Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jamlem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jamlem

    Ook mijn motorscooter gestolen

    Vandaag moest ik er ook aan geloven dat vannacht mijn motorscooter voor de deur is gestolen :( :( De scooter stond in Voorburg (ZH)onder een afdekzeil met 2 beugelsloten en op stuurslot aan een vaste fietsenrek.Mochten jullie informatie hebben hierbij mijn tel.nr : 06-52524575 Ik zal...
  2. Jamlem

    Honda VF 700 C Super Magna

    Een vraagje ..ik wil een 2e motor kopen voor woon/werk en mijn keus is misschien gevallen op een Super Magna.Zijn er hier mensen die zo'n Magna hebben en wat zijn jullie bevindingen van deze motor.
  3. Jamlem

    Suzuki GSR 600

    Wat vinden jullie van deze Suzuki GSR 600 :] Sorry deze topic is al aangemaakt..kan op slot :W :W :W
  4. Jamlem

    Probikes-Motosports

    Na een topic gemaakt te hebben over Lemar-motoren uit Venray (goede recensies) :} ,maar de motor ,een R1 uit 2001 was na een gemaakte afspraak afgelopen zaterdag helaas verkocht. :( Nu ben ik bij Probikes motorsport uit Harderwijk terecht gekomen voor een R1 uit 2001.Nu is mijn vraag..wie heeft...
  5. Jamlem

    Lemar Motoren

    Wie kent of heeft ervaring met Lemar-Motoren uit Venray...wil daar misschien een motor kopen een Yamaha R1 uit 2001.
  6. Jamlem

    Eindelijk mijn motor verlaagd

    Ik heb mijn motor bij Switch-Motors te Zoetermeer (www.switch-motors.nl)laten verlagen (3.5 cm),ik had de probleem dat ik niet goed plat bij de grond kwam met m'n beide voeten. Ik zag dit bedrijf op de afgelopen motorbeurs ,en meteen een afspraak gemaakt.En ik moet je zeggen dat ik uiters...
Terug
Bovenaan Onderaan