Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bettieboe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bettieboe

    Super mooie complete rode FZ1 S Fazer '06, 13.600 km

    Ivm de overstap naar een naked, bied ik hierbij mijn mooie FZ1 Fazer aan. Yamaha FZ 1 S FAZER Kilometerstand: 13.680 km Bouwjaar: mei 2006 Kleur: Lava Red Cilinderinhoud: 998 cc Vermogen:150 PK Hij is in perfect staat! Tevens voorzien van diverse accessoires: - Verkorte...
  2. Bettieboe

    Clover damesbroek textiel maat 36-38

    Wegens overkompleet heb ik deze gave :Y broek te koop. Het is maat 44 (Italiaanse maat), wat staat voor 36. Is slechts een 1/2 jaar gebruikt. Er kwam een lederen pak en sindsdien niet meer gebruikt. Is erg zonde en je kunt er nog veel rijplezier mee hebben *D . Hieronder staan de...
  3. Bettieboe

    Tanktas HELD

    * Inhoud max. in l: 24 * Breedte in cm: 24 * Inhoud min. in l: 12 * Hoogte in cm: 16 * Diepte in cm: 38 * Tanktas * Basisplaat met 7 magneten voor afgeronde tanken * Volume uitbreidbaar * Inclusief schouderriem * Elk deel bevat een kaarthouder *...
  4. Bettieboe

    Zijtassen CIRCUI

    Wij gebruiken ze niet meer...daarom te koop en in zeer goede staat: * Sportieve zadeltassen van Circui (made by Ledrie) * 2x18 Liter uit te breiden tot 2x28 Liter. * Kleur: zwart/grijs. * Waterdichte binnentas met rits. * Comfortabele rubber handgrepen. * Extra...
  5. Bettieboe

    Ervaring kentekenplaathouder Bike Design FZ1 Fazer

    Ik ben van plan om een andere kentekenplaathouder op mijn FZ1 Fazer te monteren. Nu heb ik al diverse gezien, maar die van Bike Design http://www.bike-design.com/search.php?shp_make=9&shp_model=6266&shp_year=2006&shp_category=174 ligt qua prijs wel lager. Ben alleen benieuwd of iemand deze...
  6. Bettieboe

    Brandstofmeter Fz1 Fazer kuren?

    Gaf de brandstofmeter eerst nog 2 balkjes aan, was het ineens tijd om te tanken en nu staat hij weer op 2 balkjes :? ??? Wat voor kuren zijn dit of herkent iemand dit??
  7. Bettieboe

    HELD Zomerhandschoenen Gore-Tex maat 8

    Ik heb nog een paar nieuwe zomerhandschoenen liggen. Werkelijk nog nooit gedragen!! Ze zijn voor mij iets te groot en ik draag toch liever lederen... Vraagprijs €25,- DOE EEN GOED BOD!! Merk: Held Materiaal: Gore-Tex, leer binnenzijde Maat: 8 Verzendkosten voor de koper
  8. Bettieboe

    Motorrijder verongelukt in Amsterdam..

    Las zojuist onderstaand nieuws...en vandaag was dus gisteren...Ik weet niet of het iemand van het forum is :N .
  9. Bettieboe

    Db killers Laser X-treme Yamaha FZ6 (2 dempers)

    Ik heb een Laser uitlaatsysteem op mijn Yamaha FZ6 '04 en de Db killers zitten er niet meer in. Wie heeft er nog 2 Db killers (overbodig) liggen en wil deze ook wel kwijt. Ik heb er dan evt wel interesse in. Dit ivm mogelijke controles in het buitenland etc. etc. Op de foto's zien jullie het...
  10. Bettieboe

    Hans van Wijk Motoren Zoetermeer - Yamaha In The Picture

    Vandaag is er bij Hans van Wijk Motoren in Zoetermeer een Yamaha-dag *D : http://www.hansvanwijk.nl/images/upload/hvw_adv_yam_lrg.jpg Dus stap op je :] en gaan!!
  11. Bettieboe

    Zitten er in mijn Laser dempers DB killers??

    Beste mede forummers... :) Voor sommigen misschien een overbodige vraag :? , maar ik weet het even niet... Op mijn FZ6 Fazer zitten 2 dempers van Laser, maar ik weet niet of hier nou nog DB killers in horen te zitten of dat ze horen te zijn zoals ze er nu onder zitten. Ik doe er even een...
  12. Bettieboe

    Handleiding NL Fazer FZ6-S

    Wie kan mij helpen aan de NL handleiding voor een Fazer FZ6-S bouwjaar 2004 :) . Bedankt alvast!!!
  13. Bettieboe

    Import?

