Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kwast22
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Kleppendeksel pakking Yamaha XJ 600

    Ik heb nog een (nieuwe) kleppendeksel pakking liggen in de originele verpakking voor een Yamaha XJ 600. Niet de voor de Diversion, maar het oude model. Heeft er iemand interesse? Vraagprijs 15 euro.
  2. K

    Motor start niet (Yamaha XJ600)

    (Ik heb de zoekfuntie gebruikt, maar kon geen duidelijk antwoord vinden.) Mijn Yamaha XJ600 start niet meer. De startmotor draait heel even rond, daarna gaat de spanningsregelaar (? een cilindervormig onderdeel naast de accu) een ratelend geluid maken. Is dit een typisch voorbeeld van een...
  3. K

    Olie Yamaha XJ 600 (bj: 1990)

    Ik wil graag mij Yamaha een kleine beurt geven, omdat de olie zwart lijkt te zijn! Nu staat er in het Yamaha Owners Manual dat er SAE 10W-30 type SE motor oil in moet. Ik wil de olie en bougies etc. graag online bestellen omdat dat een paar tientjes bespaart, bij deze webshop...
  4. K

    Yamaha xj 600 uit 1990 maakt teveel bijgeluiden?

    Ik heb mijn eerste motor gekocht. Op zich prima onderhouden en het ding heeft genoeg vermogen. De km-stand is net geen 80.000. Als de motor stationair draait bij ongeveer 1100 toeren dan maakt de motor een 'kloppend' bijgeluid. Het geluid is direct weg als ik de koppeling op laat komen of...
Terug
Bovenaan Onderaan