunlop kr108 slicks

    Ben voor volgend jaar alvast op zoek naar nieuwe slicks. Het liefst in medium of medium/soft compound. Dotcodes tot 2010 geen probleem.
  16. M

    te koop gevraagd pitbord

    Wie heeft er nog een pitbord liggen incl cijfers en letters waar hij of zij graag vanaf wil.
  17. M

    Gezocht yamaha rn22 circuitmotor

    Na de verkoop van mn eigen r1 08 circuitmotor ben ik dus opzoek naar een nieuwe yamaha. De 2 rn22 die hier op forum aangeboden worden zijn bekend, maar ben benieuwd of iemand anders nog wat aan te bieden heeft. Budget rond de 8000,-
  18. M

    schetsplaat rechterkant gsxr1100 1986

    Kwam er vandaag achter dat mn rechter schetsplaat gescheurd is. Wie heeft er wat liggen.
  19. M

    te koop 2 setjes remschijven r1 04-06

    Heb 2 setjes remschijven te koop voor het voorwiel van de r1 04-06. Schijven zijn zgan. Waarschijnlijk worden de foto s geplaatst door een medeforumer, anders wel via whatsapp te krijgen. 50,- ex verzenden per set. grt johan
  20. M

    ervaring discacciati remklauwen r1

    Na enig zoekwerk kwam ik deze klauwen tegen voor mijn r1 07. Dit is het enige merk wat ik kon vinden met een steek 130 remklauwen zodat ik niet zoals bij brembo een verloop bracket nodig heb. Maar nu de vraag heeft er iemand ervaring mee. Lijkt het alleen mooi of remt het ook echt beter als...
  21. M

    diverse onderdelen gsxr 1100 oliekoeler

    Voor mijn projectje mis ik nog wat onderdeeltjes, wie heeft er nog wat liggen?Voortandwiel+moer slangenklemmen voor de carberateur (52mm in doorsnee) een bus voor de ophanging van het blok rechtsvoor een driehoekje voor de ophanging van het blok achter. grt johan
  22. M

    Aim Mychron Light laptimer

    Te koop aim mychron laptimer Zonder baken Prijs 75,- ex verzenden Foto word zo geplaatst, hoop ik
  23. M

    gezocht: A merk bandenwarmers

    Wie o wie heeft er nog een setje bandenwarmers in de verkoop. Graag een a merk dus geen biketek of motogp. Zit meer te denken aan capit of chickenhawks.
  24. M

    te koop 95kg veer voor ohlins ttx

    zgan 95 kg veer bestemd voor ohlins ttx. lengte 160 mm. Beschrijving die op de veer staat: 21040-31/95 l476. vraagprijs was 50 euro is nu 40 euro incl verzenden
  25. M

    Te koop wilbers race shock R1 07-08

    Anderhalf jaar geleden nieuw op de motor en sindsdien 7 circuitdagen mee gereden. Ziet er zeer netjes uit en geeft een mooie bandenslijtage. HOH 31 cm Diameter bevestigingspunten 1 cm Vraagprijs 325,- Foto s volgen
Terug
Bovenaan Onderaan