Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Woody
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Woody

    Alpinestars GP Plus handschoenen Wit Rood medium

    Te koop aangeboden in goede staat verkerende wit/rood Alpinestars GP Plus handschoenen in maat Medium. Handschoenen zijn 2 (mooiweer) seizoenen gedragen. Reden verkoop: passen niet bij de nieuwe kleurstelling van mijn nieuwe motorpak. Te passen / ophalen in Breda. Prijs €50. Lichte...
  2. Woody

    Alpinestars SMX Plus Wit Rood maat 40

    Te koop aangeboden in nette staat verkerende wit/rood Alpinestars SMX Plus laarzen in maat 40. Laarzen zijn 2 (mooiweer) seizoenen gedragen. Reden verkoop: passen niet bij de nieuwe kleurstelling van mijn nieuwe motorpak. Te passen / ophalen in Breda Prijs €125
  3. Woody

    Dainese Laguna Seca combi maat 48

    Te koop aangeboden in nieuwstaat verkerende wit/zwart/rood Dainese Laguna Seca combi in maat 48. Pak is 2 (mooiweer) seizoenen oud. Toen het pak goed zat: 65kg en 1.75m lang Te passen / bezichtigen in Breda. Prijs €399 Meer foto's en specifieke foto's op aanvraag.
  4. Woody

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 1 Deel 2: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 2 Deel 3: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 3 Deel...
  5. Woody

    Kleding met ervaring opruiming

    Te koop aangeboden: Diverse motorkleding met ervaring. Ik heb alles zo goed mogelijk op de foto proberen vast te leggen. Mocht je toch nog meer foto's willen of vanuit een andere hoek hoor ik het graag. Alle kleding in dit topic is t.e.a.b. en te passen in Breda. Revenger broek: maat 52...
  6. Woody

    Alpinestars Stella rood

    Te koop: Alpinestars Stella (damespak). Pak is echt zo goed als nieuw, is een half seizoen gedragen. Het is een Alpinestars maatje 42 wat een NL maat is van 36. Pak wordt verkocht tegen elk aannemelijk bod. Om te passen neem contact met mij op via een priveberichtje.
  7. Woody

    CBR600F racer in onderdelen

    Bij deze bied ik mijn CBR600/900 racer aan in onderdelen. Frame en rijwielgedeelte is van een CBR600 en er ligt een blok van een Honda CBR 900RR SC33 in. Verslag van de complete ombouw heb ik in bezit. Ik heb de motor zo gekocht om er zelf mee te gaan racen maar dit is helaas door diverse...
  8. Woody

    Special Design Shoei X-Spirit II Small

    Beste MF'ers, Ik bied te koop aan mijn Shoei X-Spirit II, omdat deze helm mij helaas toch te klein is. Helm is echt in nieuwstaat (als ik hem 10x op heb gehad is het al veel). Helm is voorzien van een nieuw binnenwerk aangezien ik last heb van drukpunten. Helaas heeft het nieuwe binnenwerk...
  9. Woody

    Carburateur Yamaha YZF600R Thundercat

    Wegens overcompleet te koop aangeboden: Carburateur Yamaha YZF 600 R Thundercat. Dit setje carburateurs verkeert in zeer goede en nette staat. Zijn compleet ultrasoon gereinigd en verkeren werkelijk in nieuwstaat. Verzenden of ophalen is mogelijk in Breda. Vraagprijs €100.
  10. Woody

    Witte velgset Yamaha YZF600R Thundercat

    Te koop wegens overcompleet: Setje zo goed als nieuwe velgen voor Yamaha YZF600R Thundercat. Deze set velgen is in 2009 compleet opnieuw opgemaakt: Witte poedercoating. Nieuwe lagers origineel Yamaha. Haakse ventielen met Yamaha ventieldop. Banden zijn Dunlop D208 met dotcode voor: 1609...
  11. Woody

    CBR600/900

    Ik bied bij deze mijn racer aan. Frame en rijwielgedeelte is van een CBR600 en er ligt een blok van een Honda CBR 900RR SC33 in. Verslag van de complete ombouw heb ik in bezit. Ik heb de motor zo gekocht om er zelf mee te gaan racen maar dit is helaas door diverse omstandigheden nooit van...
  12. Woody

