Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spieter K6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Bobine gsxr 1000 K6

    Gezocht 1 bobine voor een gsxr 1000 k6 Wie heeft er 1 over. 129700-4400 Denso Alvast bedankt, groeten Pieter
  2. S

    200/55r17 Continental Sport Attack2

    Band heeft er max 2.000 km op staan. aangeschaft voorjaar 2016 en voorjaar 2018 er onder uit. over gestapt naar ander merk en type band. vr pr € 60,- Mag weg voor € 60,-
  3. S

    Oliekoeler gsxr 100 k5k6

    Goedemiddag. Ik zoek een oliekoeler van een gsxr 1000 k5k6. Wellicht dat er een k7k8 ook past. Wie heeft er 1 liggen die er vanaf wilt. Liefst nog voor vandaag! Dan kan ik.monteren en testen. Mijn dank groeten Pieter Kom zelf uit de buurt van Breda
  4. S

    GSXR O-ring lekkage, tussen oliekoeler olieslang verbinding

    Goedemiddag, ik zoek een goede tip voor onderstaande. het gaat om een GSXR 1000 K6. het is als volgt, tussen de flens van de olieslang en de oliekoeler zit een rubberen O-ring. deze zweete een beetje. Dus bij het wisselen van de olie heb ik dit losgemaakt. de rubber O-ring heb ik...
  5. S

    Complete dames outfit, 2x gedragen, HJC, Macna, Alpinestar

    Te koop aangeboden, namens collega. ( omgeving Spijkenisse ) complete dames outfit, aangeschaft voor rijles, 2x gedragen. lengte dame, 1,81 meter en ongeveer 83 kg. HJC max visionair helm met zonnevisor maat L € 125,00 ALPINESTARS STELLA SMX-6 MOTORLAARS maat 41 € 75,00 Macna Beryl...
  6. S

    Suzuki SV 650s stuurombouw

    Hallo. Ik wil de clippons vervangen voor een 'superbike' stuur op de Suzuki SV 650 s van mijn zusje. Iemand toevallig een setje die hij of zij wil verkopen? Gr Pieter
  7. S

    Aprilia RSV 2004 spiegels op een oer mille

    Goedemiddag, ik kreeg het niet voor elkaar om een RSV topic te vinden. maar dit ligt vast aan mij. ik wil graag spiegels van een 2004 op een 2002 model monteren. Waarom? omdat op het 2004 model de knipperlichten in de spiegels zitten. weet iemand , of beter, heeft iemand dit al...
  8. S

    Aprillia RSV Mille 1999 onderdelen

    ik heb wat onderdelen over van een RSV Mille na een schuivertje. alle onderdelen zijn van een 1999. behalve het gele kontje, deze is van de facelift, gekocht en toch niet gebruikt. ( denk dan 2002 of 2003 ) deze is half ontstickert, kwam een klein scheurtje tegen onder de sticker...
  9. S

    aprilia rsv mile subframe

    Ik heb een vraag over het subframe van een rsv mile. op een 1999 model komt de kuip en de tank van een 2003 model. de oude tank is staal en de nieuwe kunstof. nu komt het. De 2003 tank past net niet. Kom een cm of 2 a 3 te kort. is het subframe van een 2003 model anders dan die van het...
  10. S

    aprilia rsv mille

    Ik ben op zoek voor een aprilia rsv mille, rechter luchtgeleidings kapje. Bouwjaar 1999 mocht iemand er 1 hebben en deze van de hand doen, dan hoor ik je graag. volgens mij zijn deze hetzelfde van 1999 tot en met 2002. alvavast bedankt, tips ook welkom
  11. S

    gezocht ; suzuki gsxr 1000 k6 gilles tooling shiftholder

    Ik ben dus op zoek naar een shiftholder voor mijn gsxr 1000 k6. Als iemand er 1 over heeft hoor ik je graag. groeten Pieter
  12. S

    kuipruit gsxr 1000 k5 k6

    zoals titel al aangeeft kuipruit voor een gsxr is een Suzuki Aeroscreen, dubble bubble, en erg dark smoke. ziet er netjes uit, alleen 'poets krasjes ' prijs 35 euro. Foto's volgen, ik krijg deze niet klein genoeg :( anders per mail.
  13. S

    Band 120 70 17 , continental road attack

    band te koop, ongeveer 2000 km oud. verleden week gedemonteerd. de tekst is nog goed te lezen in het loopvlak. Prima band, sport tour. zelf heb ik nu de sportattack. prijs 50 euro
  14. S

    Gsxr 1000 K6 stekkers los

    ik heb een snelgas gemonteerd, hierbij mijn tank omhoog gehad, en tot mijn verbazing zie ik 2 stekkers los zitten. De stekkers bevinden vlakbij de bovenkant van de schokbreker. richting motorblok. het is een witte driehoek achtige met 3 contacten erin. de andere is doorzichtig met 2...
  15. S

    Ketting/tandwiel vraag Grsx 1000 k6

    Al veel gelezen over tandwielen en kettingen. Maar, ik heb weinig ervaring met motorfiets tandwielen en kettingen. De tanden zijn veel groter dan ik gewend ben. Nu is het als volgt, er zit uiteraard een slap stuk en minder slap stuk in mijn ketting. Maar nu het ik het tandwielkapje eraf...
Terug
Bovenaan Onderaan