Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: iTrust
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. iTrust

    Boete op schiphol aanvechten?

    Een hele goede avond, Zojuist heb van onze vriendelijke blauwe mannetjes van de marchaussee een bon van 85euro gekregen. Dit omdat mijn motor bij de aankomsthal op de stoep stond. Terwijl ik me ouders ophaalde als verrassing kreeg ik de prent. Toen ik terug kwam zag ik het. En iemand die...
  2. iTrust

    25kw rijders in Nederland

    Ik ben ook zelf beginnend bestuurder en rij daarom ook op een 25kw motor :] wel te verstaan een suzuki gsx600f uit 95. Heerlijk motortje en trekt over de 200 op de teller. Nu vroeg ik me af aangezien al de andere topics een beetje overjarig zijn. Of jullie een keer zin hebben om nog voor...
  3. iTrust

    Quad crash Chersonissos

    Daar ben ik dan weer na 2 weekjes , heerlijk gefeest gezopen en gezont , en ja het kon ook niet anders of dat ik zou verongelukken :p als ik wat huurde, hier een filmpje ervan Ik zeg geniet ervan
  4. iTrust

    Tot over 2 weekjes

    Im off to chersonisoss voor 2 weken! 7-22aug yeahhhh 8-) , lekker die maandag me motortje ophalen en hoor ik officieel bij het mf ! Kentekenplaatstickers heb ik al binnen 8-) Ik groet u allen *O*
  5. iTrust

    Suzuki gsx600-f, is het wat?

    Beste mfer, Ik heb eergisteren een proefrit gereden op een suzuki gsx600f. Hij reed echt heerlijk en om mee te beginnen vind ik het een knap motortje. Nou was mijn vraag aan jullie is het een beetje een betrouwbaar motortje? En zijn er nog wat onderdelen op de markt of is dit echter...
  6. iTrust

    Rijbewijs binnen , nu de motor nog!

    Beste motorforummmerrs, Ik me motor rijbewijs gehaald afgelopen maandag , vandaag aangevraagd dus volgende week kan ik me rijbewijs ophalen. Het motor rijden kriebelt zo erg dat ik elke dag gemiddeld 1.5uur kijken naar motoren die te koop staan op marktplaats en andere websites van...
  7. iTrust

    Rijbewijs gehaald!

    Ja jaaa het is eindelijk zover! Ik heb me motor rijbewijs gehaald! Alle examens in 1 x gehaald gelukkig ! Moet wel 2 jaar op een 25kw motor maar dat vind ik niet zo een probleem , ben al super blij dat ik me rijbewijs gehaald heb ! Hulde aan rijschool Caland :D ! Dit wou ik gewoon ff...
  8. iTrust

    Broekie komt kijken

    He allemaal, Ik ben Kevin , keek al regelmatig op de site een tijdje , maar onlangs toch maar aangesloten op het forum. Ik ben Kevin , net 20 en moet binnekort afrijden (25kw ofcourse). Heb vroeger gecrossed op een yamaha oud ding maar ging als een tierelier :P . Verder hobbys voetballen...
Terug
Bovenaan Onderaan