Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SP1-Freak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SP1-Freak

    Metzeler meZ Rain Rennsport achterbanden

    Metzeler meZ Rain Rennsport achterbanden :} in de maat 180-55-17 Ik heb nog 2 achterbanden staan voor circuit en straat gebruik. Deze banden gaan nog zeker duizenden veilige kilometers mee. Ook handig als reserve paar voor als het een keer regent en je hebt een cicuitdag geboekt. Per stuk...
  2. SP1-Freak

    Te koop: Red Bull Motorjack met protectors

    Origineel leren motorjack van Red Bull. Voorzien van elleboog en schouderprotectors. Deze jas is ook prima te dragen voor vrijetijds gelegenheden. Maat Large Zelden gedragen omdat deze jas me te kein is. Doe een serieus bod en deze jas is van jou. E-mail: vtrsp46@hotmail.com Je kunt me ook...
  3. SP1-Freak

    Electronisch probleem VTR SP1

    De stadslichten in de koplampen lichten op wanneer ik mijn rempedalen bedien :? . Dit viel mij op toen de motor op contact stond en de verlichting uit. Wie weet waar ik dit probleem moet zoeken?
  4. SP1-Freak

    K&N of BMC luchtfilters voor een SP1?

    Arie Molenaar zegt dat ik BMC moet monteren en veel andere kenners zeggen weer dat ik K&N moet monteren :? . Ik heb een PowerCommander onboard en een set Titanium Hotcams van Laser, nu nog die filters en hij kan de testbank op om supermooi afgesteld te worden. Iemand ervaringen hiermee?
Terug
Bovenaan Onderaan