Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Riebos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Balhoofdsteun GTB 17 in nieuwstaat!!

    Wegens aanschaf andere motor GTB 17 balhoofdsteun te koop nieuwprijs € 117,- deze steun verkeerd in nieuwstaat foto's volgen nog prijs voor deze steun is € 75,-
  2. R

    Garmin ZUMO 210 incl. Onroute motorkaart Benelux

    Te koop: Garmin Zumo 210 in nieuwstaat incl. kaartmateriaal centraal Europa incl. Onroute motorkaart Benelux twv. € 119,- opbergtasje, steun voor in de auto steun voor op de motor inclusief laadsnoer RAM mount incl. alle toebehoren alles in originele verpakking met boekjes...
  3. R

    Stationair toerental R1 ineens te hoog

    Vorig jaar heb ik mijn R1, model 2003 gewoon weggezet in de schuur. Nu wilde ik vanmiddag even een stukje rijden, koude start geen probleem. Als de motor echter eventjes gelopen heeft loopt het stationair toerental ineens op tot 3 á 4000 toeren. Dit blijft hij nu doen. Iemand een idee in...
  4. R

    Balhoofdsteun t.b.v. Garmin Zumo navigatie

    Te koop: balhoofdsteun Bike P & R nieuwstaat, kleur zwart type GTB nieuwprijs € 105,- mag weg voor € 50,- evt. verzendkosten voor koper
  5. R

    Te koop gevraagd, uitlaat voor Yamaha R1 2002-2003

    Hallo, Ik ben op zoek naar een sportdemper voor mijn R1. Het gaat om een R1 van model 2002-2003. Het liefst heb ik een uitlaat met e-keur en Db-killer. Als iemand iets heeft/weet hoor ik het graag. Groeten Gerjan
  6. R

    GerjanR1

    Hallo mede motorrijders, Mijn naam is Gerjan Ik woon in Zwolle en heb al langere tijd mijn motor rijbewijs. Na 5 jaar op een VFR800 te hebben gereden heb ik recent een Yamaha R1 van bouwjaar 2003 aangeschaft. Dit forum lijkt me een leuk middel om wat meer informatie te verzamelen...
Terug
Bovenaan Onderaan