Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yonni
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yonni

    125cc met big bore = hoofdstoten [MBK Skyliner 125]

    Gaat om: MBK Skyliner 125, 2002 met 12.000 km op de teller. (YP125e, zusje van de Majesty 125 en het is een viertakt) Het probleem is: een bigbore kit heb geïnstalleerd maar ik krijg de krukas na het erop zetten van de kop nèt niet meer rond. Het is ontstaan na het plaatsen van de kop. De...
  2. Yonni

    Diagnose KTM Duke 125

    Beste MF'ers met kennis van KTM en obd. Ik heb hier een Duke 125 (2012) staan die af en toe niet wil starten. Op eBay heb ik een diagnosestekker gekocht waar een Bluetooth adapter op past. Dit werkt goed, er is een verbinding met de ECU. Telemetrie is uit te lezen en ook foutcodes. Er komen...
  3. Yonni

    Honda Cb 250/400 N of T

    Ik heb hier een klein kratje met nog wat extra spul voor de CB250/400 T en N. Zit onder andere remklauw bij, remschijf, wat knipperlichten, rempedaal, schakelarmband en ga zo maar door. Extra gratis ook een luchthoorn. Foto heb ik even niet direct. Wel via WhatsApp als het moet...
  4. Yonni

    MRB voor de motor in 2013 weer sterk omhoog

    Even zitten speuren wat de tarieven voor de motorrijtuigenbelasting (mrb) worden voor 2013, zowel voor mijn autootje als de motor. Gaan we dus weer, de MRB voor auto's wordt aan de inflatie gecorrigeerd (+2,2%). Echter, de motoren krijgen weer met een grotere schep een stijging. Wordt namelijk...
  5. Yonni

    Honda NTV650 '93 - €650,-

    Hierbij mijn trouwe NTV beestje. Waar de NTV voor staat is wel bekend. Cardan en een blok wat maar door gaat. Ik had niet gedacht dat ik 'm weg zou doen, maar voor vrouwelijke druk zwicht men soms toch. Hij staat ook op de motorshopper btw.. Nu bijna 1.5 jaar in mijn bezit en ze slaapt buiten...
  6. Yonni

    Suzuki GS650GT 1983 - cardan - brikkie voor ‘n prikkie

    TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD liefst zo snel mogelijk weg (oude foto, mist nu een sierkapje) hi-res foto Suzuki GS650GT uit 1983 belastingvrij sinds juni 4 cylinder, 70 pk 60.000km en een beetje cardan Marshall Deeptone uitlaat Voorband is meer dan zat profiel profiel Achterband...
  7. Yonni

    Klein doch groot bedankje

    Bij deze wil ik even melden dat ze bij Hans van Wijk in Zoetermeer toch echt helemaal toppie zijn! :) Vandaag daar met de bobine van mn '78 Honda brikje langs geweest, om te kijken of hij misschien te testen viel. En ja hoor, mocht naar de werkplaats lopen alwaar de dame m meteen mee de...
  8. Yonni

    Wat is je lievelings sub-forum @ MF?

    Zo, start ik eens een topic hier in het Algemene motorpraat gepeupel O-) . Toch wel het drukste gedeelte van het forum, waar iederen bij elkaar komt om wat te neuzen en te blaten. Mét een serieus tintje, off-topic laten we even buiten beschouwing :X . Maar nu de vraag, want ik vroeg mij...
  9. Yonni

    Honda Cb 400 Twin vraagje

    Ik zit met een vraag, ja?, ja! '( Nu zat ik op internet rond te struinen naar wph-en voor mn CB-tje, en kwam tegen dat de CB 400 T 2 types heeft. de CB400T1 en de CB400T2 , allbei gemaakt in '78-'79. Ik ben toen gaan zoeken naar de 2 types, wat de verschillen zouden zijn maar kon niks vinden...
  10. Yonni

    Brik gekocht :-)

    Jaja, heb een brik gekocht *D Een Honda CB 400 Twin uit 1978 :9 nu heb ik zelf nog geen rijbewijs, ben 18 en wil wel maar moet nog beginnen met lessen :X Maar mn pa heeft al tijden zn rijbewijs en met hem ga ik m opknappen, het ding start dus niet. Man, vind het echt gaaf 8-) Pic's...
  11. Yonni

    Yonni, even voorstellen :-)

    hoi, Yonni is de nickname Benjamin in het echt. ben 17 en rijd nu nog een Puch maxi :] (niet opgevoerd :9 ) k wil graag een motorfiets en ook mn motorrijbewijs gaan halen als ik 18 ben, nog minder dan een half jaar 8-) wees een beetje aardig voor me en verder lukt het denk ik hier wel...
Terug
Bovenaan Onderaan