Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wuppie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wuppie

    Diversion sleuteldag

    In het Diversiontopic is inmiddels weer een paar keer de jaarlijkse sleuteldag aan de orde geweest. Bedoeling van de sleuteldag is met hulp van een aantal ervaren sleutelaars (zoals Kees Den Haag, Jaap1976 en motormuisie) onderhoud en/of speciale klussen aan de Divjes uitvoeren. Nevendoel is...
  2. Wuppie

    Diversion sleuteldag

    Het is weer zo ver: tijd om de jaarlijkse sleuteldag te plannen. Mogelijke data (voorlopig): 26 april: Jeroen, Kees?, Wuppie, Nick Name, Amfa, Boxerman33 27 april: Jeroen, Kees, Wuppie, Nick Name, Amfa, Boxerman33 10 mei: Jaap, Jeroen, Tyketto, Wuppie, Nick Name, Mr. R., Amfa...
  3. Wuppie

    1e Premeet van Hét MF Motorweekend 2014

    Dit is de eerste pre-meet van Hét MF Motorweekend 2014 waar we elkaar weer lekker gaan maken en een hoop voorpret beleven in de aanloop naar het echte weekend. Napraten over de vorige edities van de MF-weekenden en de bijbehorende pre- en aftermeets. Dit evenement is in eerste instantie bedoeld...
  4. Wuppie

    Diversion sleuteldag

    Zoals beloofd bijgaand topic + poll voor de sleuteldag. Ik pak in principe eerst de zaterdagen zodat we in geval van nood nog spullen kunnen halen. Dat bleek vorige keer wel handig. Mocht dat helemaal niet lukken dan proberen we de zondagen. Als het goed weer is kan ik zo ongeveer het hele...
  5. Wuppie

    Givi topkoffer > 30l voor Div 600

    Voor dagelijks gebruik heb ik een 30L Givi monolock topkoffer, groot genoeg en lekker smal. Voor meerdaagse reizen ben ik op zoek naar een grotere topkoffer die past op een Givi monorack (F meen ik, zie foto). Als iemand er nog een heeft, uiteraard in goede staat en met werkend slot, houd ik me...
  6. Wuppie

    Wuppie

    Al een poosje aan het meelezen, sinds kort geregistreerd. Rijd motor sinds 1990, vooral woon-werkverkeer. Woon-werkverkeer op de motor is zo veel leuker dan met de auto. De laatste 3 jaar om uiteenlopende redenen heel weinig gereden, de laatste 1,5 jaar eigenlijk helemaal niet meer. Vicieuze...
Terug
Bovenaan Onderaan