    Ik weet dat er al aardig wat over geschreven is, maar ik kom er toch niet helemaal uit. Gaarne jullie hulp :} Als er op het kenteken voor een Yamaha, type FZ6 bj '04 staat; handelsbenaming (type) : RJ07; FZS 600 :? Duidt dit dan op import (omdat het FZ6 behoort te zijn) of staat...
  14. Bettieboe

    Wat is een goede prijs voor Yamaha FZ6 bj 06-04

    Beste mede forummers... :) Ik zou graag een Yamaha FZ6 willen kopen *D . Nu heb ik mijn oog laten vallen op de volgende: - BJ juni 2004 - KM: 6900 km - Kleur: Galaxy Blauw - Lazer-uitlaat - Topkoffer - Onderkuip - (Hoge) kuipruit Wat is een redelijke vraagprijs
  15. Bettieboe

    Blauwe onderkuip Fazer 600 bj 2002

    Hallo! Wegens schade zoek ik een andere onderkuip voor onze Yamaha Fazer 600 bj 2002. KLEUR: BLAUW Aangezien de linkerzijde schade heeft, heb ik ook genoeg aan alleen een linker gedeelte. Dus heb je er 1 liggen, laat het me dan aub weten!! Mogelijk weten jullie evt. een schadehersteller in...
  16. Bettieboe

    Zwart lederen Dainese damesbroek mt 42 (Italiaans)

    Wegens overkompleet: Werkelijk ZGAN lederen Dainese damesbroek met scheenbeen- en knieprotectie. 2x gedragen Maat 42 Italiaanse maat = 36/38 NL maat. Nieuwprijs E 270,- Ligt nu in de kast "oud" te worden en iemand anders kan er nog jaren mee vooruit!! **** *D oe een goed en redelijk...
  17. Bettieboe

    TE KOOP: dames laarzen mt 38 MQP

    Wegens overkompleet, heb ik een paar z.g.a.n. dames motorlaarzen te koop. Slechts een paar keer gedragen. Merk: MQP Kleur: grijs/zwart Maat: 38 Doe een goed bod en ze zijn van jou! Verzendkosten voor de koper of af te halen. laarzen mqp dames 38 Bijlage: IMGP2716.JPG
  18. Bettieboe

    Honda Transalp verlagen?

    Beste mede forummers, Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik kwam niet veel verder... :? Mijn vraag is of een Honda Transalp bj 2004, te verlagen is aangezien ik maar 168 cm ben. Ik weet dat er een verlaagd zadel is, maar dat scheelt net 2 cm (heb ik ook al geprobeerd). Ik zou het nog wat...
  19. Bettieboe

    Hoe doen jullie dat met de bagage...??

    Hoi, Wij willen graag 2.5 wk met de motor op vakantie naar Tsjechie :] . Dit is voor ons de 1e keer en we blijven eigenlijk met wat vragen in ons hoofd zitten... 1. Waar laat je bijv je pak en de rest van de bagage op de camping als je eens een dagje uit gaat (bv stedentrip)? We zijn nl van...
  20. Bettieboe

    Wat moet ik opzij leggen voor een 10.000 km beurt?

    Ik heb de zoekmodus al gebruikt, maar toch... In juli vervalt de 2-jarige garantie van mijn Fazer 600. Rond die tijd zal het aantal km dichtbij de 10.000 zijn en dan heeft de Fazer volgens het boekje een onderhoudsbeurt nodig... :X Nu is mijn vraag wat de dealer ongeveer zal vragen voor zo'n...
  21. Bettieboe

    Extra bescherming tussen tanktas en tank?

    Op de beurs een tankstas gekocht... :) Nu hoor ik her en der van mede motorrijders dat ik een zeem of iets dergelijks tussen de tanktas en de tank moet leggen ivm eventuele (kras)beschadigingen?? :? Nodig of niet?? Ik kijk elke keer voordat ik ga rijden of de tank schoon is en of er geen...
  22. Bettieboe

    Wie kent dit merk handschoenen??

    Gisteren een mooi paar handschoenen gezien..., maar ik ken het merk MP-ASU niet :? . Wie van jullie heeft ook zo'n paar?? En wat zijn de meningen? Ciao!
  23. Bettieboe

    Nieuwe helm besteld >> Shark RSF 2i Matrix

    Hoi, Morgen ga ik mijn nieuwe helm ophalen. Mijn oog is gevallen op de Shark RSF 2i. Deze zit mij gewoon perfect en ik vind de kleurstelling mooi... Wie van jullie heeft ook deze helm? En...ben je erover te spreken??! Plaatje staat hieronder.... *D
  24. Bettieboe

    Stinkende handschoenen???

    Hebben jullie ook het probleem dat leren handschoenen na een tijdje aan de binnenkant gaan stinken?? :r De mijne heb ik al gereinigd, maar het helpt geen 1ne moer |( . Iemand tips & trucs om de stank weg te krijgen of ben ik toe aan een nieuw paar??? Let me know.... ;)
  25. Bettieboe

    Ik kom er niet uit, welk type helm..

    HELP: Wie kan mij wat tips en meningen geven over de keuze tussen een integraal helm en een systeemhelm. Ik ben nu in het bezit van een Lazer Revolution systeemhelm, maar die is iets wat te groot geworden :X Ik heb maatje XS. Deze helm heb ik gekregen toen ik ging lessen en toen kwam hij...
Terug
Bovenaan Onderaan