Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeff 1089
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeff 1089

    GSX750f 1991 oliekoeler

    Deze gaat in onderdelen weg. Dus iets nodig? Laat maar even weten via PM. Voorvork keerringen 1 maand oud. Banden nog ZGAN. Motorblok rare ratel en zuipt alle olie op.
  2. Jeff 1089

    GSX750f loopt niet meer op de ON stand wel op PRI

    Goedenavond, Ik reed vanmorgen met de GSX750f van 1991 naar mijn school. Op de A7 begon hij in te houden en te knorren alsof de benzine op was. Ik wist natuurlijk dat dit niet kon. Toch ff de vluchtstrook op, starten maar niks willen. Op ze reserve ook niks willen. Op ze pri gezet effies...
  3. Jeff 1089

    GSX750f 1991

    Heey, Ik wil de GSX750f ombouwen tot fighter. Ken van een 750/1100 R de upside down krijgen. Weet iemand of dit zo past of je iets moet aanpassen? Zal sowieso de wielen erbij moeten hebben denk ik? De klauwen enzo zitten er namelijk ook bij.... Heb ook al een mooie 4-1 pijp alleen...
  4. Jeff 1089

    DR500

    Heey, Vandaag een DR500 opgehaald. Beestje loopt nog onwijs goed!! Rubber zit nu alleen bij de inlaat met tape daar moet een nieuwe voor... En de einddemper is lek en er zit een scheur in het zadel... Ik ben van plan er een SM van te maken in de loop der tijd... Maar ja wil dan...
  5. Jeff 1089

    waar zit oliefilter Honda CB450 Nighthawk

    Wie ken mij vertellen waar het oliefilter zit bij een Honda CB450 Nighthawk???? Alvast bedankt ;)
  6. Jeff 1089

    Te ruil/koop: Renault 19 16V

    Heey, Ik zet mijn Renault te koop omdat sinds het motorrijden het ding staat weg te rotten... Misschien hier een rijder die hem voor de winter wilt? Is een pittig autootje die nog menig sneller als de andere autootjes op de weg!! Zit sinds 3 maanden nieuw op: Voorraam handremkabel...
  7. Jeff 1089

    GSXR-750 1993

    Mede MF-ers Ik kan een goede deal maken op een GSXR-750 van 1993. Maar nu rijd ik elke dag 120 km op de motor en vraag me af of zo'n motor daar geschikt voor is?? Ben zelf ongeveer 1,90 lang dus zal ik dan niet rug klachten krijgen of dergelijks? Ik wil gewoon meer vermogen want de 450...
  8. Jeff 1089

    Jeff's GPX600 R

    Vandaag opgehaald. De GPX600 die hier gratis te koop stond. Ik ga hem eerst is ff rijdend maken. Dan gaan er grote dingen gebeuren. Hij moet compleet omgebouwd worden tot street-fighter!! Heb nog even de tijd om te kijken watvoor kontje ik ga gebruiken enzo. Denk dat ik zelf ga...
  9. Jeff 1089

    Iemand een idee waar dit voor dient??

    Heey, Ik had last van een rammeltje, en tijdens het in de schuur zetten vond ik dit los te bungellen. Natuurlijk ga ik hem gewoon weer vastzetten. Maar ik heb echt geen enkel id waar het voor dient?? Iemand hier die het weet? Zit net onder de carbs tegen de cilinder op een Suzuki...
  10. Jeff 1089

    Suzuki GS500, inruil mogelijk

    Leuke beginners motor. Bouwjaar 1991 KM-stand 60.xxx Omdat ik binnenkort waarschijnlijk elke dag naar Schiphol op en neer moet en dus ook wat zwaarders zoek. Motor loopt gewoon goed. Nieuwe choke kabel week terug erop gezet en nieuwe RAW achter. Ketting en tandwielen zijn goed. Banden...
  11. Jeff 1089

    Suzuki GS500E

    Ik heb dus maandag avond een Suzuki GS500E opgehaald. Er is door iemand anders al onwijs veel aan verbouwd. Zelf vind ik dat er nog heel wat verbeterd ken. Wat er al aan gebeurd is....... Frame aan de zijkanten dichtgelast met platen. Kappen dus allemaal verwijderd. Seat pijp...
  12. Jeff 1089

    Gelijk wakker geschud!!

    Zo vandaag bij het gemeente huis eindelijk het mooie papiertje met de A1 en A2 opgehaald!! 'S middags even bellen over een motor die ik al had zien staan. En ja hoor 's avonds erheen!! Natuurlijk met de auto en dus in de file!! Ding mooi bekijken en een proefrit maken. Lijkt goed dus mee...
  13. Jeff 1089

    Even voorstellen

    Dag mede motorrijders!! Ik heb deze week me motorrijbewijs eindelijk is gehaald. Wou hem al vanaf dat ik 12 jaar oud was. Nu op me 22ste heb ik hem dus eindelijk. Ben druk op zoek naar een mooie 900RR Fireblade. (ook al vanaf me 12e Honda fan) *D Het plan is een beetje om hem van de...
Terug
Bovenaan Onderaan