    Voorvelg Yamaha Thundercat

    Te koop wegens overcompleet: Voorvelg van een Yamaha YZF600R Thundercat. De velg kan een nieuwe lak gebruiken. De band die erom heen zit is onbruikbaar. Schijven zijn recht en hebben nog genoeg "vlees" Gelieve op te halen in Breda ivm gewicht en grootte. Vraagprijs €100 Meer...
  13. Woody

    Witte velgen Yamaha YZF600R Thundercat

    Te koop wegens overcompleet: Setje zo goed als nieuwe velgen voor Yamaha YZF600R Thundercat. Deze set velgen is wit gepoedercoat. Zitten nieuwe lagers in. Haakse ventielen en zo goed als nieuwe Dunlop D208 banden (250km oud net zoals de lagers) Schijven zijn mooi recht en zijn voorzien...
  14. Woody

    MotorMover

    Te koop aangeboden een originele MotorMover. Ik bied de MotorMover aan omdat ik alsnog de draai mijn berging in niet kan maken. De mover ziet er nog zo goed als nieuw uit. Nieuwprijs voor zo'n MotorMover is €239,- Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Ophalen in Breda geniet de voorkeur.
  15. Woody

    Kroonplaat Yamaha YZF600R Thundercat

    Wegens overcompleet te koop aangeboden: Kroonplaat voor een Yamaha YZF 600 R Thundercat. Ik heb deze kroonpaat over na een complete verbouwing van mijn Thundercat. De kroonplaat is in gebruikte staat, maar goede staat. Mocht je meer foto's willen of de foto's in ware grootte. Graag een...
  16. Woody

    Achtervelg Honda CBR900RR SC33 Fireblade

    Wegens overcompleet aangeboden: Achtervelg Honda Fireblade (SC33) met Supercorsa incl tandwiel en remschijf. Velg is in nette staat. Heeft wel wat gebruikersporen, maar geen erge schades. Remschijf is 5mm dik. Voor meer foto's of info graag even een mail sturen. Velg is te bezichtigen...
  17. Woody

    Remschijf set Yamaha

    Wegens overcompleet bied ik hierbij een complete set remschijven aan voor een Yamaha YZF 600 R Thundercat. Deze schijven zijn uit te wisselen met meerdere modellen van Yamaha. Specificatie van de remschijven: Voor: diameter 298mm, gatmaat 132mm, 6 boutgaten Achter: diameter 245mm, gatmaat...
  18. Woody

    Motor mover voor achterwiel

    Beste MF'ers, Ik ben opzoek naar motor mover voor onder het achterwiel. Voorbeeldje: Foto is geleend uit een ander topic. Wie o wie heeft er eentje in de aanbieding?
  19. Woody

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 35

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 35 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 1 Deel 2: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 2 Deel 3: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 3 Deel...
  20. Woody

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 34

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 34 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 1 Deel 2: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 2 Deel 3: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 3 Deel...
  21. Woody

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 33

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 33 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 1 Deel 2: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 2 Deel 3: Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 3 Deel...
  22. Woody

    Damen Leathers Handschoenen maat S

    Beste forummers, Bij deze bied ik mijn Damen Leathers handschoenen aan. Ik heb deze handschoenen destijds bij mijn pak gekocht, maar na 1 ritje wist ik al dat dit toch niet de juiste handschoen voor mij is. Vandaar dat ze weer in de verkoop gaan. Handschoenen zijn nog echt zo goed als...
  23. Woody

    Breda/Oosterhout en omstreken: Deel 29!

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 28 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda / Oosterhout e.o. Deel 2: Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2 Deel 3: Breda / Oosterhout e.o. part 3 Deel 4: Breda / Oosterhout...
  24. Woody

    Breda/Oosterhout en omstreken deel 28!

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 28 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda / Oosterhout e.o. Deel 2: Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2 Deel 3: Breda / Oosterhout e.o. part 3 Deel 4: Breda / Oosterhout...
  25. Woody

    Breda/Oosterhout en omstreken deel 27

    Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 27 Voor iedereen die denkt nog wat terug te kunnen vinden, zie hieronder (veel succes ermee :+ ): Deel 1: Breda / Oosterhout e.o. Deel 2: Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2 Deel 3: Breda / Oosterhout e.o. part 3 Deel 4: Breda / Oosterhout...
Terug
Bovenaan Onderaan