Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Besh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Besh

    Wat rijden jullie?

    Ik ben ontzettend nieuwsgierig waarmee er in Nederland elektrische gereden wordt. Ik heb zelf geen elektrische motor maar het is een kwestie van tijd totdat de standaard wordt. Wat de tegens ook zijn, er is geen ontkomen aan dat dat de toekomst is. En het is een mooie toekomst moet ik zeggen...
  2. Besh

    Bandenspanning Monster 600/900 Michelin Pilot Road 3

    Waar kan ik de geadviseerde bandenspanning vinden voor deze band / motor?
  3. Besh

    Motor valt uit (stationair of rijdend) na 30-40 seconden

    Hallo allemaal, Een tijd geleden is mijn spanningsregelaar stuk gegaan waardoor ik die moest vervangen samen met een nieuwe modernere accu (Yuasa YT12B-BS die in moderne motoren zit). Eerste rit van 20 minuten ging prima Tweede rit na een week duurde maar 5 minuten omdat de motor uitviel...
  4. Besh

    Knipperlichten doen het niet (Monster 600 95')

    Tijdje terug heb ik mijn batterij op moeten laden omdat ik 2 weken niet gereden heb. Merkte dat pas na 15 minuten rijden de knipperlichten het deden... Eergister deden de knipperlichten het soms wel en soms niet terwijl ik nu wel zeker om de dag met de motor op pad ben. Nu doen ze het ineens...
  5. Besh

    Monster 600 95' - Kapotte Mikuni Benzinepomp

    Hallo allen, Na de winter stalling van 3 maanden heb ik opstart problemen met mijn M600. Ik ben erachter gekomen dat de carberateurs geen benzine krijgen omdat er vrijwel niks uit de vlotterbakken komt. Nu heb ik de luchtfilter, benzinefilter en bougies vervangen en de batterij opgeladen...
  6. Besh

    Motor wordt binnen een minuut extreem warm? Kawa GPZ 750;

    Weten willen wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb een kawasaki gpz 750 uit 82-83. Als de motor 30 seconden stationair loopt voel je de warmte direct onder de tank komen. Daarna ruik je verbrand rubber of iets anders en vervolgens zie je witte/grijze rook uit de cilinder koppen...
  7. Besh

    Carter pan loskrijgen - Kawa Gpz750

    Hallo Een tijdje geleden wilde ik de olie verversen van me opknap motor kawa gpz750 en heb daarbij per ongeluk de schroefdraad van het aftap plug gemold... tja Een kawa dealer kan dit schroefdraad repareren maar dan moet het carterpan eraf. Ik heb alle schroeven eruit maar ik krijg het...
Terug
Bovenaan Onderaan