Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: smurf2000
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. smurf2000

    OEM of repro?

    Ik heb voor mijn RSV 1000 het binnendeel van de startkoppeling besteld. Bij een webshop in de UK waarbij er geadverteerd wordt dat het een OEM onderdeel is. De prijs was er ook naar. Vandaag het pakket ontvangen maar helaas zie ik dat de afwerking erg verschilt van een gebruikte originele die...
  2. smurf2000

    Slijtage nokkenasgeleider

    Na alle emoties O-)8)7In mijn vorige topic over het aanhaalmoment van een vliegwiel ben ik nu toe aan jullie hulp/ mening over het volgende. Ik heb de klepspeling van mijn rsv gecontroleerd en de inlaatkleppen van de achterste cilinder moeten gesteld worden. Bij het demonteren van de nokkenas...
  3. smurf2000

    Bereik momentsleutel is net te weinig :(

    Ik heb net de startkoppeling van mijn RSV mille vervangen. Nu moet ik nog het vliegwiel met loctite 648 op 130 NM vastzetten op het conische uiteinde van de krukas. Helaas gaat mijn momentsleutel tot max 110 NM. Voor mijn gevoel moet het met Loctite 648 (groen) en een aanhaalmoment van 110 NM...
  4. smurf2000

    Mosfet spanningsregelaar

    Ik denk er over om de originele spanningsregelaar van m'n RSV mille te vervangen voor een mosfet spanningsregelaar. Omdat ik nergens op het web eentje vind die specifiek voor de RSV mille is gemaakt vroeg ik me af of ik een mosfet exemplaar van een willekeurig ander type motor kan pakken.
  5. smurf2000

    Schade...motorbandenleverancier aansprakelijk?

    Shit ik heb schade gereden...... Omdat mijn banden versleten waren en omdat de voorband langzaam leeg liep (heel langzaam) heb ik afgelopen vrijdag bij een motorbandenleverancier een nieuw setje PR2 laten monteren. Ik heb daarbij aangegeven dat de voorband langzaam leeg loopt en dat ze het...
  6. smurf2000

    Zijkuip rsv mille gezocht

    Ik ben op zoek naar: - een linker middenzijkuip modeljaar 2002 in de kleur matzwart - een rechter middenzijkuip modeljaar 2002 in de kleur rood. Graag aanbieden als je wat hebt liggen.
  7. smurf2000

    Opboren cb500 Four

    Ik ben bezig met het reviseren van een cb500f en heb op eBay een zuigersetje van 550cc op de kop getikt. Ik wil de cilinder laten opboren en vraag me af of de bussen ook vervangen moeten worden. Daarnaast ben ik benieuwd wat dit ongeveer mag kosten. Als iemand nog een goed adres weet? Gr...
  8. smurf2000

    kleppendeksel cb500 four krom

    Hoi, Ik ben bezig met het opkanppen van een CB500 four en ben begonnen met de demontage van het blok. Nu valt het me na demonage van het kleppendeksel op dat deze lichtelijk krom is (getest door hem op een glasplaat te leggen). Ook valt het me op dat ik de kromheid er relatief makkelijk...
  9. smurf2000

    lc4 620 (koelvloeistof wisselen en zwetende kop)

    Sinds kort ben ik in het bezit van een ktm duke 620 lc4 met slechts 10.000 km op de klok. Hij rijdt heerlijk maar is volgens de km stand wel toe aan een beurt. Ik ben van plan om de komende beurt zelf uit te voeren. In het verleden heb ik wel eens wat onderhoud gepleegd aan mijn vorige fiets...
  10. smurf2000

    smurf2000

    Hoi allemaal, Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik woon in Arnhem ben 33 jaar en rijd sinds een jaar of vijf motor.....en met veel plezier :) Omdat ik al langere tijd het forum regelmatig bezoek maar nog niet geregistreerd was wordt het bij deze maar eens tijd. Sinds kort heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan