Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. jorgen_blok1

    gezocht

    beste mf'ers ik ben opzoek naar een achterwiel van een yamaha tt600r. mvg jorgen blok
  2. jorgen_blok1

    tt600r ombouw naar brute supermotard

    beste mf-ers ik ben het internet afgeweest naar plaatjes en heb m'n uitgangspunt gevonden. deze hier onder Yamaha TT 630 R Aero-motard | Blog Crazy Moto maar nu kan ik nergens zn achterspatbord vinden en die tank sticker. toch zou ik deze heel graag te pakken willen krijgen. wie o...
  3. jorgen_blok1

    geflitst op linksaf of niet

    ik ben net aan door rood gegaan op de spinoza weg op de afslag linksaf naar de molen vliet. nu heb ik het plaatje opgezocht op google maps. en daar die ik voor de twee banen rechtdoor en de baan linksaf een lus voor de stopstreep. en alleen op rechtdoor op beide banen een lus na de stopstreep...
  4. jorgen_blok1

    queensday, oftewel herrie maken

    koninginnnen dag 2012, zo heel ver is het niet meer. in ambacht word er nog steeds met queensday een meeting gehouden in de ochtend. vol met opgevoerde scooters zonder demper of met doorgeslepen uitlaten. maar ook de motoren doen hun best. ik heb vorige jaren met een cb50 gereden met een...
  5. jorgen_blok1

    Eventjes voorstellen

    Ik ben jorgen 18 jaar en heb reeds een supermotard aangeschaft. Een tt600r Naast de supermotard bezit ik nog een scooter voor t gemak, en een oude gerestaureerde Honda cb50 Groeten
  6. jorgen_blok1

    Tt600r

    Ik heb reeds een tt600r ala supermoto aangeschaft. Met minder dan 15 000 km Nu hoorde ik dat de tt bij straat gebruik z'n bak snel verslijt. Kan je dit voorkomen door lage toeren in hoge versnellingen te vermijden. Is het mogelijk om een tandwiel met transmissie demper te monteren?
  7. jorgen_blok1

    tt600r achter spatbord met zijpanelen

    ik heb reeds een tt600r aangeschaft en ben opzoek naar een achter spatbord. eentje inclusief zij panelen en het liefst in zwart. weet iemand waar ik dit kan kopen of heeft iemand dit thuis liggen?
Terug
Bovenaan Onderaan