Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZX10R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZX10R

    Te koop ZX10R '04 seat cover Lime

    Ik heb nog een seat cover voor een ZX10R 2004 liggen in de kleur lime green, intresse mail nickname apeding planet.nl
  2. ZX10R

    Ducati Hypermotard

    Wat zijn de meningen rond de Ducati Hypermotard, Ik heb er zelf meer gereden, is wennen maar stuurt super en is gewoon erg leuk speelgoed. Met een dikke SS wordt toch steeds minder makkelijk in Nederland
  3. ZX10R

    Bio brandstof in je motor

    Tegenwoordig wordt er biobrandstof bijgemengt bij de normale benzines, behalve bij de V-powers (V-power of soortgelijke types). Wat vind een op prestaties gebouwd motorblok hiervan?
  4. ZX10R

    Nieuws omtrent de ZX-10R Deel 9

    Daar gaat ie dan: deel 9 omtrent de fantastische ZX-10R. Drie jaargangen van de ZX-10R zijn nu in dit forum vertegenwoordigd: 2004, 2005 en 2006. De links naar de vorige topics: Deel 1 (topicstarter MikeP) : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/37836/1 Deel 2 (topicstarter Rene-10) ...
  5. ZX10R

    ZX8R GSX800R R8 en CBR 800

    Zou het voor 2007 gaan gebeuren, door de komst van 800 CC machines in de GP is de kans groot dat er volgend jaar ook 800 CC machines in straat trim komen. Persoonlijk zou ik dit een goeie ontwikkeling vinden.
  6. ZX10R

    SM op Nuland

    Nulandsestraat te Nuland as zondag
  7. ZX10R

    lelystad 11-09-2005

    ik heb nog een paar foto's
  8. ZX10R

    foto's enzo MON Enspijk/ Gerldermalsen

    Nog effe de camera leeghalen Ps je moet wel een beetje verbinding hebben anders gaat het niets worden
  9. ZX10R

    SM Grave

    Zondag is er weer supermoto op Grave gaan er nog meer
  10. ZX10R

    Den Dungen

    Gaat er nog iemand
  11. ZX10R

    Supermoto Rotterdam

    Foto's e.d. van Rotterdam
  12. ZX10R

    Nieuws omtrent de ZX10R deel 3

    Hierbij het vervolg op deel 1 en 2 Nieuws omtrend de zx10r Nieuws omtrent de ZX-10R deel 2
  13. ZX10R

    motors op canaldigitaal

    Het was mij nog niet opgevallen maar motors is weer terug
  14. ZX10R

    Laatste wedstrijd SM op lelystad

    Ik ga, ik hoop dat ik mijn nieuwe camera heb. Wordt spannend ivm de punten
  15. ZX10R

    Beginnen op een 1000

    http://kawiforums.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=17076 Voor alle op of overstappers
  16. ZX10R

    Eerste ervaring met nieuwe Blade R1 of ZX10R

    Hi Voor de inrijders om de eerste ervaringen te delen: Bij mij regent het nu dus de pekel gaat van de weg af morgen ga ik beginnen met het inrijden van mijn ZX10R, zijn er al meer die hem hebben?
  17. ZX10R

    Moeten er meer 750 CC Supersports op de markt?

    Vraagje: Moeten de producenten zich meer richten (creeren)op de 750 markt? Qua ondersteuning / promotie door races is dit momenteel wat moeilijk.
  18. ZX10R

    Wat wordt de Super Sport van 2004?

    Een beetje vroeg misschien, maar wat gaat de beste SS van 2004 worden? En dan niet alleen de best verkochte.
  19. ZX10R

    Mooiste / lekijkste van de ZX10R

    Wat is het mooiste of lelijkste van de ZX10R. Zelf vind ik de overgang tank zitje het mooiste, de lijnen van de kuip, frame, tank en zitje komen daar perfect samen
  20. ZX10R

    Kawiforum

    Kawarijders kijken jullie wel eens op kawiforum.com daar zijn ook veel foto's en filmpjes te vinden o.a. ZX10R
  21. ZX10R

    ZX10R bij motorport Uithoorn

    Ik las hier ergens dat de Z750 en de ZX10R dit weekend in uithoorn te zijn zijn bij motorport. Ook zondag open van 1100-1700 hr Foto's posten :}
  22. ZX10R

    ZX10R aankoop

    :] Heeft er al iemand een ZX10R besteld? (ik zelf een groene)
Terug
Bovenaan Onderaan