Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marc_86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Honda Hornet 2006 / alle onderdelen

    Ik bied bij deze mijn Honda Hornet / CB600F in onderdelen aan. Er zit alleen wel een gat in het motorblok, dus die zal ik maar niet proberen te verkopen. Hopelijk krijg ik een beetje een idee wat mensen overhebben voor een aantal onderdelen, mocht dat genoeg zijn, dan verkoop ik ze los. Laten...
  2. M

    Motorblok Hond Hornet / CB600F uit 2002-2007

    Er zit een gat in mijn motorblok. Ik ben dus op zoek naar een donorblok. Tot nog toe heb ik er pas één kunnen vinden, dus hopelijk kan ik via deze weg mijn opties wat uitbreiden. Aantal km's maakt niet zo heel veel uit, minder is natuurlijk beter en liever niet 60k+. Wat ik heb gehoord is dat...
  3. M

    Borgplaat voortandwiel bij een Hornet?

    Vraagje, afgelopen weekend de ketting van mijn Hornet vervangen. Redelijk soepel gegaan, alleen viel het ons op dat er geen borgplaat zit bij het voortandwiel? Moet die er standaard wel zitten? Ik heb er zo ongeveer 10k op rondgereden, maar de bout zat dan ook muurvast. Weet niet hoe die...
  4. M

    Bijna omver gereden..

    Ben zojuist net niet voor mijn flikker gereden door een busje. Busje geeft naar links aan, om voor te sorteren voor 't stoplicht. Hij remt af, ik ga er rechts langs. Totdat hij opeens naar rechts aangeeft en niet een baan naar rechts komt, nee, meteen de bushalte opknalt waar ik dus eerst nog...
  5. M

    Motor kopen, vering achter roest? (pics)

    Ik ben opzoek naar een Hornet, en ben nu een leuke tegengekomen, maar het volgende baart mij zorgen: roest op de schokbrekers. Is dit ernstig? Is het duur om dit weer netjes te maken? Tijdens de proefrit heb ik geen gekke dingen gemerkt, maar nu heb ik amper 1000km gereden, dus...
Terug
Bovenaan Onderaan