Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dls
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Tomtom 410 met craddle, auto houder en RAM arm, geen stuur beugel

    Te koop, Tomtom 410 rider met doosje etc, komt met een auto houder (zuignap), motor cradle en RAM arm. De stuur beugel heb ik echter zelf in gebruik voor de telefoon. Deze mag weg ivm geen gebruik meer voor afgelopen jaar. Navigatie doe ik nu standaard via de telefoon. Als ik hier iemand mee...
  2. D

    Gerbing XR12 verwarmde handschoenen, maat XXL

    Te koop: Weinig gebruikte Gerbing XR 12 verwarmde handschoenen MET controller, maat XXL Heb deze een aantal jaar geleden gekocht en toen aantal keer gebruikt. Echter op mijn huidige motor met handkappen en verwarming gewoon niet meer nodig. Ze liggen al een tijd ongebruikt in de garage...
  3. D

    Led in topkoffer

    Doordat ik onlangs ben begonnen met een nieuwe baan, kwam de noodzaak om meer bagage mee te nemen voor Woon-Werk verkeer (laptop, schoenen, eten, enz). Omdat ik dit niet allemaal op mijn rug wil knopen, ben ik op zoek gegaan naar een bagage oplossing. Als eerste heb ik de de Hepco & Becker...
  4. D

    Tank Yamaha XJ900 Diversion - Roest

    Te koop, Aan de binnenzijde verroeste tank voor een XJ900 S Diversion type 4 KM in de kleur Deep Purplish Red (Bordeaux Rood). De tank is aan de binnenzijde verroest en heeft aan de voorkant een aantal krasjes. Verder nog erg netjes. Foto's kan ik mailen. Vraagprijs: 60 euro.
  5. D

    Xj900 s Diversion Olie Koeler

    Voor mijn 1999 diversion ben ik op zoek naar een andere Oliekoeler. Heeft iemand nog een nette (dichte) oliekoeler liggen?
  6. D

    Alpine doppen motorbeurs

    Op de motorbeurs in Utrecht heb ik oordoppen van Alpine laten gieten. Inmiddels heb ik al een update mail ontvangen dat ze wat later zijn met het leveren van de doppen. Echter tot op heden heb ik nog steeds niet mogen ontvangen, Hebben jullie de doppen al wel ontvangen en zo ja, wanneer was...
  7. D

    Neu hier

    Hey Allemaal, Deze week mijn rijbewijs gehaald en aangevraagd. Dus ik hoop veel motor te rijden komende zomer. Ik ben na aan het denken om een Yamaha div xj 900 te kopen, dus vandaar dat ik hier gekomen ben. Ik hoop dat ik hier wat info kan vinden over de div's en zo een goede keuze kan...
Terug
Bovenaan Onderaan